Lewa przednia opona zdarta od wewnętrznej strony ?
-
Jak w temacie - lewa (czyli po stronie kierowcy) przednia opona zdarta od wewnętrznej strony. Czy możliwym jest, że to efekt zużycia lewej końcówki drążka ? W ubiegłym roku wymieniałem wachacze z przodu i miałem problem w wykręceniem właśnie lewego wachacza z nadwozia - urwała się śruba i jej kawałek został w nadwoziu więc koniecznym było jej rozwiercenie i przegwinotwanie otworu w nadwoziu. Może to jest powodem ? Co o tym sądzicie ? Chyba nie obędzie się bez sprawdzenia zbieżności i geometrii ? Szczerze mówiąć wolał bym opcję z końcówką drążka niż tę z wachaczem.
-
Jak w temacie - lewa (czyli po stronie kierowcy) przednia opona zdarta od wewnętrznej strony. Czy możliwym jest, że
to efekt zużycia lewej końcówki drążka ?Moim zdaniem nie jest to wina końcówki drążka kierowniczego.
Skoro zdarta jest tylko jedna strona może to świadczyć o braku zbieżności - sprawdź to na początku. -
Jak w temacie - lewa (czyli po stronie kierowcy)
przednia opona zdarta od wewnętrznej strony. Czy
możliwym jest, że to efekt zużycia lewej końcówki
drążka ? W ubiegłym roku wymieniałem wachacze z
przodu...Czy ustawiana została zbieżność po wymianie wahaczy? Jeśli nie to już masz przyczynę.
-
Podjedz na jakaś stacje kontroli niech sprawdzą ci zbiezność, a jeżeli masz pare groszy to kup końcówke odrazu sobie wymien lub daj mechanikowi niech on ci wymieni i ustawi zbiezność. Jeżeli masz ją do wymieny to na przeglądzie i tak wyjdzie, a jak diagnosta sie uprze to bedziesz ją musiał wymienić a po co dwa razy ustawiać zbieznosć i dwa razy płacić...