Poszukiwania hatchbacka 1.3 3d ze zdrową budą
-
Za swiftem niestety przemawia tylko ekonomia
W GTI ekonomi nie ma żadnej. Mam to gdzieś że co chwilę muszę go tankować
-
Włącz klimę,
zacznij wyprzedzać-wrażenia bezcenneHeheh jak robiłem trasy furą z chłodnią to na prawdę musiałem wyłączać agregat przy wyprzedzaniu
-
Włącz klimę,
zacznij wyprzedzać-wrażenia bezcenne
Udogodnienie i
owszem, ale czy warte zachodu w podłubanym silniku ?
Co do wspomagania,
czasem jednak się przydaje, bajcepsy to gdzie indziej można sobie rozbudować, nie
koniecznie za kierownicą.Fakt... Dobrze pamiętam jak z matulą jeździłem i przy 90km/h trzeba było klimę wyłączyć żeby wyprzedzić coś we w miarę rozsądnym czasie
W dłubanym silniku nie warto, bo nie ma gdzie zmieścić chłodnicy jak jest i oleju i intercooler
Do 14" wspomaganie jest zbędne szał zaczyna się później, ale przynajmniej można poczuć że się kieruje prawdziwym samochodem a nie jakąś popierdółką
-
Klima czy wspomaganie to bardziej chodzilo mi o ilosc czesci na sorzedaz zeby sie buda jak najbardziej zwrocila :-p
Chociaz jak juz mam nie miec szyberdachu to bedzie gorzej. W Galancie mam klime i z niej i tak prawie nie korzystam - tylko jak jade z kims kto narzeka ze z otwartego okna wieje...
A wspomagania nie pottzebuje nawet na oponach 195 :-P ale mozna zalozyc z mysla o druguej polowce ;-) -
Włącz klimę,
zacznij wyprzedzać-wrażenia bezcenne
Udogodnienie i
owszem, ale czy warte zachodu w podłubanym silniku ?Nie pamietam juz czy mialem okazje wyprzedzac. W kazdym razie wrazenia bezcenne w jeden zero sa nawet bez klimy. Wedlug mnie warte, chcesz pojezdzic na wariata - wylaczasz, proste. Moze i fajnie sie jezdzi z otwartymi szybami, ale subwoofer mi wrocil z gwarancji i "troche" ludzi irytuje czasem, chce im tego oszczedzic
-
Heheh jak robiłem
trasy furą z chłodnią to na prawdę musiałem wyłączać agregat przy wyprzedzaniuZnam to z autopsji ale co lepsze, stary spirnter chodził lepiej z włączoną chłodnią i wystającym jak jakiś karton na dachu (dokładnie taki sam kształt) niż master bez chłodni ale z najsłabszym motorem
-
Tego mk4 ktoś kojarzy?? Lewy kierunkowskaz coś krzywy ale reszta całkiem ok wygląda - ciekawe jak podłoga.
http://otomoto.pl/show?id=C30261787Dodatkowo po weekendzie chyba skocze obejrzeć tego Subaru Justy bo ciekawie wygląda
http://allegro.pl/show_item.php?item=3473364485 -
Dodatkowo po
weekendzie chyba skocze obejrzeć tego Subaru Justy bo ciekawie wygląda
http://allegro.pl/show_item.php?item=3473364485Solidnie wygląda
Elektryka szyb na drzwiach?
Czyli tylko mk4/mk5 w wersji 5D miały sterowanie pomiędzy fotelami?
-
Czyli tylko mk4/mk5
w wersji 5D miały sterowanie pomiędzy fotelami?tak, niestety
-
na dniach, będę ściągał tapicerkę drzwi pasażera z tyłu w moim sedanie z elektryką drzwi.
zrobię dla was foty itp.
chociaż sądzę ze bez delikatnych przeróbek tapicerka nie podejdzie
-
Przeróbek czego..? Z tego co kojarzę, to inny jest tylko srebrny wspornik przykręcany do drzwi
-
porownajmy kształty w tych czterech linkach:
http://allegro.pl/suzuki-swift-boczek-drzwi-tapicerka-lewy-tyl-p-i3431855621.html
http://morag.olx.pl/witam-oferuje-czesci-blacharskie-suzuki-swift-99r-sedan-iid-500305942
http://allegro.pl/swift-89-96-5d-hb-tapicerka-boczek-drzwi-tyl-lewa-i3420874165.html
http://allegro.pl/drzwi-tylne-subaru-justy-suzuki-swift-krakow-i3429147056.htmlwg mnie dół może podejdzie. górna nakladka plastikowa na podmiankę z 5d
-
Górny plastik faktycznie inny Jutro sobie zobaczę jak to wygląda w drzwiach od sedana i 5d, porównam.
-
Przeglądając ogłoszenia rzuciło mi się w oczy parę sztuk.
Tu gość pisze, że jest rzekomo bez oznak korozji na nadwoziu, jak i podwoziu. Mnie osobiście najbardziej się spodobał, bo (przynajmniej z opisu i zdjęć) wygląda na naprawdę solidny egzemplarz. No i chyba spełnia wszystkie Twoje kryteria:
http://tablica.pl/oferta/suzuki-swift5l-100km-CID5-ID3nLXF.html#c1cc1cb4b6Tutaj także sprzedający wspomina o bdb stanie blacharskim, choć ma czarne zderzaki:
http://tablica.pl/oferta/suzuki-swift-bdb-2003-CID5-ID3qlaP.html#c1cc1cb4b6No i tu masz jeszcze całkiem wydaje się przyzwoitą sztukę:
http://otomoto.pl/suzuki-swift-C30199631.htmlCo prawda także zderzaki czarne, ale ja bym aż tak do tego wagi nie przykładał, bo pomalowac zderzaki to nie problem, a znaleźć zdrowego blacharsko Swifta (piszę ogólnie, nie o konkretnym egzemplarzu) to już inna para kaloszy... wygląda na zadbaną sztukę, no i chyba człowiek uczciwy, bo pokazał to co w Swifcie najważniejsze, czyli podłogę, której na moje oko wystarczy tylko trochę czasu z czyszczeniem i konserwacją .
Inna sprawa, że ja (oprócz zawiasu, silnika i całej reszty bebechów oczywiście) bardziej bym Ci proponował przerzucić do nowszego nadwozia także przód i tył z mk2/mk3, a myślę, że jest to wykonalne. Miałbyś GTi, które praktycznie niczym nie różni się od oryginału, a faktycznie budę ma znacznie młodszą.
-
Przeróbek czego..?
Z tego co kojarzę, to inny jest tylko srebrny wspornik przykręcany do drzwiA może tak powrócimy do głównego tematu wątku?
-
Inna sprawa, że ja
(oprócz zawiasu, silnika i całej reszty bebechów oczywiście) bardziej bym Ci
proponował przerzucić do nowszego nadwozia także przód i tył z mk2/mk3, a myślę, że
jest to wykonalne. Miałbyś GTi, które praktycznie niczym nie różni się od oryginału,
a faktycznie budę ma znacznie młodszą.Docelowo chciałbym mieć zwłaszcza tył z mk2 bo mi się bardzo podoba. Z tego co wiem jest to wykonalne bez większych problemów.
Jeśli chodzi o przód to musiałbym wymienić pas górny przedni, górną część zderzaka, światła, maskę i oba błotniki więc trochę roboty jest.
Zawsze mogę tez zostawić przód mk5 z tyłem mk2 ale co trochę dziwnie mogłoby wyglądać
Co do wyglądu to pomyślę bo wazniejsza sprawa to mechanika. -
Docelowo chciałbym
mieć zwłaszcza tył z mk2 bo mi się bardzo podoba. Z tego co wiem jest to wykonalne
bez większych problemów.
Jeśli chodzi o
przód to musiałbym wymienić pas górny przedni, górną część zderzaka, światła, maskę
i oba błotniki więc trochę roboty jest.Jeśli będziesz się bawił z przeróbką łap silnika (jeżeli zdecydujesz się na litrówkę) to wspawanie pasa od mk2/3 nie będzie chyba wielkim problemem dla blacharza?
Tym bardziej, że części blacharskie do mk3 nie są drogie - błotniki przednie zamienniki od 60 zł, maska używana do 100, zresztą maskę, lampy i zderzaki będziesz miał ze swojego, tylko najwyżej błotniki przód i lakierowanie.
Błotniki mk4/5 i cały przód z maskę korzystnie zhandlujesz i powinno wyjść na 0 (błotniki mk3 i lakiernik)
-
Przeglądając
ogłoszenia rzuciło mi się w oczy parę sztuk.
Tu gość pisze, że
jest rzekomo bez oznak korozji na nadwoziu, jak i podwoziu. Mnie osobiście
najbardziej się spodobał, bo (przynajmniej z opisu i zdjęć) wygląda na naprawdę
solidny egzemplarz. No i chyba spełnia wszystkie Twoje kryteria:
http://tablica.pl/oferta/suzuki-swift5l-100km-CID5-ID3nLXF.html#c1cc1cb4b6Auto wygląda fajnie, tylko czemu MK5 ma zderzak z MK4 i nieoryginalne białe migacze? Może się czepiam, ale warto było by mu się dokładniej przyjrzeć przed zakupem. A tak z innej beczki - żeby w MK5 zrobić przód z MK2/MK3 trzeba koniecznie błotniki zmieniać? Bo o masce i pasie przednim związanym z innymi reflektorami to wiem, ale czemu błotniki inne?
-
Cytat:
Auto wygląda fajnie, tylko czemu MK5 ma zderzak z MK4 i nieoryginalne białe migacze? Może się czepiam, ale warto było by mu się dokładniej przyjrzeć przed zakupem. A tak z innej beczki - żeby w MK5 zrobić przód z MK2/MK3 trzeba koniecznie błotniki zmieniać? Bo o masce i pasie przednim związanym z innymi reflektorami to wiem, ale czemu błotniki inne?
Dokładnie: czepiasz się . Może miał jakąś delikatną stłuczkę w przód? Co to za różnica, jeśli auto zostało solidnie i uczciwie naprawione ? Jeśli elementy konstrukcyjne były nienaruszone, to wymieniasz zderzak, jakiś kierunek, lampę, ew. błotnik i cieszysz się egzemplarzem, który niczym nie ustępuje bezstłuczkowemu (bo przeszłość wypadkowa dla mnie wiąże się już z porządniejszym dzwonem). Ale tak masz rację: temu, jak i każdemu innemu nawet w pełni seryjnemu samochodowi zawsze warto przyjrzeć się dokładnie przed zakupem .
Co do błotników to obrałeś całkiem niezły trop. Przyjrzyj się kształtowi postojówek w mk2/3, oraz kierunkowskazów w mk4/5, które znajdują się w tym samym miejscu, a sam zauważysz dlaczego błotniki przy takiej przeróbce należy wymienić ...
-
MKV, Adamo81 ma rację . Wszystkie potrzebne części do przekładki przodu masz ze swojego, a jeśli masz także tam trochę rudej to tak, jak już pisał kolega: graty do mk2/3 nie są drogie. Nie oszukujmy się: "trochę" roboty to jest już z samą przekładką budy, a ja uważam, że jak się coś robi to albo kompleksowo, albo wcale . Jak znajdziesz budę to oprócz wszystkich podzespołów proponowałbym oprócz tyłu wrzucić front z Twojego mk2, zresztą podobnie, jak wnętrze. Wiesz: zrobić taką hybrydę, której nieoryginalność będzie się dało zauważyć dopiero po przestudiowaniu nr podwozia . Zdaję sobie sprawę z tego, że jest to trochę roboty, ale wszystkie dobre projekty wymagają wysiłku, a co jak co do Ciebie półśrodki nie pasują !