Lożyska kół tylnich
-
Łożyska wymienione
- zero hałasu, jak w mercedesie
Ale problem ze
szczękami - jeden samoregulator totalnie starty, nie ma opjci zazębienia, drugi w
miarę, no ale lepiej wymienić obydwa..
Kupić nówki, nie
bawić się w szukanie używek?
Ja kupiłem za 50zł z przesyłką bardzo przyzwoity rozpierak od faceta z otomoto.W ogłoszeniu było podane,że to szrot bodajże... obdzwoniłem kilka miejsc właśnie z ogłoszeń na allegro i dobrze trafiłem.W aso mi zaśpiewali 145zł.Niech się walą... Poza aso nie znalazłem nigdzie nowego w sprzedaży.
to mój topik:
http://zlosniki.pl/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1057665#top - zero hałasu, jak w mercedesie
-
No ja na allegro znalazłem dwie sztuki za 50zł, więc wziąłem od razu
-
Wasze szczęście, że akurat udało wam się dostać samo regulatory, ja takiego farta nie miałem
Ogólnie chyba ciężko dostępne są te części.
-
Ogólnie chyba
ciężko dostępne są te części.Też mi się tak wydaje, bo tylko jedną aukcje znalazłem z nimi, choć na szrotach nie wiem w jakim stanie bym to znalazł i o ile bym znalazł.
A na tych szrotach co mam w okolicy, to średnio do mojego rocznika, jak już coś jest to tylko mk2 i to w znikomych ilościach..
-
Wasze szczęście, że
akurat udało wam się dostać samo regulatory, ja takiego farta nie miałem
Ogólnie chyba
ciężko dostępne są te części.Dużo jest aukcji z całymi piastami razem z bębnami, wiele szrotów nie demontuje tego tylko sprzedaje w całości. Gdyby wiedzieli, że są te samoregulatory są poszukiwane to by rozkręcali
-
Tak, ale też loteria co będzie w środku
-
Tak, ale też
loteria co będzie w środkuDokładnie, zawsze można poprosić sprzedającego, żeby zdjął bęben
-
No, walnęły mi się promieniowe ze wzdłużnymi, sorry (z zawodu mechatronik- wstyd:S) Co nie zmienia faktu, że tego typu łożyska toczne nie powinny pracować w takim układzie
-
Wczoraj przyszły regulatorki, wymienione jest git
ale mam pytanie jeszcze do samego ustawienia hamulca ręcznego:
jak nisko ma brać i oczywiście ma blokować koła? -
ale mam pytanie
jeszcze do samego ustawienia hamulca ręcznego:
jak nisko ma brać i
oczywiście ma blokować koła?U mnie po trzech ząbkach nie przepchniesz auta z miejsca, a po czterech stoi już pod górkę.
-
Jakoś tak ustawiłem dlatego pytam czy tak ma być dobrze
bo wcześniej pod pachę ciągłem i efekt był znikomy
-
Zależy jak kto lubi. Ja wolę jak po pięciu ząbkach blokuje mi koła bawiąc się na parkingu niż mam ciągnąć ręczny w pion.
A jak mi czasami w warsztacie zaciągnął ręczny prawie w pion (co i tak nic nie daje) to potem szarpię się chwilę, żeby go zwolnić. -
Panowie.
Wiemy już jakie konkretnie zestawy łożysk są potrzebne do tyłu,a jak z przodem podobno są tam po jednym szerokim na stronę.Jakie są ich oznaczenia i/lub ich wymiary?Niestety coś mi znowu szumi podczas jazdy.W poniedziałek jadę do warsztatu,to by mi sprawdzili i zmienili przy okazji jeśli potrzeba. -
Panowie.
Wiemy już jakie
konkretnie zestawy łożysk są potrzebne do tyłu,a jak z przodem podobno są tam po
jednym szerokim na stronę.Jakie są ich oznaczenia i/lub ich wymiary?Niestety coś mi
znowu szumi podczas jazdy.W poniedziałek jadę do warsztatu,to by mi sprawdzili i
zmienili przy okazji jeśli potrzeba. -
Dziękuję,ale potrafię sobie znaleźć towar na allegro mi chodzi przede wszystkim o wymiary tych łożysk.Mam u siebie fajny sklep z łożyskami i simeringami... i mają całkiem dobre ceny.
Edit:
http://allegro.pl/nowe-lozysko-przod-suzuki-swift-ii-justy-ii-i3078467388.htmlŚrednica wewnętrzna [mm]: 36,
Średnica zewnętrzna [mm]: 68.00,
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, z prawej,
Szerokość [mm]: 33,Czy ktoś może to potwierdzić?
-
Wysokość 1 [mm] 33
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 36
średnica zewnętrzna 1 [mm] 68Takie coś ostatnio do siebie zakładałem
-
No to przyszedł i czas na mojego...
W niedzielę zacząłem słyszeć jakieś dziwne szumy z tyłu, ale pomyślałem, że może kamień mi się w oponę władował i takie dziwne dźwięki emituje. Niestety następnego dnia sprawdziłem każdą z opon i nie było żadnych kamieni...Dziś podczas jazdy do Darłówka szum stał się już miarodajny i uznałem, że to jednak łożysko, ale pewien nie jestem, więc niech ktoś mi potwierdzi, że objawy pasują do sypniętego łożyska lub łożysk:
- Szum jest słyszalny od ok. 40 km/h. Do ilu nie wiem, ale przy 120 km/h dalej go słyszałem...
- Przy przejeżdżaniu zakrętów w lewo szum ustawał. Wnioskuję, że w takim wypadku sypnęło się lewe łożysko. Mam rację?
No i na koniec jeszcze jedno pytanko: Czy warto wymieniać od razu oba czy lepiej tylko zepsute???
Mam nadzieję, że w drodze powrotnej się nie pogorszy!
-
- Przy
przejeżdżaniu zakrętów w lewo szum ustawał. Wnioskuję, że w takim wypadku sypnęło
się lewe łożysko. Mam rację?
jak słyszysz na prostej, a zanika jak skręcasz na 99% łożysko
No i na koniec
jeszcze jedno pytanko: Czy warto wymieniać od razu oba czy lepiej tylko zepsute???lepiej zawsze 2 ... ale jak się nie ma $$ to 1
- Przy
-
z tylu sa 2 lozyska na kolo. jak znika skrecając w lewo tzn ze lozyska kola lewego. jak w prawo to prawego ... ale slyszalem o przypadkach ze było odwrotnie.
-
No to przyszedł i
czas na mojego...
W niedzielę
zacząłem słyszeć jakieś dziwne szumy z tyłu, ale pomyślałem, że może kamień mi się w
oponę władował i takie dziwne dźwięki emituje. Niestety następnego dnia
sprawdziłem każdą z opon i nie było żadnych kamieni...
Dziś podczas jazdy
do Darłówka szum stał się już miarodajny i uznałem, że to jednak łożysko, ale pewien
nie jestem, więc niech ktoś mi potwierdzi, że objawy pasują do sypniętego łożyska
lub łożysk:-
Szum jest
słyszalny od ok. 40 km/h. Do ilu nie wiem, ale przy 120 km/h dalej go słyszałem... -
Przy
przejeżdżaniu zakrętów w lewo szum ustawał. Wnioskuję, że w takim wypadku sypnęło
się lewe łożysko. Mam rację?
No i na koniec
jeszcze jedno pytanko: Czy warto wymieniać od razu oba czy lepiej tylko zepsute???
Mam nadzieję, że w
drodze powrotnej się nie pogorszy!
U mnie identycznie było, że szum zanikał na zakrętach.
Nabyłem tanio łozyska, bo coś koło 20zł na dwie strony, wymieniłem i 3tys. km już leci bez szumuPogorszyć się nie powinno, ja jeździłem naprawdę długo z szumiącymi łozyskami
-