Odpalanie jeszcze raz i nie tylko
-
Witam to znowu ja tym razem mam pytanie także o odpalanie ale na benzynie.
Rano mam problemy aby odpalić auto na benzynie, gdy silnik jest zimny łapie jakieś ( 500-700) obroty ale tylko pod warunkiem ze trzymam naciśnięty pedał gazu (czasem musze nacisnąć na maxa a czasem tylko do połowy) bo gdy tylko puszczam auto momentalnie gaśnie. Co może być przyczyną tego??I czemu już nawet gdy auto jest rozgrzane gdy jade(przeważnie zwalniam) na benzynie, na biegu jałowym, auto traci obroty i gaśnie??
-
Witam to znowu ja tym razem mam pytanie także o
odpalanie ale na benzynie.
Rano mam problemy aby odpalić auto na benzynie, gdy
silnik jest zimny łapie jakieś ( 500-700) obroty
ale tylko pod warunkiem ze trzymam naciśnięty pedał
gazu (czasem musze nacisnąć na maxa a czasem tylko
do połowy) bo gdy tylko puszczam auto momentalnie
gaśnie. Co może być przyczyną tego??
I czemu już nawet gdy auto jest rozgrzane gdy
jade(przeważnie zwalniam) na benzynie, na biegu
jałowym, auto traci obroty i gaśnie??a ssanie działa prawidłowo?
-
a ssanie działa prawidłowo?
Chyba tak
-
Witam to znowu ja tym razem mam pytanie także o
odpalanie ale na benzynie.
Rano mam problemy aby odpalić auto na benzynie, gdy
silnik jest zimny łapie jakieś ( 500-700) obroty
ale tylko pod warunkiem ze trzymam naciśnięty pedał
gazu (czasem musze nacisnąć na maxa a czasem tylko
do połowy) bo gdy tylko puszczam auto momentalnie
gaśnie. Co może być przyczyną tego??
I czemu już nawet gdy auto jest rozgrzane gdy
jade(przeważnie zwalniam) na benzynie, na biegu
jałowym, auto traci obroty i gaśnie??U mnie byly takie efekty jak mialem zuzyta uszczelke pod gaznikiem. Podkrecanie srubka niskich obrotow niewiele pomagalo. Niskie obroty byly niestabilne, przy hamowaniu przed swiatlami na wcisnietym sprzegle bardzo czesto gaslo. Musialem jednoczenie dawac gazu, wciskac sprzeglo i hamowac, ale po wymianie uszczelki zadnych problemow.
-
a propos wymian. jak sobie poradziłeś z tylną klapą?
-
a propos wymian. jak sobie poradziłeś z tylną klapą?
Na razie nic nie robilem, ale nie obejdzie sie bez blacharza, bo sam tego nie naprawie. A klapy innej w dobrym stanie nie znalazlem. -
DZisiaj odpaliłem moją favorite na benzynie tzn włączyłem zapłon nacisnąłem gaz na maxa puściłem i uruchomiłem ją. Odpaliła za 1 razem, ale pochodziła z 10 s i zgasła Dokładnie było słychać głośniejsze "WRRR" i przerw troszeczke cichsze "wrr" i przerwa ciche "wrr" i przerwa jeszcze jedno "wrr" i zgasła. Taki dziwny odgłos wydawała tzn to "wrr" zamiast zwykłaj równomiernej pracy silnika. Za 3 razem odpaliłem i już było w miare ok Co może być przyczyną??
Acha jeszcze jedno od kilku dni prękościomierz wydaje dziwne dźwięki, a czasem strzałka od niego w dodatku podskakuje tzn jadąc 50 ona pokazuje mi od 45-55 ciągle ruszając się Myślałem ze linka mi sie poluzowała ale dzisiaj rozkręciłem "pulpit" i linka wydaje się być w porządku. Była dobrze przykręcona, na wszelki wypadek rozkręciłem ją (tzn od "pulpitu" ) z tego kable wystaje ok 1cm linki włożyłem ją spowrotem i przykręciłem, ale to nic nie dało dalej jest tak samo CO powinienem zrobić z tym??
-
DZisiaj odpaliłem moją favorite na benzynie tzn
włączyłem zapłon nacisnąłem gaz na maxa puściłem i
uruchomiłem ją. Odpaliła za 1 razem, ale pochodziła
z 10 s i zgasła Dokładnie było słychać głośniejsze
"WRRR" i przerw troszeczke cichsze "wrr" i przerwa
ciche "wrr" i przerwa jeszcze jedno "wrr" i zgasła.
Taki dziwny odgłos wydawała tzn to "wrr" zamiast
zwykłaj równomiernej pracy silnika. Za 3 razem
odpaliłem i już było w miare ok Co może być
przyczyną??
Acha jeszcze jedno od kilku dni prękościomierz wydaje
dziwne dźwięki, a czasem strzałka od niego w
dodatku podskakuje tzn jadąc 50 ona pokazuje mi od
45-55 ciągle ruszając się Myślałem ze linka mi sie
poluzowała ale dzisiaj rozkręciłem "pulpit" i linka
wydaje się być w porządku. Była dobrze przykręcona,
na wszelki wypadek rozkręciłem ją (tzn od "pulpitu"
) z tego kable wystaje ok 1cm linki włożyłem ją
spowrotem i przykręciłem, ale to nic nie dało dalej
jest tak samo CO powinienem zrobić z tym??Myśle że ssanie masz źle ustawione. Nastepnym raem zamin ją odpalisz ustaw se recznie ssanie na gaźniku. Jak wchodza do gaźnika te dwie rury od układu chłodzenia to zaraz koło nich masz takie ponacinane półkole. Ustaw je max w prawo i zablokuj przepustnicą. Jeżeli zapali i bedzie chodzić to trzeba tylko ssa nie wyregulować.
A co do linki to powino wystarczyć tylko samo nasmarowanie jej.
-
DZisiaj odpaliłem moją favorite na benzynie tzn
włączyłem zapłon nacisnąłem gaz na maxa puściłem i
uruchomiłem ją. Odpaliła za 1 razem, ale pochodziła
z 10 s i zgasła Dokładnie było słychać głośniejsze
"WRRR" i przerw troszeczke cichsze "wrr" i przerwa
ciche "wrr" i przerwa jeszcze jedno "wrr" i zgasła.
Taki dziwny odgłos wydawała tzn to "wrr" zamiast
zwykłaj równomiernej pracy silnika. Za 3 razem
odpaliłem i już było w miare ok Co może być
przyczyną??
Acha jeszcze jedno od kilku dni prękościomierz wydaje
dziwne dźwięki, a czasem strzałka od niego w
dodatku podskakuje tzn jadąc 50 ona pokazuje mi od
45-55 ciągle ruszając się Myślałem ze linka mi sie
poluzowała ale dzisiaj rozkręciłem "pulpit" i linka
wydaje się być w porządku. Była dobrze przykręcona,
na wszelki wypadek rozkręciłem ją (tzn od "pulpitu"
) z tego kable wystaje ok 1cm linki włożyłem ją
spowrotem i przykręciłem, ale to nic nie dało dalej
jest tak samo CO powinienem zrobić z tym??Z tym prędkościomierzem mam to samo przy prędkości do ok 50 lata ale potem już idzie dobrze. Kumpel mi powiedział że jak licznik od km był kiedyś cofany to po czasie tak wychodzi, ale jakoś nie dociera to do mnie.