Suzuki Swift 1.0 2000r. + LPG ??
-
Zwróci się. Warto założyć. Jak sobie dasz sekwencję odpowiednią to nie odczujesz różnicy
między Pb a LPG i spalanie nie wzrośnie- Jak chcesz wrzucić sekwencję do jednopunktu
- Różnica jest zawsze, większa czy mniejsza, ale jest
- Spalanie zawsze wzrasta, również mniej czy więcej, ale zawsze.
-
Mi średnio spala 8 l na 100 km gazu (silnik 1.3) czy zima czy lato ,tylko że w zimę więcej paliwa idzie . Po ostatniej podwyżce ( z 2.10 na 2.70 )na pewno bym się teraz zastanowił .Polecam ta stronkę do przeliczenia kosztów http://www.autocentrum.pl/lpg-mania/kalkulator-lpg/
-
Mi średnio spala 8
l na 100 km gazu (silnik 1.3) czy zima czy lato ,tylko że w zimę więcej paliwa idzie
. Po ostatniej podwyżce ( z 2.10 na 2.70 )na pewno bym się teraz zastanowił .dlatego tak jak pisałem - jak ktoś dużo jeździ, to nie ma się nad czym zastanawiać, gorzej jak nie.
-
Miałem 1.6 założyłem gasss bo jeździłem 100km dziennie... Od momentu założenia gazu było 10L czasem 12 ale to przez moją fantazje jak to w 1.6... Teraz mam Focusa w Tddi i szczerze mówiąc nie chce więcej gazu... Za dużo alpejskich kombinacji ale nie jestem żadnym przeciwnikiem gazu... Do litrówki gaz jak najbardziej... Zimą będzie ciężko bo jak masz mało KM do roboty/szkoły/innych miejsc wyjazdów to nie warto... Takie moje zdanie... Chyba że masz zamiar związać się z Suzuki na długie lata, ale to twój wybór...
-
skoro masz problem
z obrotami na benzynie to będzie miał gazownik problem z ustawieniem obrotów na lpg.
Auto, w którym chce zakładać się lpg musi być sprawne. A co liczenia oszczędności na
lpg to dolicz jeszcze parę złotych na benzynkę do odpalania (a trochę jej idzie jak
silnik zimny), wyższe spalanie lpg, droższy przegląd techniczny i przeglądy
instalacji z wymianą filtra gazu, częstszą wymianę świec i przewodów zapłonowych...
No i jeśli nie masz
kasy na paliwo, to skąd weźmiesz kasę na instalację? Kredyt tylko pogorszy sprawę i
koszt instalacji/okres zwrotu inwestycji się zwiększy/wydłuży...
Miałem już dwa auta
z lpg, ojciec teraz ma dwa auta z lpg i co jakiś czas coś z tym lpg nie halo...
Zresztą koledzy z
forum też czasem narzekają na instalkę lpg a przede wszystkim na niefachowy i
nieudolny serwis/montaż.
Mój 1.3 pali mi
teraz ok. 7 l/100 km (nie jeżdżę w korkach raczej), w lato ok. 6 l/100 i instalacji
nie zamierzam zakładać, bo podwoiłbym wartość auta, a podłużnice nie młodnieją
Gdyby można było
przełożyć instalację do powiedzmy drugiego Swifta, gdyby ten nie nadawał się już do
jazdy to może i założyłbym lpg, a tak to kichaa dlaczego sie nie da,ja mam zalozona uzywana instalacje i sobie smigam
-
a dlaczego sie nie
da,ja mam zalozona uzywana instalacje i sobie smigama jak zdobyłeś zaświadczenie z montażu i świadectwo homologacji instalacji?
-
a jak zdobyłeś
zaświadczenie z montażu i świadectwo homologacji instalacji?nie wiem jak to zalatwiaja ,bo instalacje zaqkladali mi w warsztacie smochodowym,i wszystkie homologacje mi dali,tyle ze trzeba patrzyc na waznosc butli,bo moja ma tylko 3 lata jeszcze,ale poza tym wszytko
-
nie wiem jak to
zalatwiaja ,bo instalacje zaqkladali mi w warsztacie smochodowym,i wszystkie
homologacje mi dali,tyle ze trzeba patrzyc na waznosc butli,bo moja ma tylko 3 lata
jeszcze,ale poza tym wszytkoPowiem Ci, że nie wiedziałem, że można zamontować używaną instalację...
-
Powiem Ci, że nie
wiedziałem, że można zamontować używaną instalację...das ist Polen
-
das ist Polen
No czyli da się ale "inaczej"...
-
nie możesz nawet cybanta od węża używanego założyć w instalacji LPG