nakrętki do alufelg
-
dzisiaj cały dzień dzwoniłem i sie dowiadywałem. Na allegro bym nie zdążył mimo atrakcyjnych cen do soboty, takie firmy z czesciami jak intercars, fota, aktyw czy norauto nie mają w naszym rozmiarze M12x1,25 (większość jak miała to M12x1,5 a to inny skok gwintu). Nie zawiedli wielcy wulkanizatorzy. Novax chciał 10 zł za sztukę, podobnie jak sklepy z felgami, a to trochę dużo, bo aż 160 zł za kpl. Udało się w agromaxie - mają na miejscu za 5 zł szt, czyli 80zł kpl. Idzie przeżyć Pozdro i dzieki za pomoc
-
Takie nakrętki się nadadzą ?
http://moto.allegro.pl/item1011044153_nakretki_do_felg_aluminiowych_m12x1_25.html
-
Pasować będą, ale nie wiadomo jak z wytrzymałością
-
Pasować będą, ale nie wiadomo
jak z wytrzymałościąA no właśnie. Bym musiał jakieś kupić i zastanawiam się czy lecieć po taniości czy oddać trochę więcej $ na inne Wiadomo, że co droższe to lepsze ale może i takie stykną więc po co przepłacać
-
Kup sobie takie:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1019694366
Ja zamówiłem i mogę powiedzieć, że są wykonane całkiem solidnie i jak na razie dobrze się sprawują (odpukać).
-
Sorry za lekki odkop ale szkoda nowego tematu zakładać bo potem nic nie można znaleźć
Mianowicie czy jest jakaś różnica w nakrętkach do alufelg o twardości 8 a 10
Nie mam pojęcia o metaloznawstwie chciałem kupić takie:
przeczytałem na któreś aukcji ze o twardości 10 niszczą gwint nie wiem czy to bujda jakaś czy coś w tym prawdy jest ?
-
Mianowicie czy jest
jakaś różnica w nakrętkach do alufelg o twardości 8 a 10podwyższona wytrzymałość.
przeczytałem na
któreś aukcji ze o twardości 10 niszczą gwint nie wiem czy to bujda jakaś czy coś w
tym prawdy jest ?ciekawe nawet bardzo
-
Jest w tym trochę prawdy, tzn. w momencie kiedy nakrętka lub szpilka jest zasyfiona, łatwo taką twardą nakrętką uszkodzić gwint w szpilce, a już na pewno tak się stanie jeśli krzywo nakręcimy nakrętkę. Miękka nakrętka nie da się za daleko dokręcić w takiej sytuacji, twarda zachowuje się jak gwintownik.
-
opisujesz jakiś ekstremalny przypadek
-
Opisuję to co się dzieje w rajdówce, czyli przy częstej zmianie kół.
-
Opisuję to co się
dzieje w rajdówce, czyli przy częstej zmianie kół.dlatego właśnie o tym piszę w normalnym aucie zmienia się 2 razy w roku opony
-
Ale wtedy tez można szpilkę popsuć.
-
Ale wtedy tez można
szpilkę popsuć.jak ktoś na chama wkręca, to nic dziwnego.
-
podwyższona
wytrzymałość.Przyda mi się ta podwyższona wytrzymałość czy olać temat zamówić te co pokazałem?
-
te chromowane po 3zł to straszna rzepa, jak masz względnie małe kółko i prawidłowe pierścienie centrujące to jeszcze w miarę, ale ogólnie raczej nie polecam.
-
Kolo 15' dość ciężkie Superturismo 7 cali w pierścienie sie zaopatrzyłem juz 75,1 na 60,1.
To co w takim razie jest godne założenia?
ciężko znaleźć coś innego oprócz jakiś markowych nakrętek po 200+ zł za komplet. -
To co w takim razie
jest godne założenia?normalne nakrętki ze stożkiem, chyba że:
ciężko znaleźć coś
innego oprócz jakiś markowych nakrętek po 200+ zł za komplet.tak jak piszesz, jesteś w stanie wydać przynajmniej 150 zł na nakrętki firmowe.
-
Kolo 15' dość
ciężkie Superturismo 7 cali w pierścienie sie zaopatrzyłem juz 75,1 na 60,1.
To co w takim razie
jest godne założenia?
ciężko znaleźć coś
innego oprócz jakiś markowych nakrętek po 200+ zł za komplet.Sam nie wiem co Ci doradzić. Ja do swoich 14" kupiłem takie tanie nakrętki do alufelg właśnie po 3 zł/szt. i na razie sprawują się ok z tym, że ja mam ori felgi GTI-kowe i nie używam żadnych pierścieni centrujących. Biorąc pod uwagę, że nakrętki u mnie trzymają się na szpilkach na długości ok. 7 mm, to przy pierścieniach i cięższym kole trochę strach tanie nakrętki zakładać
-
-
kurczę, nigdy takich nie widziałem - genialne rozwiązanie
Ale czy możesz je zastosować to nie wiem - ciekawe czy felga ma miejsce na ten kołnierz przed stożkiem