przegub zewnętrzny 1.0 a 1.3GTi
-
W części katalogów przeguby te są zamienne, porównywał je ktoś kiedyś? Chodzi mi o wieloklin, który wchodzi w piastę. Chodzi mi o to, że chcę zwrotnice z GTi wsadzić do litra i nie wiem czy mi wieloklin siądzie. Jakby ktoś mógł mi policzyć ilość zębów na wieloklinie, który wchodzi w piastę- byłbym wdzięczny.
-
nie wiem jak z GTI ... ale z 1.6 mk3 (który ma hamulce takie jak GTI przednie) wieloklin jest inny niż w litrze mk5.
ALe może piasta jest inna nabita w zwrotnicy.
-
przeguby zewnetrze są inne , większe
w zwrotnicy jest bodajże 24 zęby
-
a nie możesz przełożyć jedynie zacisku hamulcowego i wstawić większe tarcze ? nie sprawdzałem, ale wydaje mi się powinno dać radę.
-
jarzmo od litra jest na pewno inne niż to w GTi więc i zwrotnica nie pasuje
-
Chyba piasty nie będą zamienne, ale myślę ożenić zwrotnicę gti z piastą z litra, bo łożyska po wewnątrz są chyba te same?
-
za 2 tygodnie będę u siebie w domu... mam zwrotnice z litra rozebrane itp. to wtedy Ci podam wymiary piasty z litra jak Ci się czekać będzie chciało
-
a od 8v sa takie same jak w litrze?
bo mam zwrotnice od 8v i od gti to też mogę pomoc
-
z tego co paczę po allegro to 1.0 i 1.3 8V to było to samo. Jak piasta od 1.3 8V siądzie w zwrotnicy gti to jestem prawdopodobnie 'w domu'
-
jarzmo da się przykrecic na zwrotnicę od 8v , sprawdzałem dziś
jeśli zwrotnice od 8v i od 1.0 są takie same to big brake kit 250mm z GTi pasuje do każdego swifta
pzdr
-
o kużwa super by było Rozstaw otworów pod jarzmo w litrze to bodajże 130mm, coś koło tego.
-
Cytat:
jarzmo od litra jest na pewno inne niż to w GTi więc i zwrotnica nie pasuje
to po co to pisales ?
-
napisalem to bo nie wiedzialem jak konkretnie inne jest jarzmo w zaleznosci od wersji
i mocowanie do zwrotnic sie nie zmienia tylko mocowanie do zacisku bo ten jest większy