[All] Problem ze skrzynią.
-
jeśli w maluchu miałeś do czynienia to myślę że dasz radę
Są dwa sposoby wymiany przeguba, w zależności od sposobu montażu zabezpieczenia
1.po zdjęciu owego zabezpieczenia- lekko puknąć/pukać przegub na zewnątrz do momentu zsunięcia.
2.w przypadku zabezpieczenia wewnątrz przeguba gdy wybijanie nie przynosi rezultatu-rozbieramy totalna demolka całego przeguba z włączeniem cięcia szlifierką
W mojej seszelocie ciąłem diaxem i polewałem wodą (swoją drogą ten materiał jest bardzo twardy)
z przegubami to tak jak z łożyskami kół pracują tak samo intensywnie i te same obciążenia znoszą: na początku jedno siada-drugie to tylko kwestia czasu.
Swoją drogą najpierw jedno zrób, zobacz co i jak, a jak drugie zacznie się odzywać to wtedy przystąp do ataku
poszukaj manuala jest na pewno -
Przepraszam, że odgrzeje ale nadal sobie nie poradziłem . Dzisiaj kilkakrotnie ten problem wystąpił znów ...przegubu nadal nie wymieniłem , ale nie jestem pewny czy w nim tkwi problem . Mogło paśc coś w skrzyni i dlatego auto się tak zachowuje ?? Jak sprawdzic dokładnie wszystkie przeguby ( wewnętrzny , zewnętrzny , z obydwu stron) ? Podobno jest jakiś "sposób Erdego " ale się do niego nie dokopałem. Nie chce wymieniac przegubu tego który ma zniszczoną osłonę , ponieważ może się okazac że tylko osłona jest porwana a przegub jest ok . stuki przy lekkim kręcieniu kierownicą prawo/ lewo to raczej końcówki drążków , mam racje ??
-
Końcówki drążków możesz sprawdzić podnosząc samochód na lewarku i energicznie szarpiąc kołem w prawo i w lewo, wtedy usłyszysz/poczujesz luzy. Ewentualnie u diagnosty.
-
Końcówki drążków
możesz sprawdzić podnosząc samochód na lewarku i energicznie szarpiąc kołem w prawo
i w lewo, wtedy usłyszysz/poczujesz luzy. Ewentualnie u diagnosty.albo dobre ucho i specyficzny dźwięk na kostce brukowej
-
Końcówki drążków
możesz sprawdzić podnosząc samochód na lewarku i energicznie szarpiąc kołem w prawo
i w lewo, wtedy usłyszysz/poczujesz luzy. Ewentualnie u diagnosty.Dobry plan , dzisiaj sobie tak właśnie sprawdzę. Po wymianie końcówek trzeba zbieżnośc robic ??
No i co z tymi przegubami ?? Podpowie ktoś ??
-
Zbieżnosc trzeba zrobic
-
Zbieżnosc trzeba
zrobicI to już nie jest fajne
-
I to już nie jest
fajneFajne jest, ale niestety kosztuje (u mnie w mieście 90zł)
Ale warto jest zrobić zbieżność przynajmniej raz w roku. -
Fajne jest, ale
niestety kosztuje (u mnie w mieście 90zł)
Ale warto jest
zrobić zbieżność przynajmniej raz w roku.drogo masz w kielcach miedzy 30zl a 60 zl
ale robic warto
-
Niestety luz jest jak podniose auto i próbuje ruszac kołem prawo lewo , czyli obstawiam że końcówki drążków, można samemu próbowac walczyc ?? nadal nie wiem co z głównym problemem ...
-
da sie pod blokiem machnac koncowki tanie sa :P:P
albo kup czesci i do mechaniora albo dobrego kapciarza to ci od reki machna