Swift GTi problem z płynem
-
zamiast odrazu palowac, zrob kila cykli normalnej jazdy, poza tym to moze byc: pompa, korek, termostat, wentylator, blok do zabielenia, za bardzo splanowana glowica, ujowo poskladany silnik, peknieta glowica(?) ale z tym sie jeszcze nie spotkalem w gti
-
Witam wszystkich
mam problem w swoim SS wyrzuca mi płyn z chłodnicy przy ostrej jeździe jak się
jeździ spokojnie to jest ok już dwa razy wymieniałem uszczelkę pod głowicą i na
chwile jest dobrze a po 3 sprintach to samo się dzieje macie jakiś pomysł na to
zastanawiam się nad miedzianą uszczelką pod głowicę co myślicie o tymMoże blok silnika masz pokrzywiony a pewnie go nie planowałeś przy wymianie uszczelek.
Te miedziane to trochę loteria z nimi jest, niby są mocne ale też lubią puścić, zwłaszcza jeśli głowica dokręcana wg. manuala. Słyszałem, że dają radę tylko jeśli się dokręci dużo mocniej niż w manualu.Ja Ci polecam KP Japan - to praktycznie ta sama uszczelka co szła na pierwszy montaż w Suzuki. Do tego zabielenie bloku i sprawdzenie wszystkich wężów czy gdzieś lewego powietrza nie łapie.
-
no ale to jest rajdówka i normalnie sie tym raczej nie jeździ korek pompa termostat nowe wentylator jest na krótko włączam go dużo wcześniej niż powinno blok był zabielony a głowica jest faktycznie dość dużo zjechana a i głowica była sprawdzana na wodę co masz na myśli źle poskładany silnik
-
z tymi wężami mówisz ze może powietrze lewe ciągnąć to teraz sobie skojarzyłem ze moknie tam na jednej złączce delikatnie ale kurde to jest to ze wrzuciłem nową uszczelkę i jakiś czas był spokój
-
ale mozesz spokojnie po ulicy pojezdzic przez jakies 100km. jakie uszczelki zakladales i ile masz glowice zjechana?
-
no jak jeżdżę spokojnie to jest git uszczelki pierwszy raz jak go poskładałem były jakieś japońskie ale nie pamiętam co to było potem erling teraz victor reinz głowica zjechana 1.4 mm
-
to bedzie ci dmuchac przy takim planowaniu glowki zakladaj cos odprezajacego albo szukaj drugiej glowki, erde tez moze cos powiedziec w tym temacie
-
A co myślisz o założeniu miedzianej uszczelki troche grubszej
-
A co myślisz o
założeniu miedzianej uszczelki troche grubszejPrzy tym co masz splanowane to może Ci puścić od razu
Miałem taką grubszą miedzianą, głowica -1.5mm i od razu puszczała mimo, że nigdzie jej nie rozerwało -
czyli nowa głowica potrzebna ciśnienie sprężania 16.5
-
sprawdz jeszcze przyleganie glowicy do bloku, mozesz to zrobic za pomoca tuszu. wtedy sprawa bedzie jasna czy to wina zbyt dużego cisnienia czy zle przylega glowica do bloku.
-
haha... mam to samo
Ale nagrzewnica u mnie delikatnie sączy (w skali mikro).
Głowica był u mnie zbierana ale zaledwie 0,5 mm -
W mojej turbawce jest dokładnie tak samo. Skończyły mi się pomysły, a samochód stoi i niszczeje. I pewnie postoi do wiosny aż się cieplej zrobi...
-
a jaka dałeś uszczelke ? miala metalowe pierscienie wokoł cylindrów ?
-
no ja wkładałem różne uszczelki i teraz sie zdecyduje na miedź
-
no ja wkładałem
różne uszczelki i teraz sie zdecyduje na miedźPróbuj szczęścia tylko dokręć dużo wyższym momentem... Przerabiałem już 2 takie i na mocno splanowanej główce nic nie dały
Teraz mam KP Japan i jest ok ale planowanie też bardziej ludzkie -
no spróbuje zobaczymy na organizacyjnym widziałem swifta rajdówke i miał tam dość mocno zjechaną głowice na uszczelce miedzianej nie wiesz czy mu to jeździło
-
no spróbuje
zobaczymy na organizacyjnym widziałem swifta rajdówke i miał tam dość mocno zjechaną
głowice na uszczelce miedzianej nie wiesz czy mu to jeździłoWiem, bo to mój A odpowiedź masz post wyżej
-
no zauważyłem właśnie może przejdziemy na organizacyjny bo dowiedział bym chciał bym sie dowiedzieć pare rzeczy
-
no zauważyłem
właśnie może przejdziemy na organizacyjny bo dowiedział bym chciał bym sie
dowiedzieć pare rzeczyTo wal na priv albo tutaj. Organizacyjny nie jest od technicznych rozmów, tam tylko robię relację z budowy