Zła praca silnika swift 1.0
-
-
Czy ktoś wie może jak się nazywa czujnik na zdjęciu powyżej??
Doszedłem do tego że jak odłączę przewody od tego czujnika to praca silnika wraca do normy,lecz cały czas pali się check engine.Podczas przyspieszania silnik się dławi szarpie.przy delikatnej jeździe jest wszystko cacy.W jakiej cenie jest ten czujnik??I czy wymiana doprowadzi do zażegnania moich kłopotów z suzi?? -
Na przyszłość dopisuj post do edytowanego zdjęcia. Gwarantuję Ci, że się zmieści
-
Czy ktoś wie może
jak się nazywa czujnik na zdjęciu powyżej??
Doszedłem do tego
że jak odłączę przewody od tego czujnika to praca silnika wraca do normy,lecz cały
czas pali się check engine.Podczas przyspieszania silnik się dławi szarpie.przy
delikatnej jeździe jest wszystko cacy.W jakiej cenie jest ten czujnik??I czy wymiana
doprowadzi do zażegnania moich kłopotów z suzi??ten czujnik to "czujnik ciśnienia bezwzględnego (??) " (jak sie myle to niech mnie ktoś poprawi ) . Ale on odpowiada za przekazywanie informacji o obciązeniu silnika , poprzez np zwiększenie cięzaru autka itd . Odłączenie właśnie skutkuje takimi bajerami jak napisałeś , u mnie w 8v też tak jest .
-
Już pisałem, że tez po rozgrzaniu silnika mam takie małe obroty, ale nic poza tym się nie dzieje (jak na razie)
Czym mogą być spowodowane takie małe obroty ? Zastanawiam się czy nie spuje się tak jak autorowi tematu.
Kiedy odpalam auto na ssaniu mam jakieś 1500 obrotów (z wciśniętym pedałem sprzęgła) kiedy puszcze spadają do 1000, rozgrzeje się i wskakuje na 200- 300.
Jak autor tematu rozwiązał problem to proszę o napisanie co było nie tak. Pewnie kiedyś się przyda takowa informacja.
-
Na allegro znalazłem ten czujnik w cenie 60zł.Kupię go i jak zamontuje to napiszę czy objawy zniknęły i praca silnika wróciła do normy.
-
Dzięki wielkie
-
I jak sprawa z obrotami ?
-
Zakupiłem czujnik ciśnienia którego foto jest nieco wyżej.Wymieniłem i wszystko wróciło do normy.Praca silnika poprawna.
-
i to jest czujnik ciśnienia bezwględnego ? czy inaczej się nazywa ?
-
tak czujnik ciśnienia bezwzględnego lub czujnik ciśnienia układu dolotowego.łatwo jest zamontować ten czujnik.Koszt który poniosłem to 70 zł. razem z przesyłką,kupiłem na allegro.
-
Aha ok Bardzo dziękuje za informacje. Też sobie go wymienię ze względu na tak niskie obroty.. Myślę, ze to może być przyczyną również i w mojej maszynie.
-
Łatwo możesz go sprawdzić.jak odłączysz wymieniony wyżej czujnik praca silnika powinna być stabilna i równa.jeśli zapalisz swój samochód i obroty będą na poziomie 200 to otwórz maskę i znajdź przewody które zasilają i odbierają sygnał od czujnika.podłączenie jest na wsuwkę.odłącz i sprawdź czy to winny jest czujnik.
PS.jeśli odłączysz i obroty wrócą do normy to czeka cię wymiana czujnika.;)
-
no sprawdze sobie tak, Zobaczymy.. j
jak auto rozgrzeje na 90 stopni i obroty spadna na 200 to wyjme czujnik. -
Łatwo możesz go
sprawdzić.jak odłączysz wymieniony wyżej czujnik praca silnika powinna być stabilna
i równa.jeśli zapalisz swój samochód i obroty będą na poziomie 200 to otwórz maskę i
znajdź przewody które zasilają i odbierają sygnał od czujnika.podłączenie jest na
wsuwkę.odłącz i sprawdź czy to winny jest czujnik.
PS.jeśli odłączysz
i obroty wrócą do normy to czeka cię wymiana czujnika.;)Ja w 1.3 8v mam klopoty z obrotami i właśnie odłączyłem czujnik o którym mowa i nic się nie zmienia , uszkodzony ??