Poszukiwania hatchbacka 1.3 3d ze zdrową budą
-
Wspomaganie i szybki są fajnym dodatkiem, klima również czasem schłodzi, wiec nie widzę problemu czemu akurat MKV ma nie szukać swifta na wypasie, owszem, coś się popsuć może, ale troszkę komfortu jest tego warte, klimka może i jest przesadą, ale szybki i wspomaganie już nie.
-
W upaly stwierdzam, ze klima zdecydowanie nie jest przesada, rok temu to bylo naprawde mega udogodnienie. Musze naprawic swoja do konca maja.
-
Spoko-bez nerwów.
Ja nie mam wspomagania w swoim i nie ganiam za montażem takowego.Kwestia przyzwyczajenia.Im więcej czystej mechaniki tym lepiej.Za swiftem niestety przemawia tylko ekonomia i lepsza niż przeciętnie bezawaryjność (w szanowanym egzemplarzu).Bezpieczeństwo w tym aucie jest tragiczne,wykończenie wnętrza i jakość budy jest równie żenująca.Ale co kto lubi ja się przesiadam na vana jak tylko uzbieram sianko.Tęsknić będę tylko za swiftowym spalaniem LPG. -
Włącz klimę, zacznij wyprzedzać-wrażenia bezcenne
Udogodnienie i owszem, ale czy warte zachodu w podłubanym silniku ?
Co do wspomagania, czasem jednak się przydaje, bajcepsy to gdzie indziej można sobie rozbudować, nie koniecznie za kierownicą. -
Za swiftem niestety przemawia tylko ekonomia
W GTI ekonomi nie ma żadnej. Mam to gdzieś że co chwilę muszę go tankować
-
Włącz klimę,
zacznij wyprzedzać-wrażenia bezcenneHeheh jak robiłem trasy furą z chłodnią to na prawdę musiałem wyłączać agregat przy wyprzedzaniu
-
Włącz klimę,
zacznij wyprzedzać-wrażenia bezcenne
Udogodnienie i
owszem, ale czy warte zachodu w podłubanym silniku ?
Co do wspomagania,
czasem jednak się przydaje, bajcepsy to gdzie indziej można sobie rozbudować, nie
koniecznie za kierownicą.Fakt... Dobrze pamiętam jak z matulą jeździłem i przy 90km/h trzeba było klimę wyłączyć żeby wyprzedzić coś we w miarę rozsądnym czasie
W dłubanym silniku nie warto, bo nie ma gdzie zmieścić chłodnicy jak jest i oleju i intercooler
Do 14" wspomaganie jest zbędne szał zaczyna się później, ale przynajmniej można poczuć że się kieruje prawdziwym samochodem a nie jakąś popierdółką
-
Klima czy wspomaganie to bardziej chodzilo mi o ilosc czesci na sorzedaz zeby sie buda jak najbardziej zwrocila :-p
Chociaz jak juz mam nie miec szyberdachu to bedzie gorzej. W Galancie mam klime i z niej i tak prawie nie korzystam - tylko jak jade z kims kto narzeka ze z otwartego okna wieje...
A wspomagania nie pottzebuje nawet na oponach 195 :-P ale mozna zalozyc z mysla o druguej polowce ;-) -
Włącz klimę,
zacznij wyprzedzać-wrażenia bezcenne
Udogodnienie i
owszem, ale czy warte zachodu w podłubanym silniku ?Nie pamietam juz czy mialem okazje wyprzedzac. W kazdym razie wrazenia bezcenne w jeden zero sa nawet bez klimy. Wedlug mnie warte, chcesz pojezdzic na wariata - wylaczasz, proste. Moze i fajnie sie jezdzi z otwartymi szybami, ale subwoofer mi wrocil z gwarancji i "troche" ludzi irytuje czasem, chce im tego oszczedzic
-
Heheh jak robiłem
trasy furą z chłodnią to na prawdę musiałem wyłączać agregat przy wyprzedzaniuZnam to z autopsji ale co lepsze, stary spirnter chodził lepiej z włączoną chłodnią i wystającym jak jakiś karton na dachu (dokładnie taki sam kształt) niż master bez chłodni ale z najsłabszym motorem
-
Tego mk4 ktoś kojarzy?? Lewy kierunkowskaz coś krzywy ale reszta całkiem ok wygląda - ciekawe jak podłoga.
http://otomoto.pl/show?id=C30261787Dodatkowo po weekendzie chyba skocze obejrzeć tego Subaru Justy bo ciekawie wygląda
http://allegro.pl/show_item.php?item=3473364485 -
Dodatkowo po
weekendzie chyba skocze obejrzeć tego Subaru Justy bo ciekawie wygląda
http://allegro.pl/show_item.php?item=3473364485Solidnie wygląda
Elektryka szyb na drzwiach?
Czyli tylko mk4/mk5 w wersji 5D miały sterowanie pomiędzy fotelami?
-
Czyli tylko mk4/mk5
w wersji 5D miały sterowanie pomiędzy fotelami?tak, niestety
-
na dniach, będę ściągał tapicerkę drzwi pasażera z tyłu w moim sedanie z elektryką drzwi.
zrobię dla was foty itp.
chociaż sądzę ze bez delikatnych przeróbek tapicerka nie podejdzie
-
Przeróbek czego..? Z tego co kojarzę, to inny jest tylko srebrny wspornik przykręcany do drzwi
-
porownajmy kształty w tych czterech linkach:
http://allegro.pl/suzuki-swift-boczek-drzwi-tapicerka-lewy-tyl-p-i3431855621.html
http://morag.olx.pl/witam-oferuje-czesci-blacharskie-suzuki-swift-99r-sedan-iid-500305942
http://allegro.pl/swift-89-96-5d-hb-tapicerka-boczek-drzwi-tyl-lewa-i3420874165.html
http://allegro.pl/drzwi-tylne-subaru-justy-suzuki-swift-krakow-i3429147056.htmlwg mnie dół może podejdzie. górna nakladka plastikowa na podmiankę z 5d
-
Górny plastik faktycznie inny Jutro sobie zobaczę jak to wygląda w drzwiach od sedana i 5d, porównam.
-
Przeglądając ogłoszenia rzuciło mi się w oczy parę sztuk.
Tu gość pisze, że jest rzekomo bez oznak korozji na nadwoziu, jak i podwoziu. Mnie osobiście najbardziej się spodobał, bo (przynajmniej z opisu i zdjęć) wygląda na naprawdę solidny egzemplarz. No i chyba spełnia wszystkie Twoje kryteria:
http://tablica.pl/oferta/suzuki-swift5l-100km-CID5-ID3nLXF.html#c1cc1cb4b6Tutaj także sprzedający wspomina o bdb stanie blacharskim, choć ma czarne zderzaki:
http://tablica.pl/oferta/suzuki-swift-bdb-2003-CID5-ID3qlaP.html#c1cc1cb4b6No i tu masz jeszcze całkiem wydaje się przyzwoitą sztukę:
http://otomoto.pl/suzuki-swift-C30199631.htmlCo prawda także zderzaki czarne, ale ja bym aż tak do tego wagi nie przykładał, bo pomalowac zderzaki to nie problem, a znaleźć zdrowego blacharsko Swifta (piszę ogólnie, nie o konkretnym egzemplarzu) to już inna para kaloszy... wygląda na zadbaną sztukę, no i chyba człowiek uczciwy, bo pokazał to co w Swifcie najważniejsze, czyli podłogę, której na moje oko wystarczy tylko trochę czasu z czyszczeniem i konserwacją .
Inna sprawa, że ja (oprócz zawiasu, silnika i całej reszty bebechów oczywiście) bardziej bym Ci proponował przerzucić do nowszego nadwozia także przód i tył z mk2/mk3, a myślę, że jest to wykonalne. Miałbyś GTi, które praktycznie niczym nie różni się od oryginału, a faktycznie budę ma znacznie młodszą.
-
Przeróbek czego..?
Z tego co kojarzę, to inny jest tylko srebrny wspornik przykręcany do drzwiA może tak powrócimy do głównego tematu wątku?
-
Inna sprawa, że ja
(oprócz zawiasu, silnika i całej reszty bebechów oczywiście) bardziej bym Ci
proponował przerzucić do nowszego nadwozia także przód i tył z mk2/mk3, a myślę, że
jest to wykonalne. Miałbyś GTi, które praktycznie niczym nie różni się od oryginału,
a faktycznie budę ma znacznie młodszą.Docelowo chciałbym mieć zwłaszcza tył z mk2 bo mi się bardzo podoba. Z tego co wiem jest to wykonalne bez większych problemów.
Jeśli chodzi o przód to musiałbym wymienić pas górny przedni, górną część zderzaka, światła, maskę i oba błotniki więc trochę roboty jest.
Zawsze mogę tez zostawić przód mk5 z tyłem mk2 ale co trochę dziwnie mogłoby wyglądać
Co do wyglądu to pomyślę bo wazniejsza sprawa to mechanika.