[lpg] Swift mk4 a lpg
-
Witam mam pytanie odnosnie zalozenia lpg. Otoz czy w/w swistaku wystarczy II gen. instalacja?? wszedzie jak dzwonie pytaja sie mnie jaki jest kolektor czy plastikowy czy nie ?? moze ktos mi odpowiedziec na to ?? pojemnosc to 1000cm3 rocznik 99
-
Witam mam pytanie
odnosnie zalozenia lpg. Otoz czy w/w swistaku wystarczy II gen. instalacja??a jaką inną chcesz wsadzić do jednopunktowego wtrysku paliwa ?
wszedzie jak dzwonie pytaja sie mnie jaki jest kolektor czy plastikowy czy nie ??
moze ktos mi odpowiedziec na to ?? pojemnosc to 1000cm3 rocznik 99umie otworzyć maskę i "pomacać" ?
-
kolektor zwykły, alu, instalacja zwykła II gen z praktycznie dowolną centralką (byle nie shit typu dt gas system albo coś)
-
kolektor zwykły,
alu, instalacja zwykła II gen z praktycznie dowolną centralką (byle nie shit typu dt
gas system albo coś)DT Gas? Dlaczego wszyscy mają taką chore przekonanie o tej firmie? Jeździłem świstakiem przez 5 lat na DT Gas i zero problemów... Prawie 200kkm zrobione z tą centralką i zero problemów, nawet przy ostrej jeździe po ściągnięciu odcinki... Wystarczy znaleźć dobry warsztat gazowniczy...
A instalacja II gen tak jak koledzy pytali co popadnie bo i tak będzie chodzić tak samo...
-
Z tym kolektorem to jest tak, że jak masz aluminiowy to wychodzi taniej cała impreza z gazowaniem. Ty masz aluminiowy.
-
DT Gas? Dlaczego wszyscy mają taką chore przekonanie o tej firmie?
Ano stąd, że centralka lubi gubić ustawienia, przycisk benzyna/gaz jest mega tandetny i czasem się wiesza, centralka ma ponadto chore akcje typu "a tam, przełącze sobie na gaz po włączeniu zapłonu od razu". Ogólnie centralka raczej tandetna. Na szczęście wróciłem do prechistorycznego rozwiązania p.t ŚRUBA MOCYWystarczy znaleźć dobry warsztat gazowniczy...
Sam sobie jestem gazownikiem i co jak co, ale LPG ogarniam