Jak Sprawdzić Poziom Płynu Do Spyrskiwacza w MK6 (Sport)
-
Nie popadacie wszyscy razem do kupy w paranoję przypadkiem... Wypsikać w cholerę letni i problem z głowy... W końcu letni to za grosze się kupuje, więc nie będzie wielkiej straty...
-
szkoda silniczka spryskiwacza (chociaż ja mam jeden zapasowy)
-
szkoda silniczka
spryskiwacza (chociaż ja mam jeden zapasowy)Szkoda to może być jak płyn zamarźnie...
-
Możesz kupić sobie zimowy płyn do spryskiwaczy instant (w tabletce). Normalnie rozpuszczasz go w wodzie, ale skoro już masz płyn letni to tylko wrzuć do niego te tabletkę i dolej wody do pełna i już masz zimowy. Np. : http://www.log24.pl/firmy/pluum-wrzuc-i-juz
albo dolej sobie troszkę koncentratu w płynie o temp. zamarzania -80 C. -
Możesz kupić sobie
zimowy płyn do spryskiwaczy instant (w tabletce). Normalnie rozpuszczasz go w
wodzie, ale skoro już masz płyn letni to tylko wrzuć do niego te tabletkę i dolej
wody do pełna i już masz zimowy. Np. : http://www.log24.pl/firmy/pluum-wrzuc-i-juz
albo dolej sobie
troszkę koncentratu w płynie o temp. zamarzania -80 C.-1 tabletka = 5 llitów płynu
-przyjazny dla środowiska
-wreszcie przyjemny zapach
-idealnie usuwa zabrudzenia
-eliminuje smugi na szybach
-do użycia z każdym rodzajem wody
-eliminacja ryzyka związanego z rozlaniem się płynu w bagażniku lub w kabinie
-łatwe w użyciuKup tabletkę, uwolnij się!
-
a tak generalnie to
mozna kuupic taki srodek do plynu letniego, ze nie bedzie zamarzał, kosztuje ponizej
10zl, ale nadal na jedno wychodzi, bo 5l plynu zimowego 8-14złGdzie ty taki tani płyn masz u mnie w tesco chca az 15zl za 4l i to jeszcze do -17 tylko
Dlatego narazie jezdze bez (powinni w koncu w biedronce cos rzucic) -
auchan : )
moze podrozal, 3 tyg temu dawalem 9zl - do -23
-
Kupiłem Castrol biofix premium zimowy już jakiś czas temu.
Letni wypompuję przy pomocy wężyka i gruszki zapewne jutro. Ciekawe jak to będzie szło. -
Kupiłem Castrol
biofix premium zimowy już jakiś czas temu.
Letni wypompuję
przy pomocy wężyka i gruszki zapewne jutro. Ciekawe jak to będzie szło.a nie lepiej odpiąć wężyk doprowadzający płyn do spryskiwaczy gdzieś przy masce, wsadzić go do butelki i włączyć spryskiwacze ?
-
W tej wersji najwyraźniej to nie takie proste
Próbowałem wylac przez wężyk płyn ale...
weszło go 40cm dobre a i tak nie mogłem nic zassac więc w finale wylałem normalnie spryskiwaczem.
Do zbiorniczka wchodzi jakies 2-2,5 litra -
Ło matko! Jeżeli przestanie psikać, to znaczy że płyn się skończył. Nie wiem, może w w niektórych bogatych wersjach pewnych marek pojazdów jest "poziom płynu w zbiorniku spryskiwaczy" ale zazwyczaj nie ma. Ja dolewam co jakiś czas i mam głowę spokojną.
-
ja bym
wolał się nie przekonać czy cos się stanie jak zamarznie. Wiesz jak było by go mało
to wiadomo można dolać ale rzecz w tym że nie mam pojęcia ile tam jest jeszcze tego
letniego.nie no nie
kupiles auto za iles tysiecy pln i sie przejmujesz czy cos zamarznie
ciagniesz dzwignie wycieraczek do siebie i jak przestaje leciec to nalewasz zimowego do pelna
-
tak durnej dyskusji to dawno tu nie było, tyle w temacie.
-
No nie było ale...
Koledzy zadaja pytania to staramy się jakoś odpowiedzieć -
No nie było ale...
Koledzy zadaja
pytania to staramy się jakoś odpowiedziećw myśl nowej zasady - staramy się nie pisać: "poszukaj, to już kiedyś było"
-
w myśl nowej zasady
- staramy się nie pisać: "poszukaj, to już kiedyś było"
Tutaj to by bardziej się sprawdziło, "staraj się pomyśleć.." bo co by nie powiedzieć to problem jest po prostu trywialny.
-
Tutaj to by
bardziej się sprawdziło, "staraj się pomyśleć.." bo co by nie powiedzieć to problem
jest po prostu trywialny.ee nie
ja mma wrazenie ze kolega sie chcial swiftem pochwalic a nie wiedzial jak
-
No i "strzelił sobie w kolano" bo się okazało, że Swift MKVI nie ma wskaźnika poziomu płynu do spryskiwaczy
Moje Subaru też nie ma -
No i "strzelił
sobie w kolano" bo się okazało, że Swift MKVI nie ma wskaźnika poziomu płynu do
spryskiwaczy
Moje Subaru też nie
maTo nawet polonez miał! kliken machen
-
To nawet polonez
miał!
kliken
machenAle chyba w jakiejś "mega wypasionej" wersji na eksport... W moim Caro z 1995 roku nie było to aktywne, tylko pod światło było widać
A propos tych ikonek ukrytych w zegarach - przez jakiś czas jestem zmuszony jeździć na zegarach z GL bez obrotomierza i jak sobie tak przy montażu przekładałem oprawki żarówek podpatrując symbole pod światło, natrafiłem na coś w Swifcie niespotykanego
Mianowicie w zegarach bez obrotka w lampkach kontrolnych jest kontrolka rezerwy Dziwne tylko, że wsadzenie żarówki nic nie może dać, bo do tego otworka na oprawkę żarówki "rezerwy"nie są doprowadzone ścieżki
Ciekawe, może na jakieś rynki były wersje z "rezerwą"?
A co jeszcze ciekawsze, wersje z obrotomierzem nie mają tej kontrolki w zestawie