Swift mk.5 US/JAPAN
-
licznik w milach
licznik jak dasz od nie tej wersji co trzeba będzie przekłamywać
Chodzi mi dokładnie o zderzak czy
podpasuje od Geo Metroja dopiero będę to przerabiać, ale ja mam 5D, poza tym muszę dopiero pomalować zderzak
Obrysówki już mam.
Żarówki 4waty podpięte pod wtyczki z postojówek.ciekawe co na nie powiedzą panowie w mundurach
-
licznik jak dasz od
nie tej wersji co trzeba będzie przekłamywać
ja dopiero będę to
przerabiać, ale ja mam 5D, poza tym muszę dopiero pomalować zderzak
ciekawe co na nie
powiedzą panowie w mundurachNajwyżej licznik zostawię, zderzaka na szczęście nie muszę lakierowac bo czarne plastiki mam, Hehe wersja GL :] . A co do Sz.P mundurowych to się powie, że to wersja amerykańska, japońska, coś się wykombinuje Na razie przejeżdżając obok XX razy obok miśków żadnych problemów niema. Na wszelki wypadek mam też także zrobione to wszystko tak, że po porostu przepinam wtyczki z kierunków do lampy w pół minuty i tyle
-
Najwyżej licznik
zostawię, zderzaka na szczęście nie muszę lakierowac bo czarne plastiki mam, Hehe
wersja GL :]ja tam mam GLX, więc nie da rady
A co do Sz.P mundurowych to się powie, że to wersja amerykańska,
japońska, coś się wykombinujea oni na to, że jesteśmy w PL i co
Na wszelki wypadek mam też także zrobione to wszystko tak,
że po porostu przepinam wtyczki z kierunków do lampy w pół minuty i tylejak będą czepliwi to dowód i tak poleci
-
Z postojówkami w kierunkach jeżdżę od Lipca i żadnych problemów przez ten czas i kilka kontroli i żadnych problemów... Ja mam w zderzaku więc wygląda to jeszcze bardziej nietypowo ale problemów zeroo... A co do wersji USA... W mk3 mam jeszcze do zrobienia postoje std na pomarańcz i z tyłu do lamp dodatkowe obrysy... Zobacz sobie tylne lampy mają miejsce na jeszcze jedną żarówke na stronę... U mnie w mk3 w sedanie jest napisane na miejscu w którym ma być ta żarówka USA, a w tych co są miejscach USA/EU...
-
Z postojówkami w
kierunkach jeżdżę od Lipca i żadnych problemów przez ten czas i kilka kontroli i
żadnych problemów... Ja mam w zderzaku więc wygląda to jeszcze bardziej nietypowo
ale problemów zeroo... A co do wersji USA... W mk3 mam jeszcze do zrobienia postoje
std na pomarańcz i z tyłu do lamp dodatkowe obrysy... Zobacz sobie tylne lampy mają
miejsce na jeszcze jedną żarówke na stronę... U mnie w mk3 w sedanie jest napisane
na miejscu w którym ma być ta żarówka USA, a w tych co są miejscach USA/EU...napisz mi coś więcej o tych lampach w sedanie mk3 bo mam takiego i gdzie ta żarówka ma być? Gdzieś na boku samym?
-
Wyciągnij lampę i zobacz u góry na rogu auta... Z resztą z zewnątrz widać pole jak by miała być żarówka:)
Tam gdzie widać odblask z tyłu...
-
Właśnie dzisiaj wieczorkiem lampę zdemontowałem i obczaiłem o co biega, dzięki.
Może jutro to sobie zrobię jak zdążę, bo roboty będzie przy tym niewiele w sumie - obczaić który przewód zasila tylną postojówkę (żarówka dwuwłóknowa), wywiercenia dziurki, i żarowka na silikon jakiś albo dopasuję oprawkę do żarówki W5W najlepiej z uszczelnieniem
-
Ja jak robiłem z przodu postoje używałem oprawek z podświetlania tablicy z wersji hatchback i było miodzio... Ale u siebie użyje chyba oprawek z tylnych lamp z hatchback-a bo mi jeszcze instalacja wisi w garażu z rozbitka, którego kupiłem...
-
Ja jak robiłem postojówki w kierunkowskazach,to wsadziłem pomarańczową diodę z oprawką w zaznaczoną dziure i podpiąłem do kabli od właściwej postojówki. Swieciło subtelnie i wyglądało bardzo ładnie
-
Owszem jeżeli chodzi o mk5 to dobry pomysł:) Ja w mk3 mam kierunki w zderzaku więc miałem podobną sytuacje z dokładaniem żarówki... Ale na wiosnę chyba kierunki pójdą koło lampy tak jak w mk4 i nowszych... A zamiast kierunków pójdą światła hella do jazdy dziennej (LED) zakryte jakoś dyskretnie czarną folią przyciemniającą bo całe auto idzie w czarny mat... A w kierunki koło lampy trafi p21/5w i będzie miodzio... A nie wie ktoś jak wygląda tylna blenda USA? W sedanie oczywiście?
-
No i zrobione
-
No i zrobione
hesu ktoś do Ciebie strzelał ??
Szczerze to na zdjęciach nie ma większej różnicy, a w realu mocniej widać tą pozycyjke ?
aha mogłeś też zrobić zdjęcie od wewnętrznej strony lampy jak osadziłeś tam żarówkę
-
Ja w mk3 mam kierunki w zderzaku więc miałem podobną
sytuacje z dokładaniem żarówki... Ale na wiosnę chyba kierunki pójdą koło lampy tak
jak w mk4 i nowszych... A zamiast kierunków pójdą światła hella do jazdy dziennej
(LED) zakryte jakoś dyskretnie czarną folią przyciemniającą bo całe auto idzie w
czarny mat... A w kierunki koło lampy trafi p21/5w i będzie miodzio...Ja w swoim w lato zrobiłem tak, że dałem pomarańczowe żarówki kierunków 21W w miejsce postojówek, a postojówki zamontowałem w reflektorach głównych bliżej atrapy chłodnicy - nawet tam miejsce było - jest tam taka blaszka, którą jak się przewierci od tyłu razem z plastikiem lampy tworzy taki specjalny klosz do postojówki
Tutaj fotka przodu - postojówka jest w tym trójkąciku jak najbliżej atrapy
A w miejsce kierunkowskazów w zderzak poszły na razie wąskie halogeny - może na wiosnę zagoszczą już światła dzienne
-
hesu ktoś do Ciebie
strzelał ??Wołomin, Panie
Szczerze to na
zdjęciach nie ma większej różnicy, a w realu mocniej widać tą pozycyjke ?
aha mogłeś też
zrobić zdjęcie od wewnętrznej strony lampy jak osadziłeś tam żarówkęNa żywo wygląda lepiej - cały ten fragment lampy świeci się rozproszonym światłem (aparat do bani i fotograf pewnie też :F)
A co do żarówki, to wykorzystałem na razie jakąś przedpotopową żarówkę 2W cokołową z zapasów socjalistycznych w garażu (prawdopodobnie z dawali takie w Polonezie do bocznego kierunku).
Co do montażu to na razie zrobiłem dziurkę w lampie ok. 10 mm tak jak łeb żarówki, wlutowałem się z przewodami w oryginalne przewody idące do żarówki dwuwłóknowej (czerwony plus do pozycji, czarny masa - idzie jeszcze zielono-zółty jako plus do światła stop), z drugiej strony przylutowałem do żarówki tej małej i zaizolowałem wszystko.Chciałem wykorzystać diodę led bezcokołową - odpowiednik W5W (jej plus to to, że się nie grzeje i nie nadtopi lampy), ale nie miałem do niej oprawki na tyle krótkiej, żeby się zmieściła przy montażu lampy do nadwozia
Na razie jest zimno, więc lampa powinna wytrzymać, a jak wiadomo nie od dziś - prowizorka sprawdza się najlepiej.Podsumowując obrysówka tylna świeci tak jakby stanowiła jeden klosz ze standardową tylną pozycją
-
-
-
-
Fajnego świstaka
masz Jest pewnie miejsce na kantach lampypopsuje efekt zresztą jak coś to już lepiej odbłyski wywalić i zmotać jakieś w zderzak czy coś dużo lepszy efekt
-
Ja w swoim w lato
zrobiłem tak, że dałem pomarańczowe żarówki kierunków 21W w miejsce postojówek, a
postojówki zamontowałem w reflektorach głównych bliżej atrapy chłodnicy - nawet tam
miejsce było - jest tam taka blaszka, którą jak się przewierci od tyłu razem z
plastikiem lampy tworzy taki specjalny klosz do postojówki
Tutaj fotka przodu- postojówka jest w tym trójkąciku jak najbliżej atrapy
A w miejsce
kierunkowskazów w zderzak poszły na razie wąskie halogeny - może na wiosnę zagoszczą
już światła dzienne
U mnie tak to w tej chwili wygląda...
Sor za jakość ale zdjęcie robione kotletem
Zderzak z GS i halogeny ori w sedanie to chyba rzadkość? Czy raczej jestem wyjątkowy?
A co Do lamp htb to tam też jest to miejsce...A wytrzymałość lamp? Nie martwił bym się o to... W USA w serii jest tam pewnie żarówka... Zresztą zobaczę w katalogu suzuki to wstawię jakieś screeny
- postojówka jest w tym trójkąciku jak najbliżej atrapy
-
Ja miałem w sedanie 1,6 zderzak przedni od GS'a mk2 i halogeny, ale podłoga była już tylko w teorii