Dolot własnej roboty z nierdzewki w SS GTI
-
-
Dobrze myślę?
dobrze
-
Rzecz w tym, że
musisz mieć doprowadzone powietrze do tego ustrojstwa od niskich obrotów...No i ja mam na końcu tego filterek założony Trochę widać go na foto (1) - ta metalowa fajka została
Dopiero z pokrywy
zaworów wychodzą dwie rurki ( albo jedna rurka i zaworek, w zależności od roku auta
) i Erdemu raczej chodziło o to żeby na jednej z nich zamontować taki filterek, a z
drugiej poprowadzić wężyk do CT.U mnie oba wężyki z pokrywy (2,3) idą do CT (4) a na tym od woskowego mam filterek na końcu (1) I jest ok
-
aha czyli do tego woskowego nie masz podłączenia z dolotu tylko jest wężyk zaczynający się tym małym "odmowym" filterkiem. No i w takim wypadku obrotu Tobie nie świrują ?
-
jesli dobrze
zabezpieczone prze hydrolockiem to jest to najlepsze rozwiazanie dajace naprawde
duzego kopaA wiesz gdzie takiego hydroshield'a dorwać?
-
No i ja mam na
końcu tego filterek założony Trochę widać go na foto (1) - ta metalowa fajka
została
U mnie oba wężyki z
pokrywy (2,3) idą do CT (4) a na tym od woskowego mam filterek na końcu (1) I
jest okRadek nie mieszaj chlopakom w glowach!
Ty nie masz MAFa tylko MAP i u pozostałych ten trick nie zadziała!!
Zaworek woskowy MUSI byc podlaczony do dolotu, reszta wyjsc wladowac do CT
-
A wiesz gdzie
takiego hydroshield'a dorwać?zazwyczaj w sklepach tuingowych, ale mozna tez zrobic go ze zwykych starych rajstop
-
mozna tez zrobic go ze zwykych starych rajstop
Ma takie same właściwości?
Widziałem, że kiedyś chłopaki z jakiegoś klubu hondy lub czegoś takiego się składali i ściągali hydroshield'y.
Ja w PL nie widziałem żasnych ofert poza paroma na forach i to zazwyczaj w jakiś strasznie wysokich cenach.
Jak masz kogoś znajomego w USA, to tam poszukaj, tam jest taniej i nie ma problemu z dostępnością.
Ale według mnie takie zamocowanie filtra w naszym klimacie nie za bardzo zda egzamin. Przecież taki Hyrdoshield też ma jakąś granicę przepuszczalności.
Jeżeli chcesz już wyciągać ten filtr, to IMO lepiej wyprowadzić go w okolice zderzaka.
-
Ma takie same
właściwości?nie wiem czy ma nie testowalem ale slyszalem
cena oczywiscie zaporowa i nie oplacalna ale co sie nie robi dla kilku darmowych koni
-
Miejsce nie jest takie złe Ewentualnie można zrobić dodatkową osłonę od środka zderzaka Cena nie jest taka zła patrząc na gotowy zestaw oferowany przez K&N xD
-
A co to w ogóle daje, że się 2 podłącza do CT? u mnie przewód idący do 2 jest zaślepiony a od 2 idzie przewód który sobie wolno dynda gdzieś nad ziemią
-
Zebrałem się w sobie w święta i chciałem zamówić wszystkie części, aby w końcu dokończyć ten dolot, ale... jeszcze nie ogarniam
Temat CT mam już rozpracowany, więc nie ma problemu.
Pomierzyłem:
Wyjście z przepustnicy nissanowskiej: 70mm
Przepływomierz od strony przepustnicy: ~56-57mm
Przepływomierz od strony fitra (z moim adapterem): 70mmMam zamiar zrobić to tak:
Przepustnica -> łącznik antywibracyjny (lub bez ) -> kolanko 120* -> łącznik z wyjściem na odmę (który w rzeczywistości będzie połączony z bypassem dolotu- tym od "ssania" itp.) -> Przepływka -> filtr1. Czy jest sens montowania łącznika antywibracyjnego? link
2. Wszystkie te części są dostępne w średnicach 67,5mm, 70mm i 77,5mm
Pierwszy odpada, bo za mały, ostatni za duży (chyba 7mm nie da się ścisnąć opaską), zostaje 70mm, czy da się go "naciągnąć" na przepustnicę?3. Te elementy ze sobą łączy się za pomocą czegoś takiego , tak?
4. Przepływka ma średnicę ~57mm muszę mieć redukcję. Z tym, że jest tylko 59/76
O ile 59 pewnie da się ścisnąć do tych 57, to już 76 na 70 nie da rady.
Owszem znalazłem taką redukcję (link), tylko ciekawe, czy będzie pasować do reszty?5. Od przepływki do filtra mam adapter 70mm, filtr HKS'a ma średnicę montażową 100mm. Redukcji 70/100 (lub podobnej) także oczywiście nie uświadczysz.
Tu pytanie do osób, które już robiły dolot w Swiftach: Na jakich firm częściach składaliście dolot, jakie średnice, jakie redukcje?
Z góry dzięki za odpowiedzi