[moje auto] Suzuki Swift 1.3 mk4 5d - Suzi (cz.2)
-
przewody samemu !! nie możesz być aż tak nierozgarnięty z samochodem... więc proszę udowodnij to. wykręć pierdzieloną kopułkę (klucz 8) i zrob pierdzielone zdjęcie jak wygląda wewnątrz.
ŻADNYCH SZMATEK PRZY SILNIKU !!
-
świec chyba nie
warto bo dopiero co wymienialem, jakies 2-3mies temu, te przewody może bardziej,
obiecuje, że oddam do mechanika żeby mi to zrobił, a nadkole to nie wiem gdzie ja
kupie za 25zł BPX ; dPrzesyłka niepotrzebna, bo kupujesz tam gdzie wysyłałem Cię po klamki...
Sam kupowałem tam ze 3 miesiące temu jedno dla siebie i dwa dla likaona. -
przewody samemu !!
nie możesz być aż tak nierozgarnięty z samochodem... więc proszę udowodnij to.
wykręć pierdzieloną kopułkę (klucz 8) i zrob pierdzielone zdjęcie jak wygląda
wewnątrz.
ŻADNYCH SZMATEK
PRZY SILNIKU !!kopułka to to na 2 śrubo-nakrętki po prawej od silnika?
Jak mogę być rozgarniety w czyms czego nie robilem nigdy? -
Tu powinna zadziałać zwykła intuicja
-
sorry, ale juz
dzisiaj powinienes miec nowe świece wkrecone, zamowione kable zapłonowe. spojrzałeś
chociaż w kopułkę ? bo może masz juz wytarty dzynks ktory styka się z palcem po
środku kopółki.
nie pierdziel jak
to cie auto wkurza tylko zrob coś np zamiast filmika pokazującego ze nie pali na
jeden gar.dobrze gada
-
kopułka to to na 2
śrubo-nakrętki po prawej od silnika?
Jak mogę być
rozgarniety w czyms czego nie robilem nigdy?Zawsze musi być ten pierwszy raz Ludzie nie takie rzeczy robią
Z dziewczyną jak chędożyłeś po raz pierwszy to też takie dylematy miałeś czy oddałeś komuś bardziej ogarniętemu?
-
Zawsze musi być ten
pierwszy raz Ludzie nie takie rzeczy robią
Z dziewczyną jak
chędożyłeś po raz pierwszy to też takie dylematy miałeś czy oddałeś komuś bardziej
ogarniętemu?przeczytal tutorial a tak btw tydzoem temu sprzeglo w skrzyni wymienialem a sprzeglo widzialem 1 raz na oczy
-
chcesz jezdzic do innych miast, wozic ludzi.
MUSISZ umiec podstawowe rzeczy o autach i posiadać podstawową wiedzę !
-
Niczego nie da się robić od razu drugi raz i wszystkiego wiedzieć, musi być pierwszy...
Że już nie wspomnę o chędożeniu -
chcesz jezdzic do
innych miast, wozic ludzi.
MUSISZ umiec
podstawowe rzeczy o autach i posiadać podstawową wiedzę !wystarczy auto ktore sie nie psuje no nie ma co cisnac chlopakowi kazdy sie uczyc na bledach ,troche checi i bedzie wiedzial co i jak
-
No i speszyliście chłopaka!
-
O dupe potłuc. Przewody wciągnalem wysuszylem suszarką, nic nie dało, ew to, że aku już nie kręci...
-
czasem trzeba kogos pocisnac zeby zmusic do dzialania na mnie zadzialalo, przedmuchiwales to wszystko u wulkanizatora?? pamietam po myciu silnika w gti tez chodzil jak traktor po tygodniu bylo ok a ze teraz jest zimniej to bedzie dluzej schlo
-
zdejmij kopułkę. jeżeli woda się dostała to mogło coś tam poupalać. przewód główny ściągałeś ? ten od cewki do kopułki ?
-
czasem trzeba kogos
pocisnac zeby zmusic do dzialania na mnie zadzialalo, przedmuchiwales to wszystko u
wulkanizatora?? pamietam po myciu silnika w gti tez chodzil jak traktor po tygodniu
bylo ok a ze teraz jest zimniej to bedzie dluzej schlonie zrobilem tego bo ktoś mnie pocisnal, bo tez sie smialem czytajac wasze komentarze o chędożeniu
Nie byłem u wulkanizatora, bo wczoraj odpalił, dziś nawet już nie mialem jak...
U mnie jak traktor (jak na filmiku) chodził 10minut, dalej załapał jak powinienWlozylem gazet pod wycieraczki i ogolnie w kabinie i troche pod maską - na noc, coś tam wilgoci może pociągnie, przewody zdjąłem, na kaloryfer, jutro z rana wpadnie kumpel z przewodami (aku) i kluczami do łożysk, stwierdził, że nie ma bata, żeby nie odpalił.
Natomiast odpowiadając na drugi komentarz - próbowalem te dwie sruby odkrecic, od góry zeszla, od dolu za cholere, ale nie sadze zeby tam dostala sie wode, bylo raczej szczelne i jak okiem zerknąłem do środka to sucho...
Piąty przewod nie ruszany, też wazny? -
chcesz jezdzic do
innych miast, wozic ludzi.
MUSISZ umiec
podstawowe rzeczy o autach i posiadać podstawową wiedzę !no to cały czas ją zdobywam głównie dzieki Wam
wszystko co robie zaraz zapisuje na forum, a jak sprawdzisz w wątku to sporo już przerobiłem i moja wiedza na starcie - rok temu wynosiła 0
A CO TO JEST TE CHĘDOŻENIE
-
Przesyłka
niepotrzebna, bo kupujesz tam gdzie wysyłałem Cię po klamki...
Sam kupowałem tam
ze 3 miesiące temu jedno dla siebie i dwa dla likaona.a nie pamietam gdzie to było ;P
kup mi! : D
jutro zrobię imitację tej osłony z czegoś, jesli nie zapomne, bo to nie do pomyslenia zebym mial takie problemy, no rozumiem kałuze po 20cm, chlapie non stop, razem z każdą dziurą, a czasem jest ich tyle ze jak się jedną omija to trafia sie w drugą... Natomiast ludzie jeżdża tymi benzyniakami i nic im sie nie dzieje...
Może przewody mialem wymieniane 10 lat temu ostatnio? Kto to wie... -
Piąty przewod nie
ruszany, też wazny?mi w deszczowe dni auto stawało na środku skrzyżowania i nie mogłem odpalić przez ten jeden główny przewód zapłonowy.
Kopułkę zdejmij obowiązkowo a nie baw się w odchylanie i oceń jak wygląda środek lub daj nam zdjęcie palca i kopułki.
wyczyść styki przewodów i delikatnie porozginaj. ale tylko koncówki przy kopułce i cewce zapłonowej, dodatkowo proponuję sprawdzić masę silnika. czyli przeczyść brązowy przewód idący od skrzyni biegów do aku oraz ważny przewód masowy to idący od aparatu do ściany grodziowej z wtyczką czarną
-
mi w deszczowe dni
auto stawało na środku skrzyżowania i nie mogłem odpalić przez ten jeden główny
przewód zapłonowy.
Kopułkę zdejmij
obowiązkowo a nie baw się w odchylanie i oceń jak wygląda środek lub daj nam zdjęcie
palca i kopułki.
wyczyść styki
przewodów i delikatnie porozginaj. ale tylko koncówki przy kopułce i cewce
zapłonowej, dodatkowo proponuję sprawdzić masę silnika. czyli przeczyść brązowy
przewód idący od skrzyni biegów do aku oraz ważny przewód masowy to idący od aparatu
do ściany grodziowej z wtyczką czarnąjak mi sie uda odkrecic ; d
zrobie to, tylko jutro z rana, kiedy cokolwiek widać a nie na ślepoChociaz mam wrazenie ze to kwestia zwilgotnialych przewodow + zalane świece, dlatego tak niechetnie brne dalej
-
Ja stawiam na kopułkę.