[SS MK3 1.6 1992] Gaśnie na luzie, POMOCY!
-
A kiedy miałeś wymianiany filtr paliwa? Jeśli dawno lub nie wiesz, to od tego bym zaczął. Jest pod podłogą w okolicy tylnej osi. Natomiast co do akumulatora, to 70Ah to zdecydowanie za dużo, choć nie powinno zaszkodzić instalacji samochodu. W 1.3 oryginalnie jest chyba 44Ah, w 1.6 pewnie około 55Ah max. Po prostu alternator nie będzie dużego akku doładowywał i szybciej go wykończysz.
Sprawdź sobie jeszcze dolot powietrza, czy nie łapie Ci gdzieś "lewego" powietrza, bo to też ma wpływ na pracę na wolnych obrotach. Ewentualnie jak masz poniżej tych 800RPM na luzie to możesz podnieść gdzieś nawet do 950, silnik będzie się czuł lepiej.
-
łapanie lewego powietrza będzie powodowało wzrost obrotów..
ja obstawiam filtr paliwa, sam filtr nie kosztuje majątku, ale z wymianą może być gorzej, jeśli śruby zardzewiały..
dużego aku nie polecam bo alternator będzie non stop go ładował co odbije się na spalaniu -
Przy tej wymianie filtra zleci mi benzyna? Co będzie mi potrzebne do wymiany jakieś sugestie?
W motoryzacyjnym zaproponowali mi taki filtr za 50 zł, to dobra cena? Może jakiś zamiennik?
http://allegro.pl/item1187150700_suzuki_swift_subaru_justy_pp912.html ??
-
nie zleci ci benzyna, do wymiany oczywiście potrzebne są narzędzia
kupuj taki jak na allegro -
łapanie lewego
powietrza będzie powodowało wzrost obrotów..
ja obstawiam filtr
paliwa, sam filtr nie kosztuje majątku, ale z wymianą może być gorzej, jeśli śruby
zardzewiały..
dużego aku nie
polecam bo alternator będzie non stop go ładował co odbije się na spalaniuMam takie pytanie - czy zamiast tego oryginalnego filtra paliwa (w kształcie puszki z czarnego plastiku) można zamontować filtr metalowy z innego auta?
Czy filtr też ma określoną przepustowość i z innego auta będzie blokował przepływ paliwa/obniżał ciśnienie wtrysku?
Kiedyś w temacie "gti na allegro" było zdjęcie swifta z filtrem paliwa zamontowanym w komorze silnika...
-
On pociągnął do maski żeby było łatwiej wymieniać chyba
-
Filtr wymieniony, dalej gaśnie POMOCY!
-
Może pompa paliwa? Na wolnych obrotach w ogóle praktycznie nie ładuje się akumulator. Naładuj akumulator na jakimś prostowniku i wtedy spróbuj czy się to powtarza. Jeżeli tak to ja bym sprawdził jak wyglądają kable idące do pompy paliwa. Może za dużo prądu bierze, a jak jest mało paliwa to pompka chodzi jeszcze ciężej.
-
Z tego co piszesz wnioskuje że przekłamuje Ci wskaźnik paliwa po prostu ma mniej paliwa niż pokazuje.Skoro gdy dolewasz paliwa jest ok.Moja rada zalej jak najwięcej paliwa i zobacz jak długo będzie dobrze Pozdrawiam
-
Automatyczne ssanie masz?(działa) Sprawdź przewody podciśnieniowe... Ja tak miałem przy tym jak mi przewód od podciśnienia spadł... Ale równie dobrze może to być TPS... Jak Puścisz i naciśniesz jeszcze raz gaz wraca do normy? Urządzenie (nie wiem jak się nazywa) od podnoszenia obrotów masz na ścianie grodziowej dochodzi do niego jedna kostka i 2 przewody podciśnieniowe... Z tego co pamiętam to jeden jest z pod przepustnicy a drugi idzie do filtra powietrza ( z tyłu) oba fi6mm z tego co pamiętam...
-
Wymieniłem filtr paliwa i kupiłem nowy aku, wszystko wygląda tak samo nadal gaśnie jak mało benzyny jest a następnie łapie totalnego muła aż staje tak poniżej 1800 obrotów. Postaram się sprawdzić to o czym mówicie. Gazowanie nic nie daje. Mam wrażenie, że nachylenie też ma znaczenie bo jak wjeżdżałem po ślimaku na obwodnice i wyjeżdżałem z parkingu z galerii to też zgasł, ale w sumie to nie ma reguły
-
Może jakiś syf ci pływa w baku? Kiedyś jak robiłem w warsztacie mieliśmy tak że audi się zapowietrzało (ON) okazało się że kluski w baku się porobiły i czasem zatykały wylot z baku...
-
Dałem do mechanika i powiedział, że albo jest "grodź urwana albo smok". Nie wiem czy czegoś nie pomyliłem Mówi, że zbiornik jest wgnieciony i ma racje bo ostatnio była stłuczka, ale nie może nic teraz zrobić bo tam idą wszystkie przewody a one są skorodowane i że mam znaleźć nowy zbiornik i będzie wszystko ok. Teraz pytanie, czy w swiftach będzie ten sam zbiornik czy muszę szukać specjalnie do 1.6? Widzę w danych technicznych, że prawie wszędzie (mk2 i mk3) jest 40 litrów z małymi wyjątkami tylko.
Taki się nada?
http://allegro.pl/suzuki-swift-zbiornik-paliwa-i-inne-i1207514775.html -
Taki się nada?
http://allegro.pl/suzuki-swift-zbiornik-paliwa-i-inne-i1207514775.htmlto będzie to