[MK3 GTI] brak tylnego hamulca nożnego
-
hamulce tarczowe z tylu to przerost formy nad trescia chyba specjalnie je zalozyli z mysla o rajdowych nawrotach
-
Coś jest w tym co mówisz..Na domiar złego często jest tak, że ręczny lepiej na bębnach chwyta.
-
Lepiej na bębnach? Ja mam odwrotne odczucia ;p To nic, kilka pustaków do bagażnika i zima niestraszna 8) A tarcze są najwyraźniej po to, żeby ładnie wyglądały
-
U mnie akurat z tarczami ok. Kiedyś na przeglądzie się dowiedziałem od mechaników że ręczny na bębnach mocniej chwyta (statystycznie). Ile w tym prawdy to nie wiem...A Po co Ci pustaki do bagażnika? Uderzysz w słup, one przez siedzenia przelecą i Cie zabiją..Poza tym w gti nie ma korektra powiązanego z ruchem wahacza tylnego i nie zmieni Ci to siły hamowania..;p
-
A nie jest tak, że im cięższy tym lepiej się trzyma nawierzchni?
-
jak bedzie wiekszy nacisk na tylna os to bedzie u mnie na przegladzie tez relatywnie slabo bral nozny, natomiast reczny byl zyleta
-
Ja u siebie mam pustkę z tyłu. Jedyne co mam to kanapę Niedługo przegląd to wyjdzie jak u mnie z tym tyłem. Co do ręcznego to przechodzi moje oczekiwania
-
fajnie gdy z tylu jest gola blacha na mokrej nawierzchni zamiata tylkiem bez hamulca
-
A nie jest tak, że
im cięższy tym lepiej się trzyma nawierzchni?Nawierzchni się trzyma lepiej, ale droga hamowania wzrasta.
-
fajnie gdy z tylu
jest gola blacha na mokrej nawierzchni zamiata tylkiem bez hamulcato kup kiedyś dobre opony, w swifcie jak wyjąłem wszystko z tyłu to łącznie z kanapą to było tak lekkie że się dało jedną reką podnieść Koła zapasowego nigdy nie posiadałem. Jeździłem wydmuszką i nic nigdy się nie działo z rzeczy które wyżej piszecie.
Ps. Ręczny jest zawsze mocniejszy na bębnach.
-
Nawierzchni się
trzyma lepiej, ale droga hamowania wzrasta.Nieprawda, przy hamowaniu awaryjnym ze 150 km/h obciazone 4 osobami auto zatrzymywalo sie kilka/kilkanascie (w zaleznosci od samochodu) metrow szybciej niz auto z samym kierowca. Testy ADAC nie klamia, poszukaj w google. Dociazony tyl pozwalal hamulca duzo sprawniej hamowac.
to kup kiedyś dobre opony,
Na R888 na suchym tez zamiata i to w duzo ciezszych autach, ale ja nie wiem, moze sa lepsze opony Na Dunlopach WinterResponse praktycznie nowych 8mm bieznik tez dupa chodzila jak chciala na sniegu, na Conti letnich w prawie nowych na mokrym rowniez.
-
avon zv3 nie byly zle u mnie wydmucha to brak wszelkich plastikow, wygluszen, lacznie z tymi matami wygluszajacymi jedynie mialem watpliwosci co do zbieznosci tylnej osi
-
Wielkie dzięki za pomoc Panowie, regulacja korektora rozwiązała problem.
Jedyne co się nie zgadzało, to grubość podkładki-dopiero 2x2mm dało pożądany efekt. Przegląd zaliczony, niechcianych driftów brak. -
To jest akurat dobre w tym aucie, że niektóre rzeczy da się prosto i bez kosztów dobrze zrobić.
-
Wielkie dzięki za
pomoc Panowie, regulacja korektora rozwiązała problem.
Jedyne co się nie
zgadzało, to grubość podkładki-dopiero 2x2mm dało pożądany efekt. Przegląd
zaliczony, niechcianych driftów brak.no to miałes poprostu mocno zużytą sprężyne
-
jartechnology za to inne potrafią przetrzepać portfel
świstak jest znowu road-legal więc idzie na handelek -
To jest akurat
dobre w tym aucie, że niektóre rzeczy da się prosto i bez kosztów dobrze zrobić.Mechanika do SS
a nawet GTi jest calkiem tania jesli bierzemy pod uwage, ze to najmocniejsza wersja i nie bylo tego niewiadomo ile na rynku, za to moim zdaniem SS generuje koszty w dziedzinie blacharka i w dziedzinie skrzynia biegow najbardziej. Reszta do ogarniecia za przyzwoite pieniadze. Np. koszt jednej tarczy do Celicy GTi tej z poczatku lat
90 to 7 stow w IC -
Na R888 na suchym
tez zamiata i to w duzo ciezszych autach, ale ja nie wiem, moze sa lepsze oponyR888 trzeba się napracować żeby porządnie na tyle rozgrzać... Ja na Continentalach nie mam takich problemów o jakich tutaj czytam
-
Wielkie dzięki za
pomoc Panowie, regulacja korektora rozwiązała problem.
Jedyne co się nie
zgadzało, to grubość podkładki-dopiero 2x2mm dało pożądany efekt. Przegląd
zaliczony, niechcianych driftów brak.A przez taki zabieg nie spadła skuteczność przednich hamulców ?
-
Nie ma prawa spaść. Ciśnienie w naczyniu zamkniętym rozchodzi się we wszystkich kierunkach równomiernie. Przednie hamują tak samo, tylnie mocniej, bo przez podkładki zmniejszono działanie zaworu obniżającego ciśnienie idące na tył.