Stuki pochodzą z przegubu ponieważ po wymianie jest cichutko w aucie i nic się nie dzieje do czasu aż kolejny przegub rozlatuje się. Zaczyna stukać nawet przy jezdzie na wprost. Nie chodzi tu a wewnetrzny tylko zewnetrzny przegub . Tutaj półoś była ściągnieta ponieważ nie szło zbić starego przegubu .
566666
@566666
Najnowszy post utworzony przez 566666
-
RE: [Mk4 1.3] problem z przegubem
-
[Mk4 1.3] problem z przegubem
Witam
Posiadam swifta 1.3 sedan z 1999 r wersja węgierska.
Odkąd padł mi przegub od strony pasażera ,wymieniałem go już 2 razy ( pierwszy padł po 3 miesiącach , obecnie po miesiącu drugi już zaczyna stukać ). Mechanik powiedział mi że półoś ma lekki luz i to może uszkadzać przeguby . Szukam teraz półosi i wiem że może być problem bo samych przegubów jest 3 rodzaje . Czy ktoś się orientuje w tym czy muszę znależć identyczną półoś czy będzie pasować jakakolwiek z silnika 1.3 ? . Przegub do mojego ma 20 zębów wewnątrz i 23 na zewnątrz i blokowana jest od środka . Dołączam parę fotek -
RE: [Mk4] Problem z zapłonem
Wymiana kabli ,świec i kopułki nic nie dało . Auto rano zapaliło no i po ok 20 km jazdy juz nie zapaliło . Na gazie auto odpala i po przełączeniu na benzynę auto chodzi normalnie
-
RE: [Mk4] Problem z zapłonem
Więc być może koledzy macie ten sam problem, spróbujcie
odpalać na ciepłym silniku z gazem. Jak ktoś ma pomysł jak to rozwiązać czekam na
propozycje bo na paliwo już nie wyrabiam.Na ciepłym nic nie daje no i nowa kopułka tez nie pomogła . Zamówiłem kable i swiece a jutro wymienię . Teraz jak juz poruszałem kablami przy wymianie kopułki to wieczorem nawet nie zapalił po 6 godzinach . Iskra niby jest na przewodach bo sprawdzałem ,ale kable sa od nowości i mam nadzieje ze wymiana pomoże . Kolega w swifcie miał podobny problem i kable pomogły.
-
RE: [Mk4] Problem z zapłonem
witam
Mam identyczny problem i objawy też występują raz albo 2 razy w tygodniu.Rano zapali bez problemu a jak gdzież zajadę i np po godzinie chce zapalić to mogę kręcic z pół godziny i nic. Po kolejnych 2 , 3 godzinach autko zapala jak by nigdy nic. Ma ktoś pomysł na to ? przymierzam się na wymianę kopułki na początek . -
centralny zamek + pilot
Witam
Mam ochotę po tej zimie zrobić sobie centralny zamek na pilota .Moje autko to sedan 1.3 1999r. który posiada c.z ( fabryczny ) tylko że na kluczyk . Temat był już poruszany na forum, ale chciał bym aby ktoś mi polecił np z allegro co będę potrzebował no i z grubsza napisał jak podłączyć to . Ja znalazłem coś takiego i jest to od osoby polecanej już na forum http://allegro.pl/sterownik-zamka-scyzoryk-maxxx-funk-odciecie-zapl-i1438452855.htmldzięki i pozdrawiam
-
RE: Suzuki Swift 1.0 2000r. + LPG ??
Mi średnio spala 8 l na 100 km gazu (silnik 1.3) czy zima czy lato ,tylko że w zimę więcej paliwa idzie . Po ostatniej podwyżce ( z 2.10 na 2.70 )na pewno bym się teraz zastanowił .Polecam ta stronkę do przeliczenia kosztów http://www.autocentrum.pl/lpg-mania/kalkulator-lpg/
-
RE: Mocowanie zwrotnicy w MK IV i V - serwis wzywa wszystkich
A ja dziś
wypatrzyłem MK IV na parkingu pod Biedronką i już pisałem kartkę, by wetknąć za
wycieraczkę, ale znaleźli się właściciele i powiedziałem im co i jak. Byli
zdziwieni.
Tak serwis "wzywa"
użytkowników...Mi powiedzieli w serwisie ze raczej nie dotarli by do mnie choć jestem 2 użytkownikiem autka
-
RE: Mocowanie zwrotnicy w MK IV i V - serwis wzywa wszystkich
Heja.
Mój Świstak również
jest w tym zacnym gronie, które stawić się musi na sprawdzian/wymianę zwrotnicy. Na
moje nieszczęście, niedawno wymieniałem klocki hamulcowe. Niestety, na lewym kole
mam luzy. Diagnoza; lewy wahacz do wymiany. Teraz moje pytanie; czy wymienić wahacz
i pojechać potem na wymianę zwrotnicy czy od razu uderzyć do serwisu Suzuki w
nadziei, że i wahacz mi wymienią? Jak za darmoszkę to by było fajnie, ale z drugiej
strony nie chciałbym być postawiony w sytuacji typu 'zwrotnica za darmo, ale wahacz
też trzeba wymieć od razu' czyli 600zł się należy
Ktoś był może w
podobnej sytuacji? Przebrnąłem post po poscie w tym temacie i nic nie znalazłem. Z
góry dzięki za info, pozdr.No właśnie ja już mam kupiony i będę wymieniał wahacz przed wizytą w serwisie może ustawią zbieżność
-
RE: Mechanizm wycieraczek
jeżeli normalnie pracują to musisz nasmarować .Prawdopodobnie to mogą być te bolce co wystają do mocowania piór wycieraczek ( czy jak to się tam zwie ).