Przekładnia kierownicza-tuleja
-
Witajcie!
Jestem w trakcie wymiany tulei zębatki przekładni kierowniczej i końcówek.
Proszę w związku z tym o podpowiedzi:-w jaki sposób wyjąć tuleję z obudowy ( po rozkręceniu drążka z przekładnią) jeżeli w środku znajduje się zębatka?
- czym nasmarować część zębatki, która przesuwa się wewnątrz tulei,wydaje mi się że obecnie znajduje się tam wazelina techniczna lub coś podobnego ,czy to możliwe?
-
-w jaki sposób wyjąć tuleję z obudowy ( po rozkręceniu drążka z przekładnią) jeżeli w środku
znajduje się zębatka?Witam!
Na razie nie podpowiem Ci jak wyjąć tę tulejkę, a jedynie powiem jak robią w serwisach (ASO). Mianowicie, nabijają nową tuleję na starą (jest tam dużo miejsca i mieszczą się obie). -
Witam!
Na razie nie podpowiem Ci jak wyjąć tę tulejkę, a jedynie powiem jak robią w serwisach (ASO).
Mianowicie, nabijają nową tuleję na starą (jest tam dużo miejsca i mieszczą się obie).U mnie ojciec tak samo zrobił i na pewnych nierównościach stuki zniknęły, natomiast i tak mam do wymiany jeszcze tuleję kolumny kierowniczej.
-
Witam!
Mianowicie, nabijają nową tuleję na starą (jest tam dużo miejsca i mieszczą się obie).Dziękuję za podpowiedź!
Osobiście miałem podobny pomysł.
Jeżeli nic innego nie wymyślę to tak zrobię, skoro robi tak ASO.Może jeszcze ktoś mi powie czym zabezpieczony jest przed rozkręceniem gwint łączący drążek kierowniczy z zębatką- czy to jest jakiegoś rodzaju klej?