Wymiana wahaczy tylnych w Swifcie
-
Yamato
-
Yamato
Czyli zostają jeszcze dwie kwestie
-
Z przebiegiem może być różnie
i zależy które wachacze -
Z przebiegiem może
być różnie
i zależy które
wachaczeDokładnie - z tyłu jest zawieszenie wielowahaczowe (są aż w sumie po dwa wahacze na stronę )
A jakie masz objawy zużycia wahaczy?
-
Czyli chesz wymienić wyszskie 4 ?? to tak zbierzność musisz ustawić:) i z odkręceniem i wybiciem śrub też może być problem
-
Z przebiegiem może być różnie i zależy które wachacze
Tylko dolne, te na których opierają się sprężyny.A jakie masz objawy zużycia wahaczy?
Nie tyle zużycia co starości, skorodowane są, nie chcę czekać aż mi się złoży któryś -
Zauważyłem
ostatnio, że moje wahacze tylne domagają się wymiany
Chciałbym wiedzieć
jak wyglądają niektóre zagadnienia z tym związane:- przebieg wymiany,
- czy po wymianie
konieczne jest ustawienie zbieżności itp., - jakie wahacze
polecacie?
Na Allegro
znalazłem firmy SH (pierwszy raz spotykam), a w lokalnym sklepie, gdzie się
zaopatruje mogę zamówić YAMATO, ceny około 150PLN
Myślę, że Yamato,
ale doradźcie
zbieżność w swifcie ustawia sie tylko na przod
-
zbieżność w swifcie ustawia sie tylko na przod
A z tyłu można grzebać w całym zawieszeniu i nic nie trzeba ustawiać???
-
A z tyłu można
grzebać w całym zawieszeniu i nic nie trzeba ustawiać???takiej informacji udzielił mi fachowiec, co to mi zbieżność ustawiał
-
Fachowcowi nie chciało się grzać śrub mimośrodowych z wachaczach poprzecznych które są przeważnie mocno zapieczone i skorodowane
-
takiej informacji
udzielił mi fachowiec, co to mi zbieżność ustawiałZmień "fachowca".
-
zbieżność w swifcie ustawia sie tylko na przod
takiej informacji udzielił mi fachowiec, co to mi zbieżność ustawiałFachowcowi nie chciało się grzać śrub mimośrodowych z wachaczach poprzecznych które są przeważnie mocno zapieczone i skorodowane
Zmień "fachowca".Czyli po tej wymianie trzeba ustawić tył, tak?
I przy wymianie nic poza śrubami mocującymi nie trzeba ruszać? -
Dwie śruby mimośrodowe od wewnętrznej strony - regulujesz nimi zbieżność tylnej osi, nei sądzę aby przypadkowo po wymianie tylnych wahaczy wyszło OK bez regulacji .... no chyba że się mylę ....
-
Po wymianie górnych wahaczy też trzeba ustawiać?
Bo wszystkiego na raz na pewno nie wymienię.Dół jest prorytetem.
-
Ktoóre rozumiesz jako górne ?? Przy wymianie tych ciękich mocowanych na 2 śruby musisz ustawiać zbierzność i coś czuje że nię będą się chciały łatwo poddać:) i przed zakupem sprawdz sobie dokładnie długość bo ja musiałem kupować 2 komplety bo jedne były za długie i nie dało się ustawić zbieerznośći
-
Jako górne rozumiem właśnie te "drążki" mocowane na dwie śruby na końcach.
Teraz mam zamiar wymienić dolne, czyli te, na których opierają się sprężyny.
Czyli w obu przypadkach trzeba ustawiać?
-
Nie w przypadku tych trójątnych nic nie trzeba ostawiać ja zaprpponuje jeszcze zakup nowych śrub do mocoana tego wachacza
-
Czyli w takim razie nic bym nie musiał ustawiać na razie
-
i tak pewnie będziesz miał problem z wybiciem śruby ze zwrotnicy. tam się zapieka ostro. odrazu pomysl zeby zrobić to na ciepło niestety.