[moje auto] Mk3 GTi Arab Edition
-
Moj kumpel jezdzil na codzien czyms takim:
I nie mial zadnych obiekcji przeciwko jezdzie w korkach.
Zasadniczo jezeli jest jakies zainteresowanie, to moge nie podpinac emu i sprobowac to ogarnac na DET3 - wydaje mi sie, ze powinno jakos dzialac bo nie takie cuda sie zmuszalo do jezdzenia.
Jezeli chodzi o spalanie, to tak jak pycisz tak spala - przybedzie wiecej koni, to spali o tyle wiecej jak je wykorzystasz -
Nawet dla samego dźwięku bym piłował jak głupi
Jest zabawa jest spalanie, zresztą ja teraz więcej niż 100 km przez 2-3 tygodnie świstakiem nie robię, rower jest przecie dostępny
No ale pytanie, oldchoolowy DET2 ogarnie ITB czy niet? -
no bo mi det3 leży na półce też bym go chciał wykożystać
-
Jezeli trojka da rade w standardowym trybie to dwojka tez.
Jedyne co sie boje, to zmiana tps czy przez to jakiejs czkawki nie bedzie, ale wyjdzie w praniu. -
Jedyne co sie boje,
to zmiana tps czy przez to jakiejs czkawki nie bedzie, ale wyjdzie w praniu.To chyba chodzi o to, żeby napięcie się zgadzało czy może jeszcze o coś innego ??
-
Sa odciecia paliwa w pewnych warunkach i jak zle tps bedzie pracowal to moze np przy spokojnej jezdzie byc jakas czkawka - to trzeba na zywca zobaczyc czy da sie ogarnac. Z gazem w podlodze racze nie powinno byc zle.
-
Troche czasu minelo, postepy marne oczywiscie... Za duzo pracy i innych zajec wiec auto dostalo nowy akumulator bo stary padl od niejezdzenia autem. No i nowy olej, bo sie okazalo ze bylo w sobote potrzebne
Z racji ze brat nie mogl evo poskladac na sobote, to znalazl jakies 4 opony w smieciach (norauto sie dwie nazywaly ) i pojechalismy na Tor Jaszczomb!
Bylo bardzo fajnie, fura sie nie zepsula, hamulce sie nie skopcily (no moze klocki lekko) a motor dawal ostro rade razem z reszta sprzetu, czego nie mozna powiedziec o innych autach
Przejechalismy kolo 120km po samym torze idac rowno z mx5, wyprzedajac pare wrx i sti (znaczy sie brat, bo on ma dalej granice strachu).Tutaj maly onboard:
I foty ((c) Monika Przybek):
-
tutaj tez na chwile się załapał Arab goniąc lancera
http://moto.onet.pl/aktualnosci/nowy-tor-wyscigowy-w-polsce-juz-dziala/rgy3f
-
Sprawy sie wczoraj ruszyly i z nudow na urlopie zaczalem rzezbic w g.
Dzisiaj wyskok na miasto po fajeczki i lepie dalej
-
Sprawy sie wczoraj
ruszyly i z nudow na urlopie zaczalem rzezbic w g.
Dzisiaj wyskok na
miasto po fajeczki i lepie dalejCierpliwości życzę
-
U, fajeczki mają ceweczki, będzie ogień na każdym biegu
-
Sprawa zapłonu rozwiązana? Tak sie zastanawiam czy np. zapłon z wałka G13bb lub nowszych baleno nie da rady jakoś zaadaptować? Tylko czy EMU sobie z tym poradzi? Tak czy siak śledze projekt i chyba wstrzymam się jeszcze z Detem...
-
Ja mam czujnik z podwojnym sensorem optycznym taki jak w nissanach. Niestety nie pasuje do glowicy i trzeba rzezbe odstawiac, ale dalem kumplowi jeden taki, do tego kopulke ze swifta i powiedzialem ze ma pasowac zamiast tej swiftowej Juz przerobione podobno i po weekendzie ma sie skladac do kupy czujnik.
Cewki z yarisa 1.0 za grosze dopadlem na szrocie - chyba bezawaryjne, tanie, dosyc male i tylko troche wystaja ponad dekiel - trzeba jakies tulejki wstawic w otwory na fajki i powinno siedziec, co najwyzej jeszcze srubka przykrecic - to na pozniej, bo do odpalenia takie czary niepotrzebne.
Niestety braklo mi obudow na bezpieczniki i nie wiem czy mi sie uda cos dorwac szybko - znowu sie moze okazac ze czasu braknie jak beda czesciNa razie robie wszystko tak, zeby dalo sie szybko wrocic do seryjnego kompa bo autem chce jezdzic na codzien. Moze sie tez okazac ze seryjna wiazka nie daje rady za dobrze i trzeba bedzie puscic nowa...
Co do g13bb, to mozna zaadaptowac, ale tam czujnik jest na wale + walek. Walu czujnik przechodzi przez pompe oleju i chyba miska inna - troche zabawy jest (wiercenie w pompie) ale za to fabryczny system.
Moj chyba jest z vitary, mozliwe ze baleno ma podobny. -
Co do g13bb, to
mozna zaadaptowac, ale tam czujnik jest na wale + walek. Walu czujnik przechodzi
przez pompe oleju i chyba miska inna - troche zabawy jest (wiercenie w pompie) ale
za to fabryczny system.To mnie zaskoczyłeś tym że jednak jest na wale czujnik... byłem pewien że jest tylko ten zmodyfikowany na wałku.
-
Walczac z lenistwem zimowym popycham dalej wiazke, ale jeszcze brakuje pare kabelkow do finiszu
Natomiast wczoraj mi sie udalo wpasc do 2B po aparat:
Wyglada na to, ze jeszcze poliuretany sie zamowia w tym tyg i pora zabrac sie za naprawe skrzyni... Chyba zaryzyjuje i w domu ja rozbiore
-
Walczac z lenistwem
zimowym popycham dalej wiazke, ale jeszcze brakuje pare kabelkow do finiszu
Natomiast wczoraj
mi sie udalo wpasc do 2B po aparat:
Wyglada na to, ze
jeszcze poliuretany sie zamowia w tym tyg i pora zabrac sie za naprawe skrzyni...
Chyba zaryzyjuje i w domu ja rozbiorePoliuretany z Olkusza czy coś innego fajnego znalazłeś?
-
No Olkusz - kumpel bedzie bral kilka zestawow to roznych aut, wiec w razie czego on sie z nimi bedzie bujal jak cos nie bedzie pasowac. Niestety nie mam czasu na to zeby sobie takie ilosci dorabiac
Co do skrzyni to tak samo jak w pracy wzialem sobie do serca maksyme kolegi Nanbu: "Kompletnie sie na tym nie znam, wiec chetnie sie tym zajme" i chyba sprobuje
-
brałem poli na tył z Olkusza i wszystko pasuje idealnie. Podaj im od razu grubość staba przedniego i tylniego bo są przygotowani różnicę pomiędzy mk2\mk3 - mk3 ma oczywiście dużo grubsze
-
Tam jest 22 z przodu i 19mm z tylu?
Co do Olkusza, to akurat widzialem rozne sytuacje z ich wykonaniem, ale kolega ktory pare sztuk w swojej firmie montowal mowi ze ostatnio nie ma z tym juz problemow. No i jako jkis tam regularny odbiorca w razie czego zostanie szybko wsparty jezeli bedzie potrzeba.
-
Średnica stabilizatorów w GTi Mk2 to: przód 22mm, tył 15 mm,
Średnica stabilizatorów w GTi Mk3 to: przód 24mm, tył 18 mm albo 19mm