FAVORIT - drążek stabilizatora


  • Użytkownik archiwalny

    Chciałem poruszyć ten temat, czy przypadkiem ktoś nie próbował czegoś takiego:
    Włożenie drążka stabilizującego do favority, czy felicji. Moim zdaniem konstruktorzy fatalnie zrobili że nie wyposarzyli w niego tych samochodów. Na zakrętach to dosłownie rozpacz, auto sie wywraca.
    Do niedawna myślałem że samo zastosowanie przekłądni kierowniczej w tym miejscu gdzie mją skody pociąga za sobą rezygnację z drążka (np łada samara ma przekłądnie na wysokości dolnej podstawy sprężyny na kolumnie, a tam gdzie skoda ma przekłądnie, ona ma drążek).
    Ale nidawno widziałem jak to ma ford rozwiązane - no i jednak się da !
    I teraz mam pytanie, czy ktoś coś takiego przemyślał, czy też widział favoritke, czy felicje z drążkiem....?


  • Użytkownik archiwalny

    Chciałem poruszyć ten temat, czy przypadkiem ktoś nie
    próbował czegoś takiego:
    Włożenie drążka stabilizującego do favority, czy
    felicji. Moim zdaniem konstruktorzy fatalnie
    zrobili że nie wyposarzyli w niego tych samochodów.
    Na zakrętach to dosłownie rozpacz, auto sie
    wywraca.
    Do niedawna myślałem że samo zastosowanie przekłądni
    kierowniczej w tym miejscu gdzie mją skody pociąga
    za sobą rezygnację z drążka (np łada samara ma
    przekłądnie na wysokości dolnej podstawy sprężyny
    na kolumnie, a tam gdzie skoda ma przekłądnie, ona
    ma drążek).
    Ale nidawno widziałem jak to ma ford rozwiązane - no i
    jednak się da !
    I teraz mam pytanie, czy ktoś coś takiego przemyślał,
    czy też widział favoritke, czy felicje z
    drążkiem....?

    poszukaj w archiwum, pisalismy duzo na ten temat + i -


  • Użytkownik archiwalny

    Chciałem poruszyć ten temat, czy przypadkiem ktoś nie
    próbował czegoś takiego:
    Włożenie drążka stabilizującego do favority, czy
    felicji. Moim zdaniem konstruktorzy fatalnie
    zrobili że nie wyposarzyli w niego tych samochodów.
    Na zakrętach to dosłownie rozpacz, auto sie
    wywraca.
    Do niedawna myślałem że samo zastosowanie przekłądni
    kierowniczej w tym miejscu gdzie mją skody pociąga
    za sobą rezygnację z drążka (np łada samara ma
    przekłądnie na wysokości dolnej podstawy sprężyny
    na kolumnie, a tam gdzie skoda ma przekłądnie, ona
    ma drążek).
    Ale nidawno widziałem jak to ma ford rozwiązane - no i
    jednak się da !
    I teraz mam pytanie, czy ktoś coś takiego przemyślał,
    czy też widział favoritke, czy felicje z
    drążkiem....?

    Niektorze Felicje maja z stabilizator juz z fabryki, a prawie do kazdej Felicji (poza '94 i chyba poczatkiem '95, ktore maja rame jak Fav) mozna zamontowac. Same czesci kosztuja okolo 230zl (nowki).
    Do Fav/For takiego zestawu z Fel nie mozna bezposrednio zalozyc, bo Fel ma inna te rame pomocnicza i wahacze. Wiec albo trzeba byloby bardzo kombinowac, albo zastosoewac rame i wahacze od Fel, ale to jeszcze nie koniec, bo z pewnoscia cos jeszcze wyszloby w praniu (np. drazek zmiany biegow, ten pod podloga, itd.).


  • Użytkownik archiwalny

    Chciałem poruszyć ten temat, czy przypadkiem ktoś nie
    próbował czegoś takiego:
    Włożenie drążka stabilizującego do favority, czy
    felicji. Moim zdaniem konstruktorzy fatalnie
    zrobili że nie wyposarzyli w niego tych samochodów.
    Na zakrętach to dosłownie rozpacz, auto sie
    wywraca.
    Do niedawna myślałem że samo zastosowanie przekłądni
    kierowniczej w tym miejscu gdzie mją skody pociąga
    za sobą rezygnację z drążka (np łada samara ma
    przekłądnie na wysokości dolnej podstawy sprężyny
    na kolumnie, a tam gdzie skoda ma przekłądnie, ona
    ma drążek).
    Ale nidawno widziałem jak to ma ford rozwiązane - no i
    jednak się da !
    I teraz mam pytanie, czy ktoś coś takiego przemyślał,
    czy też widział favoritke, czy felicje z
    drążkiem....?

    Poszukaj, dawałem nawet linka do opisu jak człowiek zrobił to w UNO.


Log in to reply