Nie trzyma obrotów na zimnym po przełączeniu na LPG 1,0 99r
-
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem ze swoim Swiftem. Polega on na tym, że nie trzyma obrotów na LPG gdy silnik jest względnie zimny. Na benzynie ten problem nie występuje, tylko i wyłącznie na LPG. Jednak gdy silnik się rozgrzeje (osiągnie temp. roboczą) problem znika. Silnik trzyma obroty idealne na obydwu paliwach - na LPG i na benzynie. Stąd też myślę, że nie będzie to silniczek krokowy.
Instalacja gazowa BRC 1,0 99r.
Miał ktoś już taki problem ? Pomocy panowie, bo rzecz jest irytująca, w szczególności, jak chcę jechać tylko do miasta... około 4km...
Pozdrawiam !
-
Witam. Od jakiegoś
czasu mam problem ze swoim Swiftem. Polega on na tym, że nie trzyma obrotów na LPG
gdy silnik jest względnie zimny. Na benzynie ten problem nie występuje, tylko i
wyłącznie na LPG. Jednak gdy silnik się rozgrzeje (osiągnie temp. roboczą) problem
znika. Silnik trzyma obroty idealne na obydwu paliwach - na LPG i na benzynie. Stąd
też myślę, że nie będzie to silniczek krokowy.
Instalacja gazowa
BRC 1,0 99r.
Miał ktoś już taki
problem ? Pomocy panowie, bo rzecz jest irytująca, w szczególności, jak chcę jechać
tylko do miasta... około 4km...
Pozdrawiam !Silnik musi sie rozgrzać do temperatury zwykle 15-20 stopni zeby dobrze chidzic na gazie, przynajmniej tak bylo w kazdym aucie ktore mialem w gazie
-
Rozgrzewa się do 50st i więcej i nadal nie chce chodzić na LPG....
Przecież nie przełączam odrazu na LPG...
Tak jak już wcześniej pisałem trzyma obroty dopiero po osiągnięciu temp. roboczej tj. 90C
-
Do wymiany sa membrany parownika . Kup nowy parownik lub zestaw naprawczy do obecnego
-
Tez mialem taki problem pomoglo podlaczenie pod kompa i ustawienie jeszcze raz dawki lpg i powietrza. Od tamtej pory silnik pochodzi 3 do 5 min i przelaczam go na lpg bez problemu schodzi na obroty i rowno pracuje.