[moje auto] Suzuki Swift 1.3 mk4 5d - Suzi (cz.2)
-
nie prawda, do
90km/h najszybciej rozpedzi sie jeszcze na dwojce, pozniej dopiero trzeci biegOd 6 tys. obrotów to już nic praktycznie się nie dzieje, więc nie rozumiem Twojej taktyki ciśnięcia do odcinki...
-
Od 6 tys. obrotów
to już nic praktycznie się nie dzieje, więc nie rozumiem Twojej taktyki ciśnięcia do
odcinki...no max moment obrotowy ten silnik fabrycznie (nie wiem jak przy tej skrzyni) osiąga przy dokładnie 6tys rpm, ale ja to lubie jak mi gaz odetnie
A że mam w ręku wyciąg świadectwa homologacji z 2000 roku, kilka ciekawszych rzeczy:
masa pojazdu bez kierowcy, chłodziwa, oleju, paliwa: 770kg
maksymalne dopuszczalne obciążenie dachu: 50kg
przełożenia na poszczególnych biegach:
1 - 3,416, 2 - 1,894, 3 - 1,280, 4 - 0,914, 5 - 0,757, wsteczny - 3,272 przekładni głównej - 3,523 (dla oryginalnej skrzyni 1,3 50kW)
maksymalna prędkość 165km/h
spalanie w warunkach miejskich - 6,5l/100km
zużycie paliwa dla stałych prędkości: 90km/h - 4,7l/100km, 120km/h - 6,2l/100kmnatomiast autko dostało prawa bycia autem dnia 31 Maja 2000 roku
Jak komuś się przyda to zrobię skan dwóch stron
-
Dwóch znajomków się
ścigało - jeden Octavią I 1,9 TDI 110 KM, drugi Lanosem 1,5 90 KM i lanos w tyłek
dostał...lanos wazy tyle samo co octavia
nie bylo w lanosie silnika 1.5 90km
swift 1.3 8v bez problemu pogania 100km auta ( oczywiscie lekko ciezsze - )
lanos 1.5 16v 73kW bez problemu jedzie rowno z 105kM A4/goframi i innymi TDi
sprawdzone
-
2.0 turbo także uważaj
lanaab DoleCk-a aktualnie 273kM
-
moją 1.9 TDI 105 KM na prostej bym Cie ciachnął bez mydła
niestety nie mam juz swifta bo bys kurde szczekał pod stołem
-
Tylko to jest TDI
no i ?
Panie, tam moment robi robotę
ot kolejny nawiedzony przez markieting
pytanie brzmi - jakiego silnika to sie tyczy
Cytat:
Niski jest zaś moment obrotowy tych jednostek, wynoszący około 300Nm.
i dlaczego skoro to ma raptem tylko taki momencik - no przeciez 2.0diesel ma wiekszy - zanim ten 2.0 diesel zacznie jechac to cos bedzie juz bardzo daleko ?
-
Tylko, że to są
niemieckie konie i uwierz mi, że te 105 koni wystarczy żeby rozbujać to ciężkie auto
A klasa też ma znaczenie jeżeli chodzi o silnik bo do tanich aut nie montuje się
dobrych motorów.
Czy Octavia jest
tania, no nie wiem. Wiadomo są droższe i dużo droższe samochody. Ale Octavia to jest
auto dla ludzi rozsądnych co chcą mieć jakość VW/AUDI ale nie mają potrzeby, żeby
mieć któryś z tych znaczków na masce.
Zresztą kiedyś się
ustawimy na kreskę to się zobaczymyNo masz rację we wszystkim, ale nadal twierdze że 110 konną octavią nie miałbyś takiego odejścia
A z wyścigu z 140 konną tak jak myślałem - 1 bieg - równo, 2 bieg początek - odstawił mnie na długość auta, 2 bieg końcówka - już był 2 długości auta przede mną
-
Oj ale panowie się
podpuszczacie
Kjsy czekają, tam
możecie się wykazać, albo 1/4 mili Bemowo
Mnie to zastanawia,
jak te 10 sekund uzyskałeś.proszę:
http://www.youtube.com/watch?v=qwVvibPWu4A
już na tych oponach gdzie prędkość pokazywana jest co do 1km/h
a jak uzyskałem? Może kwestia strumiennicy, skrzyni, wagi auta (brak koła zapasowego, tylko kierowca - 71kg) -
lanos 1.5 16v 73kW
bez problemu jedzie rowno z 105kM A4/goframi i innymi TDi
sprawdzoneAle juz A4 1.8 20v 125 koni łoi Lanosa 1.6 16v shamowanego na 109 koni Swift 1.0/1/3 8v przyspiesza na 2 pierwszych biegach, pozniej niestety jest dramat, dluga trojka i brak mocy.
-
Swift 1.0/1/3 8v przyspiesza
na 2 pierwszych biegach, pozniej niestety jest dramat, dluga trojka i brak mocy.zmienić skrzynię, założyć szperę i nie będzie tragedii
-
lanos wazy tyle
samo co octavia
nie bylo w
lanosie silnika 1.5 90kmO rany miał raptem 86 KM, popełniłem przestępstwo
-
Jak ja uwielbiam jak ktoś dodaje kilka postów jeden pod drugim zamiast na wszystko w jednym odpowiedzieć
Jak się nie mylę to chyba nawet regulamin coś o tym mówi, może zacząć to egzekwować? -
no max moment
obrotowy ten silnik fabrycznie (nie wiem jak przy tej skrzyni) osiąga przy dokładnie
6tys rpm, ale ja to lubie jak mi gaz odetnieA nie przypadkiem 5800???
W litrze jest na 100% tak. -
No masz rację we
wszystkim, ale nadal twierdze że 110 konną octavią nie miałbyś takiego odejścia
A z wyścigu z 140
konną tak jak myślałem - 1 bieg - równo, 2 bieg początek - odstawił mnie na długość
auta, 2 bieg końcówka - już był 2 długości auta przede mnąTo jest 105 konna i nadal myślę że dałbym radę, mam nadzieję, że będzie mi to kiedyś dane potwierdzić
-
To jest 105 konna i
nadal myślę że dałbym radę, mam nadzieję, że będzie mi to kiedyś dane potwierdzićMyślę, że znając zapał rav'a to już jutro będzie się chciał ścigać!
-
zmienić skrzynię,
założyć szperę i nie będzie tragediiZeby nie bylo tragedii to musialaby byc taka jak w Civicu/Coltcie 1.3 ( KLIK ) i taka skrzynia powinna byc seryjnie w samochodach o mocy ~60-75koni, a niewiadomo po co pchali do slabych silnikow przelozenia jak w ~200 konnych autach. To mnie zawsze wkurzalo, zeby wyprzedzic tira trzeba bylo robic redukcje albo do dwojki jak jechal 70-80km/h albo do trojki, chociaz i ta byla koszmarnie dluga
-
Zeby nie bylo
tragedii to musialaby byc taka jak w Civicu/Coltcie 1.3oj tam, da radę parę modów zrobić i żeby się odpychało
-
A nie przypadkiem
5800???
W litrze jest na
100% tak.na 100%
-
To jest 105 konna i
nadal myślę że dałbym radę, mam nadzieję, że będzie mi to kiedyś dane potwierdzićmusimy się ustawić, daj znać jak będziesz w wawie, szczególnie wieczorem to podlece raz dwa
-
Myślę, że znając
zapał rav'a to już jutro będzie się chciał ścigać!Obawiam się, że masz rację : D