Małe pytanko "drążek kierowniczy"
-
Mam do wymiany drążek kierowniczy chyba tak sie to nazywa prawy przód, jest to ten elemet od gałki do maglownicy.Objawy są takie że koło ma luzy w poziomie w pionie jest ok, gałki były wymieniane i łożysko też. Mam pytanko czy jest różnica między lewym a prawym, czy konieczne jest ustawienie zbieżnoisci, jaka może być cena tej części i robocizny.
Wielkie dzieki za informację. Pozdrawiam. -
Mam do wymiany drążek kierowniczy chyba tak sie to nazywa prawy przód, jest to ten elemet od gałki do
maglownicy.Objawy są takie że koło ma luzy w poziomie w pionie jest ok, gałki były wymieniane i łożysko też.
Mam pytanko czy jest różnica między lewym a prawym, czy konieczne jest ustawienie zbieżnoisci, jaka może być
cena tej części i robocizny.
Wielkie dzieki za informację. Pozdrawiam.różnicy między L a P raczej nie ma , cena to ok 60zł (555) , ceny robocizny nie znam , zbiezność trzeba ustawić
-
różnicy między L a P raczej nie ma , cena to ok 60zł (555) , ceny robocizny nie znam ,
zbiezność trzeba ustawićDzięki za odpowiedz a symbol (555) to nazwa firmy i jeszcze jedno czy wymiana tego jest trudna, czy koniecznie mechanior??
-
Sam to wymien ja dzis wymieniałem pierwszy raz w zyciu i poszło ładnie kilka razy młotkiem zeby wybic go ale bez wiekszych problemów, ciekawe ile za to mechanik chciał by kasy;/
-
Sam to wymien ja dzis wymieniałem pierwszy raz w zyciu i poszło ładnie kilka razy młotkiem zeby
wybic go ale bez wiekszych problemów, ciekawe ile za to mechanik chciał by kasy;/Ile płaciłeś za drążeki jeszcze jedno w maglownicę sie go wkreca z drugiej strony mocowanie do gałki, wszystko skręcic na sztywno żeby nie było luzu i na zbierzność.
Dobrze mi się wydaje?? -
Ile płaciłeś za drążeki jeszcze jedno w maglownicę sie go wkreca z drugiej strony mocowanie do gałki, wszystko
skręcic na sztywno żeby nie było luzu i na zbierzność.
Dobrze mi się wydaje??dobrze,
żeby odkręcić drążek trzeba mieć duży klucz płaski (chyba 30 ,albo 32) -
dobrze,
żeby odkręcić drążek trzeba mieć duży klucz płaski (chyba 30 ,albo 32)Wydaje mu sie dobrze ale nie wiem jakiego ty tira rozkrecałes umnie tam były klucze 12 i na koncówce drazka 17 czy 16,anie jakies 30-pare, koncówke drazka najlepiej młotkiem zruszyc bo mocno siedziec powinnia;/
-
Wydaje mu sie dobrze ale nie wiem jakiego ty tira rozkrecałes umnie tam były klucze 12 i na koncówce drazka 17 czy
16,anie jakies 30-pare, koncówke drazka najlepiej młotkiem zruszyc bo mocno siedziec powinnia;/piszesz o końcówce drążka, która u kolegi jest już wymieniona, a my tu o drążku piszemy , którego się od strony przekładni odkręca i robi się to w zupełnie inny sposób
-
Mam pytanie do osób które wymieniały drążek kierowniczy jakie u was były objawy zużycia tej części, bo u mnie są luzy koła w poziomie w pionie jest ok. Pozdrawiam.
-
Mam pytanie do osób które wymieniały drążek kierowniczy jakie u was były objawy zużycia tej części, bo u mnie są
luzy koła w poziomie w pionie jest ok. Pozdrawiam.przecież już o tym było .
takie są objawy jakie masz , może to być również końcówka drążka (która chyba już została wymieniona?) wytarta tulejka gumowo metalowa w zespole przekładni
-
przecież już o tym było .
takie są objawy jakie masz , może to być również końcówka drążka (która chyba już została
wymieniona?) wytarta tulejka gumowo metalowa w zespole przekładniAle mi wytłumaczcie gdzie to jest ta tulejka gumowo metalowa w zespole przekładni, czy ona znajduje sie na tym nieszczęsnym drążku.