łozysko oporowe
-
oo to chyba wina tego, ze oleju tam malo
-
U mnie też szumi. Jak wychylę dźwignie zmiany biegów to słychać mocniej.
-
jest jeszcze łożysko w kole zamachowym ( w nim siedzi wałek wejściowy skrzyni )
-
podepne sie pod temat.
5k temu wymeiniałem sprzegło, łożysko oporowe i olej w skrzyni.
z 1,5 miesiaca temu też mi zaczeło coś szumieć, przy wciśniętym sprzęgle nic nie słychać, dzisiaj wpadłem na pomysł ze mogło braknąc oleju w skrzyni.
bo dziwne żeby po takim małym przebiegu padło łożysko... -
no wlasnie mi tez tak szybko po zmianie sprzegla
-
no wlasnie mi tez
tak szybko po zmianie sprzeglaoryginalne siedzą długo, zamienniki są marnej jakości
-
ja za swoje dałem coś ponad 70zł - jakaś japonia, nazwy nie pamietam, musiał bym poszukać na paragonach.
-
co wy z tym łożyskiem oporowym macie. przecież jak sprzęgło wciskasz, to łożysko dopiero zaczyna pracować. Jeżeli szum znika po wciśnięciu sprzęgła to obstawiałbym łożyska w skrzyni.
-
co wy z tym
łożyskiem oporowym macie. przecież jak sprzęgło wciskasz, to łożysko dopiero zaczyna
pracować. Jeżeli szum znika po wciśnięciu sprzęgła to obstawiałbym łożyska w
skrzyni.W Poldku tak miałem, że oporowe łożysko było padnięte i cichło dopiero jak się właśnie wcisnęło sprzęgło Wymieniłem na nowe i był spokój, więc to nie łożyska w skrzyni
Po krótkim czasie padło znowu i znowu był szum na wolnych obrotach
W Puncie ojca też oporowe szumiało bez wciskania sprzęgła
-
co wy z tym
łożyskiem oporowym macie. przecież jak sprzęgło wciskasz, to łożysko dopiero zaczyna
pracować. Jeżeli szum znika po wciśnięciu sprzęgła to obstawiałbym łożyska w
skrzyni.noo moze i tutaj masz racje bo olejuw skrzyni juz nie ma, j***ny uszelniacz polosi
-
U mnie słychać chrobotanie, ustaje po rozgrzaniu samochodu i po wciśnięciu sprzęgła. Niedawno miałem wymieniany komplet sprzęgła, przy okazji chłopaki wymienili łożysko w skrzyni.
Nie mam pojęcia co to może być, ale jeżdżę tak już dość długo, problemu nie udało mi się zlokalizować...