Problem ze światłami STOP w Swifcie
-
Nieprawdopodobne to po co to jest podwójnie?
Mam po lewej, a po prawej taki sam zestaw jest już użyty, bo przechodzi pod spód. Jeszcze pod lewym tylnym boczkiem znalazłem wolną kostkę koloru zielonego. -
Nieprawdopodobne
to po co to jest podwójnie?Jeśli dobrze myślę to dlatego, że w wersji z napędem na 4 koła były 2 pompy paliwa.
-
To auto ciągle mnie zaskakuje
-
To auto ciągle mnie
zaskakujeMój też mnie zaskakiwał ciągle np. progiem zrobionym z pianki montażowej do okien
-
Mój też mnie
zaskakiwał ciągle np. progiem zrobionym z pianki montażowej do okienpamiętam go byl taki mięciutki w dotyku ...
-
Jeśli dobrze myślę
to dlatego, że w wersji z napędem na 4 koła były 2 pompy paliwa.Bingo! W wersji 4x4 zbiornik ma dwie pompy, bo środkiem idzie wał napędowy
-
To auto ciągle mnie
zaskakujeBo w Swifcie jest tak, że choćbyś miał wersję totalnie ubogą (czyli GL), to wszystkie wiązki i wtyczki do "ekstrasów" są I to jest piękne
-
To pytanie z innej beczki. W którejś tam generacji chyba mk2 zegarek był przy lampce (lusterku wstecznym). To ciekawe czy w mk3 kabel od tego wala się gdzieś pod podsufitką?
-
no ciekawe tez sie na tym zastanawiałem
-
Według mnie to baaardzo prawdopodobne
-
ja od jakiegoś czasu już jestem w trakcie szukania tego zegarka tylko że szukam okazji. szkoda mi 25 zł + przesyłka
-
ja od jakiegoś
czasu już jestem w trakcie szukania tego zegarka tylko że szukam okazji.
szkoda mi 25 zł + przesyłkaTylko żebyś nie szukał tyle czasu co ja halogenów...
-
ja od jakiegoś
czasu już jestem w trakcie szukania tego zegarka tylko że szukam okazji.
szkoda mi 25 zł + przesyłkajak by była przesyłka PP to już dawno by był mój
-
czyli obserwujemy ten sam zegarek
znajde z czasem na szrocie za 10 zł
-
ja taki mam ale wiązki dla niego nie znalazlem ;/
-
przecież wystarczy wtyczkę przerobić.
lampka górna ma: masę, zasilanie 12V stałe, zasilanie po kluczyku.
zegarek ma: masę, zasilanie 12V stałe, podświetlenie po kluczyku.
-
To pytanie z innej
beczki. W którejś tam generacji chyba mk2 zegarek był przy lampce (lusterku
wstecznym). To ciekawe czy w mk3 kabel od tego wala się gdzieś pod podsufitką?Ja zakładałem sobie taki zegarek i musiałem sobie pociągnąć sterowanie podświetleniem i zapłonem z kostki, która w mk3 jest umiejscowiona pod radiem, bo tam był seryjny zegarek.
Żaden problem, zdejmujesz osłonę prawego przedniego słupka i dajesz przewody