Akumulator do Swifta
-
Bierej Bosch'a.
Mój już ma 2 lata, a dalej kręci jak pierwszego dnia. -
Bierz Boscha i nie piernicz
-
wybierz ten, który bardziej Ci się podoba, teraz to i tak loteria
-
Mój Bosch ma 3 lata i wyładowuje się do zera po trzech dniach stania w obecnej (ciągle plusowej!) temperaturze.
To możliwe, że ja go jakoś źle użytkuję? czy miałam po prostu pecha z zakupem?
Jaki Ty masz w swojej jednolitrówce? -
Mój Bosch ma 3 lata
i wyładowuje się do zera po trzech dniach stania w obecnej (ciągle plusowej!)
temperaturze.
To możliwe, że ja
go jakoś źle użytkuję? czy miałam po prostu pecha z zakupem?
Jaki Ty masz w
swojej jednolitrówce?Musisz podjechać do auto-elektryka żeby sprawdził napięcie ładowania alternatora - jeśli to będzie ok, tzn. że akumulator do wymiany niestety
-
u mnie to samo bosch s3 3 lata i powiedział
a ładowanie wszystko idealne itp szajs i tyle teraz te akumulatory ! -
u mnie to samo
bosch s3 3 lata i powiedział
a ładowanie
wszystko idealne itp szajs i tyle teraz te akumulatory !Dlatego wzorem Żubrowatego zakupiłem woltomierz żeby na bieżąco monitorować stan ładowania - będę wiedział, czy aku zdechł sam z siebie, czy altek niedomaga
-
Jaki Ty masz w
swojej jednolitrówce?Bosch S4 Silver 40Ah 330A.
Mój jak na razie ma 2, ale dalej kręci jak zły.
-
Alternator był sprawdzany w lecie, gdy po kilku dniach upałów z kolei, aku padł na pysk. Nie wiem jaka jest różnica między s3 a s4, bo w opisie mojego nie ma żadnego z tych symboli, ale s4 brzmi lepiej z tego co tu napisano. Chociaż mówią, że faktycznie teraz produkują szajs kilkuletni... Nie ma na to rady? Dawać drugą szansę temu Boschowi?
-
Alternator był
sprawdzany w lecie, gdy po kilku dniach upałów z kolei, aku padł na pysk. Nie wiem
jaka jest różnica między s3 a s4, bo w opisie mojego nie ma żadnego z tych symboli,S3 - zwykły rozruchowy
S4 - zwykły rozruchowy + trochę elektroniki
S5 - zwykły rozruchowy + dużo elektronikiNie ma na to rady? Dawać drugą szansę temu Boschowi?
gwarancja ?
-
jedź na pomiar poboru prądu przez autko ,może coś ci sie nie wyłącza ,albo coś je za dużo prądu , u mnie aku trzyma max 10 dni ,potem już nie zakręci ,ale u mnie radio jest na stałe spięte ,i imobilajzer też swoje szarpnie ,a i dobra rada ! sprawdźcie czy macie odpowiednią ilość elektrolitu w aku , ja dolałem wczoraj prawie litr.
-
a i dobra rada ! sprawdźcie czy macie
odpowiednią ilość elektrolitu w aku , ja dolałem wczoraj prawie litr.Jak jest bezobsługowy to raczej ciężko, choć słyszałem że i to da się "obejść"...
-
Jak jest
bezobsługowy to raczej ciężko, choć słyszałem że i to da się "obejść"...Ja w tej ostatnio kupionej S4 mam chyba wykręcane korki?
-
Nie wiem czy we wszystkich bezobsługowych, ale w panasonicu zdejmowało się zaślepkę i były korki.
-
Nie wiem czy we
wszystkich bezobsługowych, ale w panasonicu zdejmowało się zaślepkę i były korki.Dlatego napisałem, że w niektórych przypadkach da się "obejść".
Często korki są po prostu pod naklejkami, ale w moim nic takiego nie zauważyłem. -
cały patent krótkiej żywotności aku polega na jego bezobsługowości ,nie wierze że woda z takiego aku nie odparowuje ,moj aku ma już 3 lata ,i odparowało z niego prawie litr wody ,przez co nie trzymał napięcia i słabo kręcił ,dolałem i jest ok, więc zanim kupicie nowy aku zajrzyjcie do starego i zobaczcie czy czasem nie chce mu sie pić
-
Cytat:
Dlatego napisałem, że w niektórych przypadkach da się "obejść". oczko
Często korki są po prostu pod naklejkami, ale w moim nic takiego nie zauważyłem.nie spotkałem sie jeszcze z aku który był by pancernie zamknięty , zawsze pod dekielkiem kryły sie korki,wystarczy podważyć ,zrób fote aku , obejrzymy
-
nie spotkałem sie
jeszcze z aku który był by pancernie zamknięty , zawsze pod dekielkiem kryły sie
korki,wystarczy podważyć ,zrób fote aku , obejrzymyWygląda tak:
-
Ja tam klapkę widzę jak wół
-
i ja też spokojnie szerokim śrubokrętem sobie podważysz tą środkową część ,pewnie jest podklejona jak znam boscha, na pewno są pod nią korki .