[1,0; 1,3 8V; 1,3 16V SOHC] Poprawiamy hamulce- porady
-
Kiedyś miałem zamiar wymienić w swoim MK5 i nie pasowały.
Sorki koledzy Chciałem zamienić na CRX'sowskie
-
Na zwrotnice 1.0 i 1.3 8V zaciski gti siadają jak złoto, co do 1.6 to nigdy nie miałem z nimi styczności i nie wiem nawet jakie mają hamulce.
-
1,6 z przodu ma takie same hamulce jak GTi
-
Na zwrotnice 1.0 i
1.3 8V zaciski gti siadają jak złoto, co do 1.6 to nigdy nie miałem z nimi
styczności i nie wiem nawet jakie mają hamulce.Czyli do swojego mogę spokojnie zamawiać jarzma, zaciski i tarcze z GTI?
-
tak
-
tak
I nie trzeba nic podcinać?
Sporo wydajniejsze są od standardowych tarcz 231 mm?
-
I nie trzeba nic
podcinać?
Wyjaśniłem to w 1. pościeSporo wydajniejsze
są od standardowych tarcz 231 mm?
Według mojego subiektywnego odczucia różnica jest rzędu 20% na korzyść hampli GTi, dla lepszego efektu trzeba by pobawić się serwem i tylnymi hamulcami. -
bo się nurek robi
-
bo się nurek robi
Kurczę, kusi mnie taki tuning hamulców, bo te seryjne są do niczego...
Zmienię jeszcze klocki może na te miękkie TRW, bo te obecne Kashiyama są z drewna - praktycznie się nie ścierają i nawet na felgach nie osadza się pył
-
bo się nurek robi
-45 i seryjne amory i niżej nie dobije, więc nie zanurkuje
-
ja mam pytanie czy da się zmienić hamulce bębnowe z tyłu na tarczowe?? gdzieś widziałem że sie da ale to było na innym samochodzie
-
wszystko się da, wystarczy chcieć, mieć finans itp.
mozesz wstawić na tył z gti, ale musisz mieć całe zwrotnice z hamulcami i linkami ręcznego
-
czyli raczej droga zabawa
-
Dałby radę ktoś zmierzyć rozstaw szpilek mocujących serwo do budy? Chodzi mi o dokładny pomiar (jak ktoś ma jakieś zapasowe serwo wymontowane)
-
Czy są dostępne do GTi przednie tarcze nawiercane/nacinane w Polsce? Kiedyś było tego na pęczki, teraz jeden gość sprzedaje na allegro jakieś no name'y na allegro za chore pieniądze, w IC nie mają, w internecie nigdzie nie znalazłem. Ma ktoś jakiś namiar?
-
popytaj tutaj:
Tarcze -
Nie ma i nie będzie
-
SERWO Z CARISMY
Pisałem kiedyś, że szykuję się na serwo z carismy, dużo ludzi później mnie pytało czy coś ogarnąłem i było rozczarowanych jak odpowiadałem, że nic nie ruszyłem w tym temacie. Z ciekawości ostatnio próbowałem zamontować wreszcie to serwo. Szpilki pasują, pompa musi być z carismy (ale w wersji do bębnów z tyłu- jeśli mamy nie-GTi), ale to nie problem. Problemem jest natomiast fakt, że serwo średnio się mieści- trzeba przesunąć filtr węglowy, wiązkę, podciąć trochę grodź, dlatego ja spasowałem, tym niemniej informuję, że serwo z carismy 1,6 przed lifem spokojnie dałoby radę upchać. Jak ktoś ma trochę samozaparcia, to mogę za browara komuś odstąpić serwo do testów