[GTi] Zwiekszyc dawke paliwa?? pod przeplywke 48,5.
-
tps niema nic wspolnego poprostu musisz zestroic. jest kilka tematow na forum.
-
tps niema nic
wspolnego poprostu musisz zestroic. jest kilka tematow na forum.to dziwne bo ja jezdzilem przez prawie rok bez strojenia i nic mi sie nie dzialo.
-
jak mozna zwiekszyc ilosc paliwa aby wyrównac wyrownac mu dawke?? TPS? jesli tak to
jak go wyregulowac na ten dolot?Kup sobie Ecumastera Jak coś to mogę DET I oddać niedrogo - mapy banglają ok tylko "hamownia" nie bardzo w nim mi chciała działać
-
tps niema nic
wspolnego poprostu musisz zestroic. jest kilka tematow na forum.wybacz ale nic ciekawego nie znalazlem w jaki sposob mozna zestroic to pod serie
-
ustaw wszystko ponownie(zaplon, tps-a, uchylenie TB od nysy) tez mialem rozwiercona przeplywke oraz tb60mm na serii, i nic sie nie dzialo niepokojacego
-
dobra auto przejechalo 20km i "sie nauczylo" ze tak to nazwe. aktualnie wolne ustawione na 900 i jest jak na starej przeplywce ale dawka i tak pozostanie nietaka.
-
Ok a co myslicie o czyms takim:
http://allegro.pl/item1143985569_regulator_cisnienia_paliwa_czerwony_z_zegarem.html
Przy wywaleniu z listwy mk1 seryjnego regulatora ktory prawdopodobnie jest padaka, mozna by takim zwiekszyc cisnienie na listwie przy czym powinno wyjsc wiecej paliwa przez wtryski, wiec efekt wiekszej dawki paliwa powinien byc osiagniety. -
Rozumiem, ze w srodku jest komputer ktory reguluje cisnieni tak, aby w jednym zakresie zwiekszal dawke o 3& a w innym o 7% itp?
-
Rozumiem, ze w
srodku jest komputer ktory reguluje cisnieni tak, aby w jednym zakresie zwiekszal
dawke o 3& a w innym o 7% itp?ze niby w regulatorze? niee, on tak samo dziala jak seryjny regulator(ustala cisnienie na listwie wg podcisnienia w kolektorze dolotowym) ale daje mozliwosc zwiekszenia cisnienia na listwie oraz wskazujje aktualne cisnienie,
-
A co z wtryskami? Większe ciśnienie jest na listwie, ale wtryski mają swoją wydajność...
Tu coś co może się przydać: http://www.witchhunter.com/injectorcalc1.php4 -
A co z wtryskami?
Większe ciśnienie jest na listwie, ale wtryski mają swoją wydajność...
Tu coś co może się
przydać: http://www.witchhunter.com/injectorcalc1.php4maja swoja wydajnosc ale do tej granicy nawet sie nie zblize, mi nie chodzi o zalewanie silnika bena tylko o wyrownanie mieszanki bo wg mnie lece na ubogiej a jak zrobie wydech poade sie upewnic.
-
maja swoja
wydajnosc ale do tej granicy nawet sie nie zblize, mi nie chodzi o zalewanie silnika
bena tylko o wyrownanie mieszanki bo wg mnie lece na ubogiej a jak zrobie wydech
poade sie upewnic.Ale taka modyfikacja przeplywki powoduje ze w roznych zakresach zmiany sa rozne i nie widze opcji dobrze to ustawic mlotkiem i srubokretem...
-
no tak, aby pelen zakres byl odpowiedni to nalezy wydac z 2k zl, swinia + sonda ewntualnie strojenie i tak dalej... kasa leci;]
-
Czy po rozwiercaniu drucik oporowy w przepławce nie został zabrudzony? Może wystarczy delikatnie wyjąć czarną skrzynkę w której jest drucik oporowy, obudowę solidnie wyczyścić i przemyć drucik benzyna ekstrakcyjną (bez dotykania czymkolwiek innym, tylko spłukać!) Jak mi w jednym z moich poprzednich GTI wywalił CHECK ENGINE od przepływki to taki zabieg rozwiązał problem.
-
obudowa ptrzeplywomierza nie byla rozwiecrana przezemnie, przeplywomierz sam wyciagalem z obuowy i zostal tyle co ze przelozony, jak pislem wyzej auto juz wrocilo wmiare do formy lecz dawke by mu sie zdalo podniesc, zrobie wydech to dla pewnosci sie sprawdzi.