hak holowniczy-montaz[ss98r 1.0]
-
witam,czy montaz haka holowniczego w suzi to jakas skomplikowana operacja,czy suzi posiada moze orginalne otwory do przykrecania haka,prawde mowiac nie zwracalem na to uwagi,na szukajce tez niewiele sie wyswietlilo,gbybyscie mogli pomoc to z gory dzieki
-
ja mam hak. byl jak kupilem autko. zrobie zdj jak bd mial czas i wysle jak to wyglada
-
A po co Ci hak w 1.0 ?
-
u mnie byl. nie sciagalem. czesto sie przeprowadzam wiec przewieść rzeczy przyczepka na raz fajna sprawa
-
A po co Ci hak w
1.0 ?Żeby ciągnąć jakąś przyczepkę?
-
A to 1.0 rusza z miejsca z przyczepka?
Z hakiem ryzyko, ze jak ktos sie zagapi i zrobi puk w hak to poleca podloznice i sie tyl zlamie zamiast wgniesc lekko pas tylni ktory wyklepac mozna samemu
-
A to 1.0 rusza z
miejsca z przyczepka?
Z hakiem ryzyko, ze
jak ktos sie zagapi i zrobi puk w hak to poleca podloznice i sie tyl zlamie zamiast
wgniesc lekko pas tylni ktory wyklepac mozna samemuhaha jesli jest jeszcze do czego go zamontowac;p liter z przyczepka jeszcze niejednego gulfa obskoczy:D
-
A to 1.0 rusza z
miejsca z przyczepka?
Z hakiem ryzyko, ze
jak ktos sie zagapi i zrobi puk w hak to poleca podloznice i sie tyl zlamie zamiast
wgniesc lekko pas tylni ktory wyklepac mozna samemuJak ktoś "puknie" w tył Swifta lekko to i tak podłużnice powiedzą
Niedawno był wątek o białym GTI lekko "pukniętym" w tył i była szkoda całkowita...
-
haha jesli jest
jeszcze do czego go zamontowac;p liter z przyczepka jeszcze niejednego gulfa
obskoczy:Ddokładnie, jak gulf dwójcyna 1.3 sie przemieszcza to litrówka na miętko
-
Ja jak kupowałem drugiego Swifta do swapa to miał hak, sprzedałem komuś z forum. Pamiętam jak go rozbierałem to odkręciłem zderzak i był bodajże na 4 śrubach, nie wiem czy były oryginalnie czy nie bo to trochę dawno było. Najlepiej jak by się wypowiedział forumowicz który go kupił ode mnie.
-
Heh to ja kupiłem bo do justyny kosztuje 800zł... Ten używany wymagał jedynie przerobienia w samochodzie haka holowniczego bo był troszkę na daleko. Hak jest przykręcany do budy na 4ech śrubach do podłużnic i na jednej centralnej pod oczko fabrycznego haka holowniczego samochodu. Minus jest tylko taki że zderzak się automatycznie cofa o grubość blachy kotwicznej haka o jakieś 10mm i nieco odstaje (chyba że ktoś przerobi mocowanie zderzaka wtedy problemu nie ma). Co do holowania to w dowodzie mam że mogę ciągnąć: bez hamulca- 400kg, z hamulcem- 800kg. W rzeczywistości kiedy ciągnę na sztywnym malca który waży jakieś 650kg to justyna bez problemu hamuje i przyspiesza. No ale tam nieco inna mechanika teraz siedzi
-
Heh to ja kupiłem
bo do justyny kosztuje 800zł... Ten używany wymagał jedynie przerobienia w
samochodzie haka holowniczego bo był troszkę na daleko. Hak jest przykręcany do budy
na 4ech śrubach do podłużnic i na jednej centralnej pod oczko fabrycznego haka
holowniczego samochodu. Minus jest tylko taki że zderzak się automatycznie cofa o
grubość blachy kotwicznej haka o jakieś 10mm i nieco odstaje (chyba że ktoś przerobi
mocowanie zderzaka wtedy problemu nie ma). Co do holowania to w dowodzie mam że mogę
ciągnąć: bez hamulca- 400kg, z hamulcem- 800kg. W rzeczywistości kiedy ciągnę na
sztywnym malca który waży jakieś 650kg to justyna bez problemu hamuje i przyspiesza.
No ale tam nieco inna mechanika teraz siedzi8 stow?ale to chyba orginalny suzuki,bo na allegro widzialem jakies 260 zeta
-
Chciałbym do mk2 nie wiedzieć czemu nie ma tanich haków. Przynajmniej do Justyny. Tak samo jak do SS GTi. Inna podłoga bagażnika czy coś ale no kurde przecież ten od swifta spasował nawet bez większego halo...
-
Chciałbym do mk2
nie wiedzieć czemu nie ma tanich haków. Przynajmniej do Justyny. Tak samo jak do SS
GTi. Inna podłoga bagażnika czy coś ale no kurde przecież ten od swifta spasował
nawet bez większego halo...a jak jest zarejestrowaniem haka,trzeba jechac na stacje diagnostyczna czy wystarczy homologacja,a tak w ogole to hak jest wpisywany w dowod rejestracyjny
-
Hak musi posiadać tabliczkę znamionową. Jeśli takowej nie posiada to już trzeba znajomego diagnostę. Montaż to także prawidłowe podłączenie inst. elektrycznej. Mnie się nie udało zrobić by działał przeciwmgłowy, bo w Justy jest tak, że z włącznika idą 2 kable i na obu jest 12V we wtyczce lampy. Po włączeniu przeciwmgłowej napięcie w jednym z przewodów spada do 0V więc żarówka się zapala. Niepotrzebna komplikacja i nie wiem jak ją przeskoczyć. Ale w sumie mi to światło w przyczepie nie potrzebne jeśli jest nią F126p.
Od diagnosty dostajemy papierek z którym wraz z DR i Kartą Pojazdu udajemy się do Wydziału Komunikacji, gdzie dostajemy wpis o montaż haka.
Koszt ok 35zł w SKP. UK nie bierze nic.
-
Hak musi posiadać
tabliczkę znamionową. Jeśli takowej nie posiada to już trzeba znajomego diagnostę.
Montaż to także prawidłowe podłączenie inst. elektrycznej. Mnie się nie udało zrobić
by działał przeciwmgłowy, bo w Justy jest tak, że z włącznika idą 2 kable i na obu
jest 12V we wtyczce lampy. Po włączeniu przeciwmgłowej napięcie w jednym z przewodów
spada do 0V więc żarówka się zapala. Niepotrzebna komplikacja i nie wiem jak ją
przeskoczyć. Ale w sumie mi to światło w przyczepie nie potrzebne jeśli jest nią
F126p.
Od diagnosty
dostajemy papierek z którym wraz z DR i Kartą Pojazdu udajemy się do Wydziału
Komunikacji, gdzie dostajemy wpis o montaż haka.
Koszt ok 35zł w
SKP. UK nie bierze nic.dzieki na razie