FAVORIT - drążek stabilizatora
-
Chciałem poruszyć ten temat, czy przypadkiem ktoś nie próbował czegoś takiego:
Włożenie drążka stabilizującego do favority, czy felicji. Moim zdaniem konstruktorzy fatalnie zrobili że nie wyposarzyli w niego tych samochodów. Na zakrętach to dosłownie rozpacz, auto sie wywraca.
Do niedawna myślałem że samo zastosowanie przekłądni kierowniczej w tym miejscu gdzie mją skody pociąga za sobą rezygnację z drążka (np łada samara ma przekłądnie na wysokości dolnej podstawy sprężyny na kolumnie, a tam gdzie skoda ma przekłądnie, ona ma drążek).
Ale nidawno widziałem jak to ma ford rozwiązane - no i jednak się da !
I teraz mam pytanie, czy ktoś coś takiego przemyślał, czy też widział favoritke, czy felicje z drążkiem....? -
Chciałem poruszyć ten temat, czy przypadkiem ktoś nie
próbował czegoś takiego:
Włożenie drążka stabilizującego do favority, czy
felicji. Moim zdaniem konstruktorzy fatalnie
zrobili że nie wyposarzyli w niego tych samochodów.
Na zakrętach to dosłownie rozpacz, auto sie
wywraca.
Do niedawna myślałem że samo zastosowanie przekłądni
kierowniczej w tym miejscu gdzie mją skody pociąga
za sobą rezygnację z drążka (np łada samara ma
przekłądnie na wysokości dolnej podstawy sprężyny
na kolumnie, a tam gdzie skoda ma przekłądnie, ona
ma drążek).
Ale nidawno widziałem jak to ma ford rozwiązane - no i
jednak się da !
I teraz mam pytanie, czy ktoś coś takiego przemyślał,
czy też widział favoritke, czy felicje z
drążkiem....?poszukaj w archiwum, pisalismy duzo na ten temat + i -
-
Chciałem poruszyć ten temat, czy przypadkiem ktoś nie
próbował czegoś takiego:
Włożenie drążka stabilizującego do favority, czy
felicji. Moim zdaniem konstruktorzy fatalnie
zrobili że nie wyposarzyli w niego tych samochodów.
Na zakrętach to dosłownie rozpacz, auto sie
wywraca.
Do niedawna myślałem że samo zastosowanie przekłądni
kierowniczej w tym miejscu gdzie mją skody pociąga
za sobą rezygnację z drążka (np łada samara ma
przekłądnie na wysokości dolnej podstawy sprężyny
na kolumnie, a tam gdzie skoda ma przekłądnie, ona
ma drążek).
Ale nidawno widziałem jak to ma ford rozwiązane - no i
jednak się da !
I teraz mam pytanie, czy ktoś coś takiego przemyślał,
czy też widział favoritke, czy felicje z
drążkiem....?Niektorze Felicje maja z stabilizator juz z fabryki, a prawie do kazdej Felicji (poza '94 i chyba poczatkiem '95, ktore maja rame jak Fav) mozna zamontowac. Same czesci kosztuja okolo 230zl (nowki).
Do Fav/For takiego zestawu z Fel nie mozna bezposrednio zalozyc, bo Fel ma inna te rame pomocnicza i wahacze. Wiec albo trzeba byloby bardzo kombinowac, albo zastosoewac rame i wahacze od Fel, ale to jeszcze nie koniec, bo z pewnoscia cos jeszcze wyszloby w praniu (np. drazek zmiany biegow, ten pod podloga, itd.). -
Chciałem poruszyć ten temat, czy przypadkiem ktoś nie
próbował czegoś takiego:
Włożenie drążka stabilizującego do favority, czy
felicji. Moim zdaniem konstruktorzy fatalnie
zrobili że nie wyposarzyli w niego tych samochodów.
Na zakrętach to dosłownie rozpacz, auto sie
wywraca.
Do niedawna myślałem że samo zastosowanie przekłądni
kierowniczej w tym miejscu gdzie mją skody pociąga
za sobą rezygnację z drążka (np łada samara ma
przekłądnie na wysokości dolnej podstawy sprężyny
na kolumnie, a tam gdzie skoda ma przekłądnie, ona
ma drążek).
Ale nidawno widziałem jak to ma ford rozwiązane - no i
jednak się da !
I teraz mam pytanie, czy ktoś coś takiego przemyślał,
czy też widział favoritke, czy felicje z
drążkiem....?Poszukaj, dawałem nawet linka do opisu jak człowiek zrobił to w UNO.