Kluczyk


  • Użytkownik archiwalny

    Pojechałem wczoraj do jednego z gdańskich hipermarketów. Po zrobionych zakupach zapakowałem je do bagażnika, otworzyłem drzwi pasażera, potem kierowcy, wsiadłem, chcę odpalać auto a tu szok!!!! W ręku zostało mi tylko pół kluczyka! Reszta została w zamku! Dobrze że nie w stacyjce. Czekała mnie podróż do Gdyni kolejką po zapasowe kluczyk i z powrotem do Gdańskai. Dzisiaj chciałem dorobić nowy kluczyk a tu kolejny szok. Koleś mówi że z takim immobiliserem nie dorabiają (jakieś kody kluczące texas czy coś) i najlepiej jechać z tym do serwisu. A to kosztuje 500-600zł! Czy ktoś z Was dorabiał kluczyk z immobiliserem do swojego świstaka? Może wyszło mniej niż 500zł. I jak kurde wyciągnąć tą pozostałą połówkę z zamka? (dobrze że chociaż od wewnątrz się zamyka)
    Pozdrawiam


  • Użytkownik archiwalny

    zapytaj sie w autogosk (sopot), tam chyba mają ceny w miare przyzwoite
    ja mam inny problem - jakis czas temu w zamku został mi kawałek śrubokręta, ale mam centralny zamek i sobie spokojnie daje rade już prawie rok - wogule nie zwracam na to uwagi
    moze załóż centralke i korzystaj z zapasowego kluczyka? <img src="/images/graemlins/hmm.gif" alt="" />
    pozdro <img src="/images/graemlins/20.gif" alt="" />
    edit: przyzwoite ceny jak na ASO


  • Użytkownik archiwalny

    Pojechałem wczoraj do jednego z gdańskich hipermarketów.
    Po zrobionych zakupach zapakowałem je do bagażnika,
    otworzyłem drzwi pasażera, potem kierowcy,
    wsiadłem, chcę odpalać auto a tu szok!!!! W ręku
    zostało mi tylko pół kluczyka! Reszta została w
    zamku! Dobrze że nie w stacyjce. Czekała mnie
    podróż do Gdyni kolejką po zapasowe kluczyk i z
    powrotem do Gdańskai. Dzisiaj chciałem dorobić nowy
    kluczyk a tu kolejny szok. Koleś mówi że z takim
    immobiliserem nie dorabiają (jakieś kody kluczące
    texas czy coś) i najlepiej jechać z tym do serwisu.
    A to kosztuje 500-600zł! Czy ktoś z Was dorabiał
    kluczyk z immobiliserem do swojego świstaka? Może
    wyszło mniej niż 500zł. I jak kurde wyciągnąć tą
    pozostałą połówkę z zamka? (dobrze że chociaż od
    wewnątrz się zamyka)
    Pozdrawiam

    O kurcze <img src="/images/graemlins/hmm.gif" alt="" />nie umiem pomóc ale wpolczuje, bo to nic przyjemnego taka sytuacja i wydatki...


  • Użytkownik archiwalny

    nie wiem jak wygląda immo w swiftach,ale w niektórych autach jest zalany w kluczyku malutki nadajnik,który wystarczy zbliżyć do stacyjki i sie immo odłącza <img src="/images/graemlins/OK.GIF" alt="" />

    jedź dorobić kluczyk bez immo za jakies 20pln,powieś go na jednym breloczku z tym kikutem z połamanego i powinno banglać <img src="/images/graemlins/OK.GIF" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    To rzeczywiście może działać. Dzięki za pomysł.


  • Użytkownik archiwalny

    nie wiem jak wygląda immo w swiftach,ale w niektórych autach jest zalany w kluczyku malutki
    nadajnik,który wystarczy zbliżyć do stacyjki i sie immo odłącza
    jedź dorobić kluczyk bez immo za jakies 20pln,powieś go na jednym breloczku z tym kikutem z
    połamanego i powinno banglać

    zgadza sie. dorob sobie zwykly kluczyk a resztki z tamtego traktuj jako breloczek. w razie problemow bedziesz musial delikatnie zblizyc "pseudo breloczek" do stacyjki i bedzie ok.


  • Użytkownik archiwalny

    Pojechałem wczoraj do jednego z gdańskich hipermarketów.
    Po zrobionych zakupach zapakowałem je do bagażnika,
    otworzyłem drzwi pasażera, potem kierowcy,
    wsiadłem, chcę odpalać auto a tu szok!!!! W ręku
    zostało mi tylko pół kluczyka! Reszta została w
    zamku! Dobrze że nie w stacyjce. Czekała mnie
    podróż do Gdyni kolejką po zapasowe kluczyk i z
    powrotem do Gdańskai. Dzisiaj chciałem dorobić nowy
    kluczyk a tu kolejny szok. Koleś mówi że z takim
    immobiliserem nie dorabiają (jakieś kody kluczące
    texas czy coś) i najlepiej jechać z tym do serwisu.
    A to kosztuje 500-600zł! Czy ktoś z Was dorabiał
    kluczyk z immobiliserem do swojego świstaka? Może
    wyszło mniej niż 500zł. I jak kurde wyciągnąć tą
    pozostałą połówkę z zamka? (dobrze że chociaż od
    wewnątrz się zamyka)
    Pozdrawiam

    Zaplacilem za surowy kluczyk 100 PLN (stacja Suzuki ale juz nie ASO). Pozniej dorobienie w punkcie dorabiania jakies 7 PLN. Spowrotem do stacji Suzuki - zakodowanie kluczyka - 60 PLN.
    Ca daje calosc 167 PLN...

    500 PLN to nieporozumienie <img src="/images/graemlins/screwy.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    Adres i telefon poproszę!! <img src="/images/graemlins/gris.gif" alt="" />
    A z tym dorobieniem zwykłego kluczyka to może być tak, że odległość może czasem być niewystarczająca do tego złamanego (reszty obudowy) i może nie chcieć palić.
    Może dorobić zwykły, uciąć i jakoś donitować do starej obudowy, tylko jak to złączyć nie spawając?!


  • Użytkownik archiwalny

    Adres i telefon poproszę!!

    "Auto-Durczok"
    ul. Wejchertow 20
    43-100 Tychy
    tel. (032) 327-37-37

    Nie wiem czy ten telefon jest aktualny bo to na necie znalazlem...


  • Użytkownik archiwalny

    Panowie, to działa!!!!!! Dorobiłem kluczyk za dwie dychy, powieśiłem razem z ''kikutkiem" i odpala bez problemu. Nie muszę nawet zbliżać go do stacyjki. Wielkie dzięki za pomoc.
    Pozdrawiam


  • Użytkownik archiwalny

    Panowie, to działa!!!!!! Dorobiłem kluczyk za dwie
    dychy, powieśiłem razem z ''kikutkiem" i odpala bez
    problemu. Nie muszę nawet zbliżać go do stacyjki.
    Wielkie dzięki za pomoc.
    Pozdrawiam

    Cieszę się,że juz po problemie <img src="/images/graemlins/waytogo.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    Pojechałem wczoraj do jednego z gdańskich hipermarketów. Po zrobionych zakupach zapakowałem je
    do bagażnika, otworzyłem drzwi pasażera, potem kierowcy, wsiadłem, chcę odpalać auto a tu
    szok!!!! W ręku zostało mi tylko pół kluczyka! Reszta została w zamku! Dobrze że nie w
    stacyjce. Czekała mnie podróż do Gdyni kolejką po zapasowe kluczyk i z powrotem do
    Gdańskai. Dzisiaj chciałem dorobić nowy kluczyk a tu kolejny szok. Koleś mówi że z takim
    immobiliserem nie dorabiają (jakieś kody kluczące texas czy coś) i najlepiej jechać z tym
    do serwisu. A to kosztuje 500-600zł! Czy ktoś z Was dorabiał kluczyk z immobiliserem do
    swojego świstaka? Może wyszło mniej niż 500zł. I jak kurde wyciągnąć tą pozostałą połówkę z
    zamka? (dobrze że chociaż od wewnątrz się zamyka)
    Pozdrawiam

    Witam
    Mieszkam w Sosnowcu i gdy bylem i fachmana dorabiającego klucze (ciekawiło mnie czy mam imobilajzer) powiedział, że w kluczu jest "kryptoimobilajzer" (takiego użył określenia) i koszt dorobienia wyniósłby 250 zł
    Pozdrawiam


  • Użytkownik archiwalny

    Witam
    Mieszkam w Sosnowcu i gdy bylem i fachmana dorabiającego klucze (ciekawiło mnie czy mam
    imobilajzer) powiedział, że w kluczu jest "kryptoimobilajzer" (takiego użył określenia) i
    koszt dorobienia wyniósłby 250 zł
    Pozdrawiam

    U mnie w Gdyni koleś też powiedział, że to wyniosłoby ok.250PLN, ale na razie nie ma maszynki do zakodowania takiego immobilisera. Ale skoro zestaw dorobiony zwykły klucz za 20zł i stary immobiliser działa, to po co przepłacać? <img src="/images/graemlins/biglaugh_.gif" alt="" />
    Pozdrawiam


  • Użytkownik archiwalny

    Panowie, to działa!!!!!! Dorobiłem kluczyk za dwie dychy, powieśiłem razem z ''kikutkiem" i odpala bez problemu. Nie
    muszę nawet zbliżać go do stacyjki. Wielkie dzięki za pomoc.
    Pozdrawiam

    Kolejny dowód na konieczność istnienia tego forum i kącika SS.


  • Użytkownik archiwalny

    Ca daje calosc 167 PLN...
    500 PLN to nieporozumienie

    kurde przejade sie chyba do was <img src="/images/graemlins/smile.gif" alt="" />

    najtaniej co znalazlem w wawie to 360 zl

    musze dorobic bo mam tylko jeden, patent z breloczkiem odpada.
    inna sprawa ze tez zlamal mi sie kuczyk, do tego w stacyjce - wtedy to byl koszmar, bo nie mialem jak auta odpalic. dorobilem kluczyk nieorginalny, ale taki co jest przystosowany do immo, i przelozylem pastylke - rozwiązanie bardziej estetycznie niz breloczek z kluczyka, a i niewiele drozsze (50 zl )


  • Użytkownik archiwalny

    kurde przejade sie chyba do was
    najtaniej co znalazlem w wawie to 360 zl
    musze dorobic bo mam tylko jeden, patent z breloczkiem
    odpada.
    inna sprawa ze tez zlamal mi sie kuczyk, do tego w
    stacyjce - wtedy to byl koszmar, bo nie mialem jak
    auta odpalic. dorobilem kluczyk nieorginalny, ale
    taki co jest przystosowany do immo, i przelozylem
    pastylke - rozwiązanie bardziej estetycznie niz
    breloczek z kluczyka, a i niewiele drozsze (50 zl )

    Zapraszamy <img src="/images/graemlins/biglaugh_.gif" alt="" />


Log in to reply