piszczy 5 bieg po dodaniu gazu
-
nie dołuj mnie że tylko wymiana może pomóc
zapewne odkręcę ten dekielek tylko wolał bym mieć pewność co mu dolega
ale żeby skrzynia padła po 98 tys km -
uwierz ze ona nie padnie przez długi czas jeszcze
Co do wymiany to pomoze chyba wymiana lozysk w skrzyni a koszt jest dosc spory. Cala skrzynie mozna kupic juz od 200zł wiec chyba taka opcja bylby najlepsza
a co do wycia przy 98tys.. moze jezdzisz od nowosci na tym samym oleju stad takie kwiatki? JA swoja skrzynie kupilem przy 300tys i dopiero przy takim przebiegu wlasnie 5 bieg wył i to dość skutecznie. Po jej rozebraniu widzialem ze lozyska maja spory luz i chyba one były wlasnie przyczyna
-
zrob to teraz lepiej. moja padła po 110 dokładniej padł bieg o nr 5 przetarła się sprężynka synchronizatora.
-
dobra odkręcę ale jak to nie będzie wina tej nakrętki to czego mam szukać ???
-
skrzyni nowej. bo pewnie siadło łożysko a tego się nie opłaca robić jeżeli nie robi się samemu. a poskładanie skrzyni jednak wymaga posiadania "tego czegoś"
-
ile kosztują takowa naprawa tzn ile same części mogą kosztować i o którym łożysku mowa
kupię używkę i znów padnie -
mialem to samo i to
był atak 5 biegu.
Były wlewane dwa
rózne oleje , efekt ten sam także chyba nie da się tego ogarnać inaczej niż wymiana
skrzyniteż tak mam (tylko że pisk nie jest irytutujący i występuje gdy dodaje mało gazu, np utrzymuje 2tys obrotów, nie piszczy aż tak głośno)
Przed wymianą skrzyni i po wymianie nic się nie zmieniło -
Odkręć dekiel 5tego biegu, dokręć śruby płytki, która będzie przymocowana do korpusu skrzyni biegów i ewentualnie sprawdź, czy drożny jest otwór przepływu oleju. Jeśli nie pomoże, to wtedy dopiero będzie trzeba myśleć o kosztach "większych".
-
ok jutro z rana zabiorę się za to
tylko czy pod tą pokrywą jest uszczelka czy tylko silikon???
i z jakimi momentami dokręcić śruby??? -
zrob to teraz
lepiej. moja padła po 110 dokładniej padł bieg o nr 5 przetarła się sprężynka
synchronizatora.Może w węgierskich nowszych wersjach skrzynie były słabsze?
To już nie pierwszy taki post, że skrzynia padła po takim przebiegu w Swifcie mk4-5
Niedawno też jakiś user coś w skrzynce dłubał -
także nad tym samym sie zastanawiałem... i najczęsciej to występowało przy 100-120 tyś przejechane.
-
nagrałem film z tym dźwiękiem może to coś pomoże
http://youtu.be/2iMuxbaBznc
w 23 sek filmu odpuściłem gaz po czym dodałem gaz słychać wyraźnie ten dźwięk -
dla potomnych u rozebrałem pokrywę i 5 lata na 3 mm na boki zamówiłem właśnie łożysko koszt 43 zł w poniedziałek będę miał łożysko złożę wszystko do kupy i zdam relację
-
niestety piszczy nadal ale mniej po rozebraniu i dogłebnym obejrzeniu zębów stwierdzam że się troszkę wytarły
mechanik proponuje mi zalanie gęstszego oleju np hipol ale nie wiem czy to jest dobry pomysł co o tym sądzicie??? -
a ja tam nie wiem co może piszczeć. bo przecież nie powinno nić. praca zazębionych kół nie powinna powodować piszczenia. a tym bardziej jedynie na 5 biegu. a może to nie bieg a łożysko w kole. i dopiero po osiągnięciu pewnej prędkości piszczeć zaczyna
-
jak może piszczeć łożysko w kole jeśli piszczy tylko po dodaniu gazu a nie cały czas
-
nie wiem jak Ci to wytlumaczyc. mi coś czasem piszczy przy dużej prędkości skrzynie zmieniałem (bo padła) - nadal piszczy. łożysko wymieniałem (bo padło) - piszczy nadal ale sądzę ze jest to możliwe zeby to była wina łożyska. za słabo skręcone, duża prędkość + dodanie momentu gazem.
-
jak może piszczeć
łożysko w kole jeśli piszczy tylko po dodaniu gazu a nie cały czasMi bez dodawania gazu łożysko piszczyło i zależało to tylko od prędkości auta, aczkolwiek na którym biegu to było - nie miało to najmniejszego znaczenia, wiec bankowo nie lozysko