Swift GTi problem z płynem
-
z tymi wężami mówisz ze może powietrze lewe ciągnąć to teraz sobie skojarzyłem ze moknie tam na jednej złączce delikatnie ale kurde to jest to ze wrzuciłem nową uszczelkę i jakiś czas był spokój
-
ale mozesz spokojnie po ulicy pojezdzic przez jakies 100km. jakie uszczelki zakladales i ile masz glowice zjechana?
-
no jak jeżdżę spokojnie to jest git uszczelki pierwszy raz jak go poskładałem były jakieś japońskie ale nie pamiętam co to było potem erling teraz victor reinz głowica zjechana 1.4 mm
-
to bedzie ci dmuchac przy takim planowaniu glowki zakladaj cos odprezajacego albo szukaj drugiej glowki, erde tez moze cos powiedziec w tym temacie
-
A co myślisz o założeniu miedzianej uszczelki troche grubszej
-
A co myślisz o
założeniu miedzianej uszczelki troche grubszejPrzy tym co masz splanowane to może Ci puścić od razu
Miałem taką grubszą miedzianą, głowica -1.5mm i od razu puszczała mimo, że nigdzie jej nie rozerwało -
czyli nowa głowica potrzebna ciśnienie sprężania 16.5
-
sprawdz jeszcze przyleganie glowicy do bloku, mozesz to zrobic za pomoca tuszu. wtedy sprawa bedzie jasna czy to wina zbyt dużego cisnienia czy zle przylega glowica do bloku.
-
haha... mam to samo
Ale nagrzewnica u mnie delikatnie sączy (w skali mikro).
Głowica był u mnie zbierana ale zaledwie 0,5 mm -
W mojej turbawce jest dokładnie tak samo. Skończyły mi się pomysły, a samochód stoi i niszczeje. I pewnie postoi do wiosny aż się cieplej zrobi...
-
a jaka dałeś uszczelke ? miala metalowe pierscienie wokoł cylindrów ?
-
no ja wkładałem różne uszczelki i teraz sie zdecyduje na miedź
-
no ja wkładałem
różne uszczelki i teraz sie zdecyduje na miedźPróbuj szczęścia tylko dokręć dużo wyższym momentem... Przerabiałem już 2 takie i na mocno splanowanej główce nic nie dały
Teraz mam KP Japan i jest ok ale planowanie też bardziej ludzkie -
no spróbuje zobaczymy na organizacyjnym widziałem swifta rajdówke i miał tam dość mocno zjechaną głowice na uszczelce miedzianej nie wiesz czy mu to jeździło
-
no spróbuje
zobaczymy na organizacyjnym widziałem swifta rajdówke i miał tam dość mocno zjechaną
głowice na uszczelce miedzianej nie wiesz czy mu to jeździłoWiem, bo to mój A odpowiedź masz post wyżej
-
no zauważyłem właśnie może przejdziemy na organizacyjny bo dowiedział bym chciał bym sie dowiedzieć pare rzeczy
-
no zauważyłem
właśnie może przejdziemy na organizacyjny bo dowiedział bym chciał bym sie
dowiedzieć pare rzeczyTo wal na priv albo tutaj. Organizacyjny nie jest od technicznych rozmów, tam tylko robię relację z budowy
-
a to ty jeździsz jeszcze tym autem nie wiesz gdzie by dostał kolektor 4 2 1 i czy myślałeś nad 4p
-
a to ty jeździsz
jeszcze tym autem nie wiesz gdzie by dostał kolektor 4 2 1 i czy myślałeś nad 4pJeżdże. Czasem się trafiają na ebay, allegro albo teamswift. Myślałem, miałem nawet już w domu prawie gotowy zestaw ale potem odpuściłem temat
-
Erde, why?