Kupiłem swifta i zaczęły się problemy...
-
Na łożysko to mu wymiana oleju nie pomoże na pewno, choć zapewne i tak trzeba by było go wymienić sadzać po opisie stanu auta. Tak jak pisał Xsystoff wszystkie te usterki można było wyłapać bez większego problemu przy kupnie. Zapewne wcześniej jeździł nim ktoś komu podobnie zależało tylko na tanich dojazdach do pracy i miał wszystko gdzieś ważne ze jedzie.
Zrób Swiftowi porządny przegląd i tez przejdzie 150tys.
-
Przy kupnie byłem świadomy że przeguby lecą do wymiany odgłosów ze skrzyni nie słyszałem przegapiłem ten punkt. Fakt auto mechanicznie zaniedbane nie wiem jak poprzedni właściciel mógł je tak zaniedbać tylko nie ma co się oszukiwać na zakup wpłyneła jak dla mnie dość konkurencyjna cena 1,4tys.Jak na razie części plus robocizna to wyszło w sumie prawie 2 tys. Do tego dojdzie sprzęgło , te łożyske czyli na bank kolejne 300 zł plus robocizna czyli jak się tak zastanowię to chyba tylko pozornie zaoszczędziłem na zakupie.Ale będę walczył z usterkami i kierował wszelkie pytania tutaj.To teraz czas rozejrzeć się za czujnikiem temp. Dziękuje Panowie za rady.Pozdrawiam
-
za 1400zł to można okazyjnie kupić dobrego fiata 126p a nie swifta jak masz chociaż odrobinę wiedzy i chęci to wszystkie te usterki mógłbyś usunąć dość tanim kosztem z pomocą wiedzy z forum... a te 2 tys zł ,które wydałeś na wymianę rozrządu i przegubów- jak dla mnie nieźle ktoś cię naciągnął. kompletny rozrząd do 1.0 to koszt koło 150zł, wymiana mechanikowi nie powinna zająć więcej jak 1,5-2godz roboty (dla sprawnych mechaników 40min) czyli nie więcej za robociznę jak 150zł. 2 przeguby zewnętrzne to koszt koło 130zł + wymiana drugie tyle... no chyba że dałeś swifta do ASO albo jakiegoś BOSCH SERWISU:D
-
Przy kupnie byłem
świadomy że przeguby lecą do wymiany odgłosów ze skrzyni nie słyszałem przegapiłem
ten punkt. Fakt auto mechanicznie zaniedbane nie wiem jak poprzedni właściciel mógł
je tak zaniedbać tylko nie ma co się oszukiwać na zakup wpłyneła jak dla mnie dość
konkurencyjna cena 1,4tys.Jak na razie części plus robocizna to wyszło w sumie
prawie 2 tys. Do tego dojdzie sprzęgło , te łożyske czyli na bank kolejne 300 zł
plus robocizna czyli jak się tak zastanowię to chyba tylko pozornie zaoszczędziłem
na zakupie.Ale będę walczył z usterkami i kierował wszelkie pytania tutaj.To teraz
czas rozejrzeć się za czujnikiem temp. Dziękuje Panowie za rady.PozdrawiamChciałeś zaoszczędzić, napaliłeś się na cenę i wyszło już ponad 2 tysiaki - lepiej już było jeździć tą 80-tką - z rok byś jeździł, zanim wydałbyś 2 tysiące w różnicy na paliwo
-
Ja za swojego zapłaciłem 1200 i spisuje się naprawdę rewelacyjnie, jedynie katalizator się rozpadł przy wymianie na pół
-
Ja za swojego
zapłaciłem 1200 i spisuje się naprawdę rewelacyjnie, jedynie katalizator się rozpadł
przy wymianie na półOpchnąłeś wkład katalizatora, czy był cały pokruszony?
-
Cały pokruszony, nie było prawie czego zbierać
-
Cały pokruszony,
nie było prawie czego zbieraćTak samo było w Punto ojca - kupiliśmy atrapę katalizatora, wymieniliśmy, a koszty jej zakupu miała pokryć sprzedaż starego katalizatora... Okazało się, ze wkład jest pokruszony i złomiarz dał nam za niego 30 zł...
-
U mnie po wymianie na raz kopułki i rozdzielacza oraz oleju spalanie spadło o 0,5L, a czasem więcej. A czego to zasługa była do dziś do końca nie wiem :-)
-
Kolego trzęść moze kierownicą jak jest źle zbiezność ustawiona, może sworzeń na wachaczu, najlepiej z takim czyms podjechać na stacje diagnostyczna jak się za bardzo nie znasz bo tak na oko to nikt ci nie doradzi, a tam pare zloty zaplacisz i konkretnie Ci powiedzą co jest do zrobienia, zawieszenie to podstawowoa rzecz w samochodzie w stosunku do bezpieczeństwa na drodze.