Citroen C4 1,6 HDI 110KM & Fiat Bravo 1,6 MultiJet "Auto Testy"
-
Ja mam natomiast uwage do sposobu pisania tych testow. Juz od dluzszego czasu nie widze absolutnie zadnych minusow w testowanych samochodach poza cena wszystko jest super hiper dobre, zadnych uwag, jak w folderze reklamowym.
"Miejsca na nogi i nad głowami jest pod dostatkiem" oraz " jak najlepsze materiały" i to wszystko w klasie kompakt? To ja chyba zyje w innym swiecie, bo w jakim kompakcie bym nie siedzial, to z tylu jest ciasno jak cholera, a w srodku kroluje morze plastiku niczym w moim starym kapciu z lat `90 zwanym Swift. Nawet na zdjeciach na drzwiach jest praktycznie sam plastik, to juz Swift ma wiecej tapicerki.
Same testy zreszta tez sa strasznie ogolnikowe:
"Każda osoba znajdzie dla siebie odpowiednią pozycję dzięki, szerokiemu zakresowi regulacji siedzisk" - okej, ale co oznacza szeroki zakres regulacji? Gora-dol jest ? Ledzwiowy odcinek jest? Co z kierownica? Tez w dwoch plaszczyznach czy moze jednak nie? Ktora kierownica wygodniejsza, milsza w dotyku, mniejsza badz wieksza? Ktore zegary czytelniejsze? Cyfrowe czy jednak tradycyjne?Jesli chodzi o jazde to oprocz danych katalogowych odnosnie przyspieszenia i predkosci maksymalnej nie ma opisanych zadnych odczuc. Jaki jest zakret uzytecznych obrotow, jaki silnik ma dol, jaka gore, jakie odczucia z przyspieszenia? Moze jeden umiera przy 4 tys, a drugi ciagnie wyzej ?
Same dane: Moment obr.: 240 Nm przy 1750 obr./min // 300 Nm przy 1500 obr./min pokazuja, ze ten drugi powinien miec sporo mocniejszy dol i powinno sie przyjemniej jezdzic w miescie, a jak w rzeczywistosci? Faktycznie w tym pierwszym jest wiekszy lag ?Jakie odczuca z prowadzenia, ktory jest bardziej podsterowny albo bardziej nerwowy? Samo slowo komfort nic nie oznacza, bo auto moze byc komfortowe ale fajnie latac po zakretach. Jak jest zestopniowana skrzynia? Krotkie, dlugie przelozenia? Jak na trasie, czy przy autostradowych predkosciach dalej sa sensowne obroty? Jak w miescie? Czy w 6 biegowej nie trzeba machac non stop lewarkiem?
W tym tescie nic wartosciowego nie ma, same ogolniki prawie zywcem przeniesione z folderu reklamowego albo z katalogu. Prawie artykul sponsorowany.
-
Niestety czytając te testy odnosi się wrażenie ze autor możne siedział w samochodzie ale jechać już nie jeździł
-
Niestety czytając te testy
odnosi się wrażenie ze autor możne siedział w samochodzie ale jechać już nie jeździłNie znasz mnie i charakteru mojej pracy, więc nie wypowiadaj się i nie pisz bzdur.
Co do postu napisanego przez Xsystoff ustosunkuje się wieczorem, ponieważ wpadłem tylko na chwile na forum.
-
Po prostu testy sa napisane tak, jakbys nie chcial nie daj Boze urazic ktoregos z dilerow/producentow. Wiecej emocji, wiecej odczuc, wiecej porownan do innych samochodow, mniej suchych danych, tak zeby test byl ciekawszy.
-
wyglad to kwestia gustu
przecież dkoładnei to napisałem...
-
Po prostu testy sa napisane
tak, jakbys nie chcial nie daj Boze urazic ktoregos z dilerow/producentow. Wiecej emocji,
wiecej odczuc, wiecej porownan do innych samochodow, mniej suchych danych, tak zeby test byl
ciekawszy.Warto napisać, że C4 nader często lubi odwiedzać serwisy, bynajmniej nie ze względu na przeglądy - potwierdzone w 4 znanych mi przypadkach
-
Nie znasz mnie i charakteru
mojej pracy, więc nie wypowiadaj się i nie pisz bzdur.To nie są bzdury tyko moje odczucia , a gdzie mam się wypowiadać i w jaki sposób zdecyduje moderator.
ps.1. Kompromitujesz się taka wypowiedzią
2. Zamieszczasz swoje testy na forum publicznym wiec powinieneś być przygotowany na to ze ktoś ustosunkuje się do artykułu niekoniecznie po twojej myśli
3. Dla każdego szanującego się autora słowa krytyki są wskazówką i motorem jak dążyć ku doskonałości . A ty zachowałeś się jak obrażona panienka
4. Zauważ , ze moja opinia dotycząca "ulotkowości" testów zamieszczanych przez ciebie nie jest odosobniona
5. Nie dorosłeś do krytyki pisz tam gdzie niema możliwości komentowaniaŻyczę sukcesów w dalszej pracy
-
To nie są bzdury tyko moje
odczucia , a gdzie mam się wypowiadać i w jaki sposób zdecyduje moderator.
ps.
1. Kompromitujesz się taka
wypowiedzią
2. Zamieszczasz swoje testy
na forum publicznym wiec powinieneś być przygotowany na to ze ktoś ustosunkuje się do
artykułu niekoniecznie po twojej myśli
3. Dla każdego szanującego
się autora słowa krytyki są wskazówką i motorem jak dążyć ku doskonałości . A ty zachowałeś
się jak obrażona panienka
4. Zauważ , ze moja opinia
dotycząca "ulotkowości" testów zamieszczanych przez ciebie nie jest odosobniona
5. Nie dorosłeś do krytyki
pisz tam gdzie niema możliwości komentowania
Życzę sukcesów w dalszej
pracyMam jedną odpowiedź na Twoje punkty. Słowa krytyki i uwagi owszem przyjmuje i zawsze się staram się poprawiać. Bardzo ładne słowa krytyki napisał na przykład Twój przedmówca Xsystoff, a nie od razu atakowanie stwierdzeniem, że ktoś tylko siedział w aucie tak jak Ty piszesz!
-
Po prostu testy sa napisane
tak, jakbys nie chcial nie daj Boze urazic ktoregos z dilerow/producentow. Wiecej emocji,
wiecej odczuc, wiecej porownan do innych samochodow, mniej suchych danych, tak zeby test byl
ciekawszy.Spoko dzięki za uwagi i sugestie Postaram/y się poprawić w następnych publikacjach.
-
Spoko dzięki za uwagi i
sugestie Postaram/y się poprawić w następnych publikacjach.Super
Pamietam, ze kiedys byla dyskusja zeby rozpisywac dodatkowe wyposazenie i wyszlo to na plus, bo mozna zobaczyc ile co kosztuje i ew. sobie odliczyc niepotrzebne opcje