Lusterka mk3
-
A zobacz sobie od
spodu lusterka masz jedną dziurkę i spróbuj dokręcić tą śrubkę, u mnie pomogłoJuż poprzedni właściciel ją chyba na maxa wkręcił bo dalej się jej wkręcić nie da to wina tych mocowań bo z tego co dojrzałem to 2 są połamane ;/
-
Z dołu, na lusterku jest dziurka. W niej śrubka. Można rozkręcić i obadać. Mniej pisania więcej roboty.
-
Z dołu, na
jest dziurka. W niej śrubka. Można rozkręcić i obadać. Mniej pisania więcej roboty.Napisałem już że ta śrubka w moim przypadku nie praży.
-
No ale mówie żeby to całkiem odkręcić. Wyciągnąć lusterko i zobaczyć na ten mechanizm. Może coś skleić można albo dosztukować. Ewentualnie skręcić połamane kawałki małymi wkrętami.
-
No ale mówie żeby
to całkiem odkręcić. Wyciągnąć i zobaczyć na ten mechanizm. Może coś skleić
można albo dosztukować. Ewentualnie skręcić połamane kawałki małymi .aaa chyba, że tak na to nie wpadłem. W weekend tam pogmeram może uda się pokleić
-
aaa chyba, że tak
na to nie wpadłem. W tam pogmeram może uda się pokleićNa "Motogiełdzie" gość ma do sprzedania lusterka mk3 czarne "w prądzie" po 50 zł/szt.
Cena nawet niezła...
-
Witam, podłączę się pod wątek.
Czy do swifta z 2003 roku z lusterkami regulowanymi hmm... umówmy się - manualnie, jest dużo pracy przy adaptacji lusterek elektrycznych? czy da się je zaadaptować z wcześniejszych wersji swifta?
pozdrawiam! -
Witam, podłączę się
pod wątek.
Czy do swifta z
2003 roku z lusterkami regulowanymi hmm... umówmy się - manualnie, jest dużo pracy
przy adaptacji lusterek elektrycznych? czy da się je zaadaptować z wcześniejszych
wersji swifta?
pozdrawiam!Poszukaj wiązki z wtyczkami do lusterek. Wtyczkę do regulacji będziesz miał na 100%.
Jak kupisz sterownik regulacji to będziesz wiedział jaka wtyczka (oczywiście używany, bo w ASO cię skroją).
Możesz założyć od MKIV, ale one są trochę badziewne. -
Swift (przynajmniej japoński - jak jest w węgrach to nie wiem) to takie auto, w którym producent nie poskąpił na wiązce instalacji elektrycznej - wszystkie kostki i wyprowadzenia na opcjonalne wyposażenie są nawet w najbiedniejszej wersji GL
I tak mamy przyłączenia do:-obrotomierza
-elektrycznej regulacji lusterek
-elektrycznych szyb
-elektrycznej regulacji wysokości świateł
-świateł przeciwgielnych
-zegarka w kabinie itp.Nawet jak ostatnio dorwałem się do zbiorniczka płynu do spryskiwaczy to znalazłem kostkę do drugiej pompki spryskującej tylną szybę w hatchbacku, a ja mam sedana. Szacun dla fabryki
Nawet jest wiązka do drugiej pompki paliwa - seryjnej w wersji 1,6 4x4
-
Mój węgier nie miał instalacji pod elektryczne szyby,musiałem sam se jakoś poradzić Ale są kostki do podgrzewanych foteli jeszcze
-
U mnie z kolei lusterko nie chiało się sterować na boki, tylko gora dół, tez po zdjęciu okazało się że sa zaczepy pourywane. Kupiłem całe za 60zl. Myśle ze te lusterka seryjne sa troche kiepsko wykonane i szybko się psują. Najlepiej wtedy nowe, ponieważ niewiele kosztują.
-
U mnie z kolei
lusterko nie chiało się sterować na boki, tylko gora dół, tez po zdjęciu okazało się
że sa zaczepy pourywane. Kupiłem całe za 60zl. Myśle ze te lusterka seryjne sa
troche kiepsko wykonane i szybko się psują. Najlepiej wtedy nowe, ponieważ niewiele
kosztują.Ja dzisiaj do moich się dorwałem i w lewym lusterku nie było żadnego zaczepu z prawej był jeden ale wszystko już ładnie wyrzeźbione
-
Mój węgier nie miał
instalacji pod elektryczne szyby,musiałem sam se jakoś poradzić Ale są kostki do
podgrzewanych foteli jeszczeCzyli Węgrzy bardziej skąpi od Japończyków
-
Dzięki za pomoc, pozdro!