[moje auto] Suzuki Swift 1.3 mk4 5d - Suzi (cz.2)
-
rav52v Użytkownik archiwalnynapisał 1 lut 2013, 21:54 ostatnio edytowany przez rav52v 11 wrz 2016, 17:50
chcesz jezdzic do
innych miast, wozic ludzi.
MUSISZ umiec
podstawowe rzeczy o autach i posiadać podstawową wiedzę !no to cały czas ją zdobywam głównie dzieki Wam
wszystko co robie zaraz zapisuje na forum, a jak sprawdzisz w wątku to sporo już przerobiłem i moja wiedza na starcie - rok temu wynosiła 0
A CO TO JEST TE CHĘDOŻENIE
-
rav52v Użytkownik archiwalnynapisał 1 lut 2013, 22:00 ostatnio edytowany przez rav52v 11 wrz 2016, 17:50
Przesyłka
niepotrzebna, bo kupujesz tam gdzie wysyłałem Cię po klamki...
Sam kupowałem tam
ze 3 miesiące temu jedno dla siebie i dwa dla likaona.a nie pamietam gdzie to było ;P
kup mi! : D
jutro zrobię imitację tej osłony z czegoś, jesli nie zapomne, bo to nie do pomyslenia zebym mial takie problemy, no rozumiem kałuze po 20cm, chlapie non stop, razem z każdą dziurą, a czasem jest ich tyle ze jak się jedną omija to trafia sie w drugą... Natomiast ludzie jeżdża tymi benzyniakami i nic im sie nie dzieje...
Może przewody mialem wymieniane 10 lat temu ostatnio? Kto to wie... -
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 1 lut 2013, 22:04 ostatnio edytowany przez none7 11 wrz 2016, 17:50
Piąty przewod nie
ruszany, też wazny?mi w deszczowe dni auto stawało na środku skrzyżowania i nie mogłem odpalić przez ten jeden główny przewód zapłonowy.
Kopułkę zdejmij obowiązkowo a nie baw się w odchylanie i oceń jak wygląda środek lub daj nam zdjęcie palca i kopułki.
wyczyść styki przewodów i delikatnie porozginaj. ale tylko koncówki przy kopułce i cewce zapłonowej, dodatkowo proponuję sprawdzić masę silnika. czyli przeczyść brązowy przewód idący od skrzyni biegów do aku oraz ważny przewód masowy to idący od aparatu do ściany grodziowej z wtyczką czarną
-
rav52v Użytkownik archiwalnynapisał 1 lut 2013, 22:08 ostatnio edytowany przez rav52v 11 wrz 2016, 17:50
mi w deszczowe dni
auto stawało na środku skrzyżowania i nie mogłem odpalić przez ten jeden główny
przewód zapłonowy.
Kopułkę zdejmij
obowiązkowo a nie baw się w odchylanie i oceń jak wygląda środek lub daj nam zdjęcie
palca i kopułki.
wyczyść styki
przewodów i delikatnie porozginaj. ale tylko koncówki przy kopułce i cewce
zapłonowej, dodatkowo proponuję sprawdzić masę silnika. czyli przeczyść brązowy
przewód idący od skrzyni biegów do aku oraz ważny przewód masowy to idący od aparatu
do ściany grodziowej z wtyczką czarnąjak mi sie uda odkrecic ; d
zrobie to, tylko jutro z rana, kiedy cokolwiek widać a nie na ślepoChociaz mam wrazenie ze to kwestia zwilgotnialych przewodow + zalane świece, dlatego tak niechetnie brne dalej
-
xq92x Użytkownik archiwalnynapisał 1 lut 2013, 22:11 ostatnio edytowany przez xq92x 11 wrz 2016, 17:50
Ja stawiam na kopułkę.
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 1 lut 2013, 22:20 ostatnio edytowany przez none7 11 wrz 2016, 17:50
gdyby to były te przewody co suszysz to na 3 cyl by pracował, tez uwazam ze to kopulka lub ten 5 przewód (na koniec ten przewód mi się po prostu przepalił)
jakbyś uruchomił go po ciemku to zobaczyłbyś gdzie jest przebicie, bo super iskra wtedy skacze
-
rav52v Użytkownik archiwalnynapisał 2 lut 2013, 14:39 ostatnio edytowany przez rav52v 11 wrz 2016, 17:50
Chwile po hamowaniu silnikiem (jak już wyhamuje) zaczyna mi śmierdzieć w środku (po 30-60s smród ulatuje), co to moze być?
Zauważyłem to po wymianie przedniego łożyska, początkowo myślałem, że to smar który był na nie dołożony, ale po miesiącu nadal to samo... Jest to smród, jakby sprzęgło nawet, może to oznaka, że się kończy? Nieważne czy hamuje silnikiem z 2tys obrotów czy z 10tys, śmierdzi prawie zawsze... -
alek_wwa Użytkownik archiwalnynapisał 2 lut 2013, 15:20 ostatnio edytowany przez alek_wwa 11 wrz 2016, 17:50
To ty w między czasie jakiś silnik z BMW tam włożyłeś do tego swifta, że na 10 krpm go kręcisz?
-
Boxxing Użytkownik archiwalnynapisał 2 lut 2013, 15:42 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 wrz 2016, 17:50
bmw kreci sie do 7
-
rav52v Użytkownik archiwalnynapisał 2 lut 2013, 17:08 ostatnio edytowany przez rav52v 11 wrz 2016, 17:50
To ty w między
czasie jakiś silnik z BMW tam włożyłeś do tego swifta, że na 10 krpm go kręcisz?Specjalnie tak napisalem, zeby ktos mi nie napisal, ze hamuje silnikiem na dwojce ze 100 km.h xD
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 2 lut 2013, 17:17 ostatnio edytowany przez none7 11 wrz 2016, 17:50
a mi się zdarzalo do 100 na 2 rozpędzić a potem hamować
spojrz czy nie masz wycieku z prawej półosi lub z silnika oleju na rurę wydechową. bo wtedy jedzie olejem jak cholera.
-
rav52v Użytkownik archiwalnynapisał 2 lut 2013, 17:20 ostatnio edytowany przez rav52v 11 wrz 2016, 17:50
a mi się zdarzalo
do 100 na 2 rozpędzić a potem hamować
spojrz czy nie masz
wycieku z prawej półosi lub z silnika oleju na rurę wydechową. bo wtedy jedzie
olejem jak cholera.Sprawdze, a moze on wtedy olej pali? Bo to taki zapaszek wlasnie, choineczka nie pomaga
-
Krzemol1994 Użytkownik archiwalnynapisał 2 lut 2013, 17:37 ostatnio edytowany przez Krzemol1994 11 wrz 2016, 17:50
choineczka nie pomaga
Ona nigdy nie pomaga
-
BPX33napisał 2 lut 2013, 19:49 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 17:50
a nie pamietam
gdzie to było ;PPolcar. Wólka Kosowska.
Nie jeżdżę tamtędy, więc trochę nie po drodze mi żeby Ci kupić...
Przyjedziesz kiedyś na spota do Janek to po nim skoczysz sobie od razu do Wólki. To jakieś 10 km w jedną stronę. -
BPX33napisał 2 lut 2013, 19:51 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 17:50
a mi się zdarzalo
do 100 na 2 rozpędzić a potem hamowaćTylko Ty Karolu masz skrzynię z 1.6 nadal...
-
mareknapisał 2 lut 2013, 20:07 ostatnio edytowany przez marek 11 wrz 2016, 17:50
A CO TO JEST TE
CHĘDOŻENIEJeżu kolczasty! On nie wie
A jak robisz "To" ze swoją partnerką? -
adamo81napisał 3 lut 2013, 11:32 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 17:50
kopułka to to na 2
śrubo-nakrętki po prawej od silnika?
Jak mogę być
rozgarniety w czyms czego nie robilem nigdy?Wymiana przewodów jest banalna - wymieniasz po jednym przewodzie kolejno (zdejmujesz 1 z kopułki i świecy i potem zakładasz nowy), żeby Ci się nie pomyliły i działa
Kupujesz za 25 zł przewody od starego Poldka i bangla. W każdym sklepie moto znajdziesz raczej od ręki
-
adamo81napisał 3 lut 2013, 11:35 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 17:50
wystarczy auto
ktore sie nie psuje no nie ma co cisnac chlopakowi kazdy sie uczyc na
bledach ,troche checi i bedzie wiedzial co i jakI tak Swift praktycznie mechanicznie się nie psuje, więc gdzie on znajdzie mniej awaryjne autko?
Peugeot 406 na pewno będzie bardziej niezawodny
-
adamo81napisał 3 lut 2013, 11:36 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 17:50
Piąty przewod nie
ruszany, też wazny?Najważniejszy
-
adamo81napisał 3 lut 2013, 11:38 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 17:50
a nie pamietam
gdzie to było ;P
kup mi! : D
jutro zrobię
imitację tej osłony z czegoś, jesli nie zapomne, bo to nie do pomyslenia zebym mial
takie problemy, no rozumiem kałuze po 20cm, chlapie non stop, razem z każdą dziurą,
a czasem jest ich tyle ze jak się jedną omija to trafia sie w drugą... Natomiast
ludzie jeżdża tymi benzyniakami i nic im sie nie dzieje...
Może przewody
mialem wymieniane 10 lat temu ostatnio? Kto to wie...Żadne suszenie przewodów nie pomoże - jak mają 10 lat to wymiana na bank. Nie muszą być NGK zaraz za 100 zł, Sentech od Poldka za 25 zł wystarczy
319/2418