[1.3 50KW 8v] Spalanie na gazie
-
Nowy filtr powietrza, gazu i do gazownika na regulacje... Spalanie benzyny w normie? Sonda Lambda żyje?
-
Nowy filtr
powietrza, gazu i do gazownika na regulacje... Spalanie benzyny w normie? Sonda
Lambda żyje?sonda nowa przejechała może z 300 km. filtr powietrza i gazu nówka. Spalanie benzyny w normie.
-
A u czarownika byłeś? Niech skręci dawkę gazu...
-
A u czarownika
byłeś? Niech skręci dawkę gazu...juz raz skrecal i nic nie dalo ale to bylo jak jeszcze nie bylo zimno i nie bylo snigu
ale musze sie wybrac jeszcze raz ...
-
U mnie spalanie wzrosło po montażu nowego aparatu zapłonowego. Ustawiłem na oko, nieco większe obroty ma teraz na luzie, ale do końca mrozów niech tak zostanie - lepiej lata. Z tym, że u mnie skoczyło z 9,5 do 11 litrów (przy tych mrozach).
Jakie masz obroty na jałowym w momencie ssania/po dogrzaniu ?
-
Ile reduktor ma lat? Długo nagrzewasz na benzynie? Ostra zima i małe dystanse mogą skutkować spalaniem jakieś 12l max, 14 trochę za dużo Kable, świece, ustawienie zapłonu lampą stroboskopową, regulacja gazu, jeśli nie, to trzeba będzie się zakręcić koło reduktora, choć może być to banał typu sparciały wężyk od podciśnienia, albo kiepski filtr powietrza.
-
i tak przy okazji
ile pala wasze swifty ?Mój 1.3 8v palił ok 8l LPG
-
Tak się zacząłem zastanawiać jak wygląda przebieg u osób, którym 1.3 pali 8-8,5 litra LPG. Latem schodziłem do 7,5 litra, ale na takich klasycznych trasach, gdzie raz lecimy 100tką, a za chwile już zabudowany. Jazda taka normalna, trochę wyprzedzania, trochę toczenia.
Na mieście poniżej 9,5 litra nie zszedłem. Tyle, że to jest 100% miasta i odcinki od 3 do 8 km, z przewagą tych krótszych. Cóż, zrobi się cieplej, to zabiorę się do regulacji.
-
14 liter gazu to żłopie jak lokomotywa
W sedanie swifcior 93r palił mi 9 do 12 litrów,ale mocno go cisnąłem
Ta sama instalacja przełożona do młodszego też 1.3 motor wywalony mikser i założony blos na zegarze obroty do 3500 od 9-10 litrów (głównie miasto) mieszanka ustawiona normalnie bez przykręcania
Ze swojej strony mogę ci poradzić zmienić parownik bo jeśli swoje przejeździł to mogą przepuszczać membrany w środku, zmienić filterek LPG tym bardziej gdy masz problem z nierówną pracą silnika, spadającymi obrotami - /dobry/ GAZOWNIK określi ci kondycję parownika
Nie długo będę zmieniał swój (2 letni) potrzebuję trochę mocniejszy jak interesuje to daj znać -
Tak się zacząłem
zastanawiać jak wygląda przebieg u osób, którym 1.3 pali 8-8,5 litra LPG.Coś koło 160 tyś było
-
Nie spotkałem się żeby w reduktorze (parowniku) tak rozsypały się membrany, żeby przepuszczały. Zanim się rozsypią to jazda na gazie będzie mocno nieznośna i droga (membrany najpierw twardnieją, zaczyna się problem z wolnymi obrotami, regulacją i spalaniem, później jest coraz gorzej). Gdyby pękła membrana, toby śmierdziało w promieniu 10m od auta- takie małe sprostowanie
-
Mało precyzyjnie się wyraziłem. Chodziło o przebieg taki miesięczny, ile w mieście, jakie długości poszczególnych odcinków i takie tam.