Sprężyny do GTi KJS
-
Cześć!
Jakie polecilibyście sprężyny do GTi na KJS'y?
Obecnie mam H&R i jest nisko i twardo, jakby się trafił jakiś szutrowy OS, to byłoby za nisko i za twardo
Nie miałem praktycznie okazji jeździć serią, więc nie wiem jak się takie spiszą, dadzą radę?
Czy może jest coś innego co pozwoliłoby na w miarę spokojne pokonywanie szutrów z niewielkim ubytkiem właściwości jednych na asfalcie? (Tak, tak wiem, takie rzeczy tylko w erze, ale nie zaszkodzi spróbować )Bak
-
Eibach, ale z dostępnością ciężko. Ostatecznie Vogtland, Erde ma i nie narzeka
-
Wzmacniane o seryjnej wysokości, są tu użytkownicy takowych.
-
Właśnie gdzieś tam na forum znalazłem o Eibach'ach, ale też w żadnym sklepie znaleźć nie mogłem.
Vogtland- ale one są chyba też obniżające (-40mm), tak?
Wzmacniane o
seryjnej wysokości, są tu użytkownicy takowych.A gdzie można takowe nabyć?
-
Do seryjnych amorów nie ma sensu zakładać nic obniżającego. Jeśli już mają być twardsze sprężyny, to muszą być na seryjną wysokość. Można takie coś zamówić za naprawdę dobre pieniądze u Adriana Grodzkiego http://www.grodzki.info/.
Co innego jak mamy koni sport albo bilsteina na grubej rurze, które pracują również z krótszymi sprężynami, wtedy można jakieś kupne zakładać.
Wydaje mi się, że najlepsze zestawy do kjsów (przede wszystkim w ujęciu koszt - efekt):- wersja budżet - sprawne amory gazowe porządnej marki + twarde sprężyny na seryjną wysokość od Grodzkiego (oczywiście one muszą być minimalnie krótsze, bo na twardszych auto mniej siądzie - Adrian powinien już wiedzieć jaka dokładnie ma być wysokość, bo robił i potem poprawiał takie sprężyny dla przemask84),
- wersja wypasiona - Koni Sport (lub Bilstein B6) + twarde sprężyny od Grodzkiego na wysokość -2 do 3 cm niżej niż seryjne auto + twarde stabilizatory Whiteline - na takim zawiasie po wrzuceniu poliuretanów i wstawieniu rurowych tylnych wahaczy do zbieżności można śmiało myśleć nie tylko o kjsach, ale i 3 lidze, RPP, Volnym Pucharze itp... to już naprawdę niezły zawias.
-
Toydols, Dzięki za wyczerpującą odpowiedź.
Duża jest różnica pomiędzy serią, a takimi utwardzonymi o tej samej wysokości?
Chwilowo będzie wersja budżet- B4 (wydaje mi się, że z jakiejś starszej serii, albo po prostu dobre mi się trafiły- po 2 latach 90% na ścieżce ) + seria lub wzmocnione od Grodzkiego.
Później (może w przyszłym sezonie) będę chciał przymierzyć się do wersji wypasionej, o ile budżet pozwoli- na razie mam dużo wydatków
Jeszcze raz dzięki, będę kontaktował się z A. Grodzikim.
Bak
-
Osobiście polecam zawieszenie jakie udało mi sie kupić używane, przód Bilstein B6, tył Koni sport sprężyny Eibach skrócone o jeszcze jeden krążek niż oryginał.
Nie jeździłem po szutrach ale to jest zawieszenie które mi pozwala w pełni panować nad autkiem i jest ładnie przylepiony do trasy ;D -
Nie jeździłem po
szutrachNo własnie
-
Dokładnie.
U nas jest sporo odcinków szutrowych i niestety nawet z płytą pod silnikiem może być ciężko.
Musi być coś wyższego