Rozpórka z GTi w 1.0 - pasi?
-
Chodzi o to żeby nie wpaść w błoto..czyli żeby było dobrze. Jakbym miał kupić rozpórkę raz taniej i poswięcić przy niej pare godzin roboty żeby potem cieszyć sie jazdą "na sztywno" przez długi czas to bym chyba jednak dobrze na tym wyszedł. Na szczęście moja pasowała idealnie;)
-
Chodzi o to żeby nie wpaść w
błoto..czyli żeby było dobrze. Jakbym miał kupić rozpórkę raz taniej i poswięcić przy niej
pare godzin roboty żeby potem cieszyć sie jazdą "na sztywno" przez długi czas to bym chyba
jednak dobrze na tym wyszedł. Na szczęście moja pasowała idealnie;)ja tam zaryzykuje te rozpórki, jak przyjdzie na to czas
-
Ktoś pytał o tańszą rozpórkę niż 450 zł
proszę, OMP za 299zł
http://www.autoracing.pl/p/80/445/rozpórka_suzuki_swift_1.3_gti_16v_góra_przód-rozpórki-zawieszenia_.html
jeśli chodzi o śrubę rzymską to też odradzam ( taka rozpórka to tylko balast pod maską, żadna fabryczna rozpórka nie ma śruby )
już chyba lepiej troszkę otwory pod śruby rozwiercić -
kiedyś chwalono sobie rozpórki drewniane z drzewa żelazowego
-
chłopy jedźcie do jakiegoś zakładu gdzie mają giętarkę do rur i tyle, rurę dognijcie na zasadzie prób i błędów, pierścienie do mocowania wytnie wam każdy tokarz, a blachy mocujące wytniecie sobie sami
potem wszystko zespawać do kupy w samochodzie i spokój -
Ktoś pytał o tańszą rozpórkę
niż 450 zł
proszę, OMP za 299złale do 1.3 8V ... a te z UK i tak wychodzą tanio - komplet
To jest ciekawe :
-
Cena też "okazyjna" zaraz tam dzwonie..
-
Apropo tych problemów z rozpórkami to chyba faktycznie lepiej ( jeśli komuś zależy tka bardzo na cenie) udać się spawacza żeby coś pospawał .
Za przednią rozpórkę u mnie , mniej więcej na wzór omp tak na gotowo wyszło ok 170 zł , jeśli chodzi o tylnią - ok 60 , chciałem jeszcze dolną na wzór ur ale tam jest pewnien problem z mocowaniem , a dokładniej pod mocowania wahaczy .
W orginale i wg. dobrej sztywnej budowy to mocowania musza być na tulejach i to gwarantuje dobrą prace , ja u siebie mam na płaskim mocowaniu i widzę różnicę .
Gdyby ktoś chciał to w Wawie przy ul.Bokserskiej jest spawacz któremu mniej więcej pokazałem o co chodzi i on podejmie się takich prac. -
Szukałem dokładnych wymiarów Swifta > http://suzukat.prokee.hu/thumb/swift3.htm
Wymiarów znaleźć nie mogę, albo coś przegapiłem. Chcę definitywnie potwierdzić lub zaprzeczyć czy tylna rozpórka pasuje z 3D do 5D.Na oku mam coś takiego: OMP
-
Na oku mam coś takiego:
> OMPCena mocno przegięta jak za kawałek rurki...
-
Cena mocno przegięta jak za
kawałek rurki...tam to jest pryszcz - u nas już trochę $$ trzeba wydać niestety ...
-
-
Może ktoś coś podobnego
wrzucić od wersji 3D?to mam takie same wymiary jak Ty w 5D ( czyli nic się nie rozjechało u mnie, albo obydwa rozjechały się :] )
-
Ale nie trzeba się tym tak przejmować. jak jest rozpórka do swifta na tył to będzie ona pasować.5d ma taką rozpórkę jak 3d bo rozstaw kół jest taki sam wg danych katalogowych i sprawa jest wiadoma od samego początku. Jak się milimetr będzie różnić, bo jakiemuś Japończykowi na maszynie podczas spawania coś drgneło, to pilnikiem przejedź otwór i musi być dobrze. Głowa do góry
-
Kupiłem komplet... Najwyżej dolot będę kombinował inny
-
Puszka od monowtrysku od jakiegos VW albo Forda i stożek
-
-
Tak więc dla potomnych -
tylna pasi, ale pilnik okazuje się niezbędny
Przenia, tak jak
podejrzewałem... 1 cm i by pasiłapinkne to ile w końcu to wyszło ? Muszę pogadać z Tobą na pw jak coś
Teraz dylemat czy podgiąć
oryginalną OMP czy kombinować z dolotem...nic nie gnij ... bo może okazać się, że spawy liczone są na przenoszone momenty ...
kombinuj z dolotem -
Ja tam wole customy za polowe ceny OMP...
To mnie kosztowalo w przeliczeniu na funty ~40 £, a moge sobie jeszcze wybrac dowolony kolor i mam pewnosc ze bedzie pasowac co do milimetra.
-
Ja tam wole customy za polowe
ceny OMP...on dał malutko ... jak na firmówki ... mimo wszystko wolę OMP