zlosniki.pl
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    • Szukaj

    Małe pytanko "drążek kierowniczy"

    Kącik techniczny - Swift do 2003 r.
    3
    11
    65
    Załaduj więcej postów
    • Najpierw najstarsze
    • Najpierw najnowsze
    • Najwięcej głosów
    Odpowiedz
    • Odpowiedz, zakładając nowy temat
    Zaloguj się, aby odpowiedzieć
    Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
    • P
      prezesdobry Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez prezesdobry

      Mam do wymiany drążek kierowniczy chyba tak sie to nazywa prawy przód, jest to ten elemet od gałki do maglownicy.Objawy są takie że koło ma luzy w poziomie w pionie jest ok, gałki były wymieniane i łożysko też. Mam pytanko czy jest różnica między lewym a prawym, czy konieczne jest ustawienie zbieżnoisci, jaka może być cena tej części i robocizny.
      Wielkie dzieki za informację. Pozdrawiam.

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
      • K
        KaziK Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez KaziK

        Mam do wymiany drążek kierowniczy chyba tak sie to nazywa prawy przód, jest to ten elemet od gałki do
        maglownicy.Objawy są takie że koło ma luzy w poziomie w pionie jest ok, gałki były wymieniane i łożysko też.
        Mam pytanko czy jest różnica między lewym a prawym, czy konieczne jest ustawienie zbieżnoisci, jaka może być
        cena tej części i robocizny.
        Wielkie dzieki za informację. Pozdrawiam.

        różnicy między L a P raczej nie ma , cena to ok 60zł (555) , ceny robocizny nie znam , zbiezność trzeba ustawić

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
        • P
          prezesdobry Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez prezesdobry

          różnicy między L a P raczej nie ma , cena to ok 60zł (555) , ceny robocizny nie znam ,
          zbiezność trzeba ustawić

          Dzięki za odpowiedz a symbol (555) to nazwa firmy i jeszcze jedno czy wymiana tego jest trudna, czy koniecznie mechanior??

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
          • W
            Wesyl Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez Wesyl

            Sam to wymien ja dzis wymieniałem pierwszy raz w zyciu i poszło ładnie kilka razy młotkiem zeby wybic go ale bez wiekszych problemów, ciekawe ile za to mechanik chciał by kasy;/

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
            • P
              prezesdobry Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez prezesdobry

              Sam to wymien ja dzis wymieniałem pierwszy raz w zyciu i poszło ładnie kilka razy młotkiem zeby
              wybic go ale bez wiekszych problemów, ciekawe ile za to mechanik chciał by kasy;/

              Ile płaciłeś za drążeki jeszcze jedno w maglownicę sie go wkreca z drugiej strony mocowanie do gałki, wszystko skręcic na sztywno żeby nie było luzu i na zbierzność.
              Dobrze mi się wydaje??

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
              • K
                KaziK Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez KaziK

                Ile płaciłeś za drążeki jeszcze jedno w maglownicę sie go wkreca z drugiej strony mocowanie do gałki, wszystko
                skręcic na sztywno żeby nie było luzu i na zbierzność.
                Dobrze mi się wydaje??

                dobrze,
                żeby odkręcić drążek trzeba mieć duży klucz płaski (chyba 30 ,albo 32)

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                • W
                  Wesyl Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez Wesyl

                  dobrze,
                  żeby odkręcić drążek trzeba mieć duży klucz płaski (chyba 30 ,albo 32)

                  Wydaje mu sie dobrze ale nie wiem jakiego ty tira rozkrecałes umnie tam były klucze 12 i na koncówce drazka 17 czy 16,anie jakies 30-pare, koncówke drazka najlepiej młotkiem zruszyc bo mocno siedziec powinnia;/

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                  • K
                    KaziK Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez KaziK

                    Wydaje mu sie dobrze ale nie wiem jakiego ty tira rozkrecałes umnie tam były klucze 12 i na koncówce drazka 17 czy
                    16,anie jakies 30-pare, koncówke drazka najlepiej młotkiem zruszyc bo mocno siedziec powinnia;/

                    piszesz o końcówce drążka, która u kolegi jest już wymieniona, a my tu o drążku piszemy , którego się od strony przekładni odkręca i robi się to w zupełnie inny sposób

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                    • P
                      prezesdobry Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez prezesdobry

                      Mam pytanie do osób które wymieniały drążek kierowniczy jakie u was były objawy zużycia tej części, bo u mnie są luzy koła w poziomie w pionie jest ok. Pozdrawiam.

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                      • K
                        KaziK Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez KaziK

                        Mam pytanie do osób które wymieniały drążek kierowniczy jakie u was były objawy zużycia tej części, bo u mnie są
                        luzy koła w poziomie w pionie jest ok. Pozdrawiam.

                        przecież już o tym było .

                        takie są objawy jakie masz , może to być również końcówka drążka (która chyba już została wymieniona?) wytarta tulejka gumowo metalowa w zespole przekładni

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                        • P
                          prezesdobry Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez prezesdobry

                          przecież już o tym było .
                          takie są objawy jakie masz , może to być również końcówka drążka (która chyba już została
                          wymieniona?) wytarta tulejka gumowo metalowa w zespole przekładni

                          Ale mi wytłumaczcie gdzie to jest ta tulejka gumowo metalowa w zespole przekładni, czy ona znajduje sie na tym nieszczęsnym drążku.

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                          • 1 / 1
                          • Pierwszy post
                            Ostatni post