Ford Fiesta mk3 z 92r. Co sprawdzić przy kupnie
-
3 miesiące temu rozbiłem swoje tico . Teraz przymierzam się do zakupu forda fiesty 1.1 lpg z 92r. Zupełnie nie znam się na samochodach dlatego bardzo proszę o Waszą pomoc. Co jest największą bolączką w tych autach, na co najbardziej zwracać uwagę, co sprawdzać na zewnątrz a co w środku, co ze strony technicznej i co z wizualnej? Dodam, że teoretycznie to ma być samochód "jednorazowy" i po kilku miesiącach najprawdopodobniej zmienię go już na coś lepszego, ale jak wiadomo różnie bywa, więc nie chcę się władować w jakiś kompletny złom. Bardzo proszę o wszelkie sugestie
-
ale jak wiadomo różnie
bywa, więc nie chcę się władować w jakiś kompletny złom. Bardzo proszę o wszelkie sugestie18 letnie auto to zawsze zlom
zwlaszcza jesli to auto ma tendencje do gnicia
a ford nigdy nie byl pod tym wzgledem idealem
-
Jak szukalem samochodu do KJS to rozmawialem z chlopakami z klubu fiesty, wniosek byl jeden - rdza, rdza, rdza, rdza i to podloznice glownie. To auto gnije jak ziemniaki w wilgotnej piwnicy - katastrofa.
-
18 letnie auto to zawsze
zlom
zwlaszcza jesli to auto
ma tendencje do gnicia
a ford nigdy nie byl pod
tym wzgledem idealemMoje z 1988 - nie złom - każdy się dziwi, że taki rocznik
-
Jak szukalem samochodu do KJS
to rozmawialem z chlopakami z klubu fiesty, wniosek byl jeden - rdza, rdza, rdza, rdza i to
podloznice glownie. To auto gnije jak ziemniaki w wilgotnej piwnicy - katastrofa.Gorzej gnije od Swifta?
-
Gorzej gnije od Swifta?
Duzo gorzej
-
3 miesiące temu rozbiłem
swoje tico .Miałeś Tico, kup Mietka. Fiesta z 92 roku to raczej kiepski pomysł...
-
Jak ktoś mnie pyta o fieste to zawsze odpowiadam "dziękuję, miałem, mieć nie będę"... oczywiście mowa o leciwej fieście.
-
Moje z 1988 - nie złom -
każdy się dziwi, że taki rocznikczyzby audi ?
-
czyzby audi ?
Skąd takie przypuszczenie?
-
Cytat:
Miałeś Tico, kup Mietka. Fiesta z 92 roku to raczej kiepski pomysł...