[GTi] listwa z mk1 i przepustnica z nyski
-
smyranie po wtryskach nic nie dało, zmienilem listwe na listwe z mk3 auto odpalilo elegancko, jak narazie z odlaczonym TPSem udalo mi sie zejsc na obroty 900 na jalowym bez zadnych problemów, auto reaguje na gaz prawie normalnie, przyjdzie tps i powinno byc ok. Zaraz ide tpsa podpiąc więc chyba problemy mialem przez listwe...
No wiec przepustnica z nyski smiga lestwa z mk3. tps wyreguowany bez zadnych problemów, nie mam pojecia czemu na listwie z mk1 nie chicalo to smigac niedalo sie wcale wyregulowac. cos z nią musi byc nie tak najprawdopodobnie. bo nawet z odłączonym tpsem niechcialo smigac.
Auto prare km zrobilo dzwiek z dolotu jest zarypisty, przy wyzszych obrotach lepiej sie zbiera;]
-
no to teraz dałeś mi do myślenia z tą listwą... u mnie normalnie chodziła do dnia w którym wyjąłem te wszystkie graty.
-
no to teraz dałeś
mi do myślenia z tą listwą... u mnie normalnie chodziła do dnia w którym wyjąłem te
wszystkie graty.no aktualnie all jest ok z listwa mk3.
Cos musialo z nią byc nie tak chyba bo zabawa wtryskami nic nie pomagała a auto bylo niedowyregulowania, nawet bez tpsa. podłaczyc ją podlączylem napewno dobrze bo masz jeden podcisnienia wezsza rurke powrotu i grubszą dolotu paliwa. Wiec nie mam pojęcia dlaczego tak sie działo. Jesli bez tpsa by działało bez problemów to bym mial tpsa do regulacji ale nawet bez niego nie działało poprawnie to. -
daj zdjęcie tej listwy od mk1
-
-
no to teraz dałeś
mi do myślenia z tą listwą... u mnie normalnie chodziła do dnia w którym wyjąłem te
wszystkie graty.Tak było, widziałem na własne oczy... Dziwne, jeśli wszystko na 100% dobrze złożone...
-
hm no zle sie chyba tego nie dalo zlozyc, na listwie z mk3 odrazu zasmigalo all, nie wem czemu z tą listwa nie chcial chodzic;/
-
może została na poczcie uszkodzona? Nie widać po niej nic?
-
listwa jest aluminiowa wiec to nie wchodzi w gre. A może pomyliłeś powrót z zasilaniem?
-
nie listwa jest cała z zewnatrz, nie no sadze ze niepomylilem, wezsza rurka od powrotu idzie tam gdize est połączenie z kolektorem, no i po 2giej stronie szerszy to doplyw. rurek z auta nie pomylilem tez, jest znaczna roznica w grubosci nawet wiec by niezabardzo pasowalo;]
-
w tych listwach padają regulatory ciśnienia, ja wywaliłem i mam zewnętrzny.
-
w sumie sensowne wmiare to by bylo, bo bez tpsa powinno jakos to działac a tak to niedało rady;/ a chodzil jakby nierówno jakby na 3 gary a ponizej 2k nie mogl sie utrzymac wiec jak na 2 gary juz.