Rozpórka z GTi w 1.0 - pasi?
-
Więc tylko do Gti pasuje
-
Więc do 1,3mkV też pasuje bo to taki sam filtr jak w gti...
-
swego czasu chciałem właśnie
tylną zakładać od kolegi Suzin-a, niestety miałem parę mm różnicy na kielichach ... więc
odpuściłem temat.Czyli tylna też nie będzie pasić? Hmmm... Czyli pozostaje stabilizator od 1.3
-
Swift ma miękką budę, wiec moga wystepowac wlasnie takie roznice. I wtedy przydaje się śruba rzymska w rozpórce
-
Dobra usystematyzujmy jeśli jest filtr powietrza wielkości pizzy ( jak na zdjęciu ) to pasuje Ultraracing a jak nie ma to Omp i Ultraracing itp.
-
ewentualnie można trochę rozeprzeć kielichy podnośnikiem i wtedy zaszprajcować rozpórką.
-
Sklep z rozpórką UltraRacing
http://www.rpmotorsport.pl/auta/suzuki_swift_89-94_-_rozporka_przednia_gorna-p-12012.htmlcena rodem z dostawą z Malezji ...
Czyli tylna też nie będzie
pasić? Hmmm... Czyli pozostaje stabilizator od 1.3może tak się okazać, wtedy tak jak pisze Konrad - śruba rzymska na rozpórce i powinno być ok, ale to kupno kolejnej rozpórki.
Mimo tego za tą cenę gra warta świeczki - bo jak coś to sprzedasz obie z zyskiem -
Sruba rzymska to najgorsze co moze byc w rozporce. Sztywnosc i wytrzymalosc leci na leb na szyje. Poszukaj na YT testu wytrzymalosciowego rozporek.
-
a nie wiecie gdzie mozna za rozsadna cene ( a nie za 450zł) dostac rozporeczke do 1,3 8v?? ewentualnie ktos (najlepiej w okolicach kuj-pom) co by mi mogl zrobic takowa
-
Sruba rzymska to najgorsze co
moze byc w rozporce. Sztywnosc i wytrzymalosc leci na leb na szyje. Poszukaj na YT testu
wytrzymalosciowego rozporek.wiem, ale co zrobić ...
a nie wiecie gdzie mozna za
rozsadna cene ( a nie za 450zł) dostac rozporeczke do 1,3 8v?? ewentualnie ktos (najlepiej w
okolicach kuj-pom) co by mi mogl zrobic takowanajtańszą firmową widziałem za 369 zł od Groobel-a na allegro ... ale to jakiś czas temu i chyba była do GTi ( OMP bodajże ).
Co do home made - majętny warsztat tokarsko-frezarski i wio -
A nie przesadzacie trochę z tym zróżnicowaniem długości standardowej rozpórki do swifta względem rzeczywistego rozstawu kielichów?? Ady różnica chyba nie będzie mieć więcej niż 5mm. Wystarczy trochę otwór przesunąć albo rozpiłowac w jedną ze stron lub auto podnośnikiem dźwignąć i już się kielichy zbliżą i spasuje
-
A nie przesadzacie trochę z
tym zróżnicowaniem długości standardowej rozpórki do swifta względem rzeczywistego rozstawu
kielichów?? Ady różnica chyba nie będzie mieć więcej niż 5mm.ja miałem bodajże 4 mm różnicy ... niby mało, ale jednak ...
Wystarczy trochę otwór przesunąć
albo rozpiłowac w jedną ze stron lub auto podnośnikiem dźwignąć i już się kielichy zbliżą i
spasujetia młotkiem też można i palnikiem ... nie o to chyba chodzi
-
Chodzi o to żeby nie wpaść w błoto..czyli żeby było dobrze. Jakbym miał kupić rozpórkę raz taniej i poswięcić przy niej pare godzin roboty żeby potem cieszyć sie jazdą "na sztywno" przez długi czas to bym chyba jednak dobrze na tym wyszedł. Na szczęście moja pasowała idealnie;)
-
Chodzi o to żeby nie wpaść w
błoto..czyli żeby było dobrze. Jakbym miał kupić rozpórkę raz taniej i poswięcić przy niej
pare godzin roboty żeby potem cieszyć sie jazdą "na sztywno" przez długi czas to bym chyba
jednak dobrze na tym wyszedł. Na szczęście moja pasowała idealnie;)ja tam zaryzykuje te rozpórki, jak przyjdzie na to czas
-
Ktoś pytał o tańszą rozpórkę niż 450 zł
proszę, OMP za 299zł
http://www.autoracing.pl/p/80/445/rozpórka_suzuki_swift_1.3_gti_16v_góra_przód-rozpórki-zawieszenia_.html
jeśli chodzi o śrubę rzymską to też odradzam ( taka rozpórka to tylko balast pod maską, żadna fabryczna rozpórka nie ma śruby )
już chyba lepiej troszkę otwory pod śruby rozwiercić -
kiedyś chwalono sobie rozpórki drewniane z drzewa żelazowego
-
chłopy jedźcie do jakiegoś zakładu gdzie mają giętarkę do rur i tyle, rurę dognijcie na zasadzie prób i błędów, pierścienie do mocowania wytnie wam każdy tokarz, a blachy mocujące wytniecie sobie sami
potem wszystko zespawać do kupy w samochodzie i spokój -
Ktoś pytał o tańszą rozpórkę
niż 450 zł
proszę, OMP za 299złale do 1.3 8V ... a te z UK i tak wychodzą tanio - komplet
To jest ciekawe :
-
Cena też "okazyjna" zaraz tam dzwonie..
-
Apropo tych problemów z rozpórkami to chyba faktycznie lepiej ( jeśli komuś zależy tka bardzo na cenie) udać się spawacza żeby coś pospawał .
Za przednią rozpórkę u mnie , mniej więcej na wzór omp tak na gotowo wyszło ok 170 zł , jeśli chodzi o tylnią - ok 60 , chciałem jeszcze dolną na wzór ur ale tam jest pewnien problem z mocowaniem , a dokładniej pod mocowania wahaczy .
W orginale i wg. dobrej sztywnej budowy to mocowania musza być na tulejach i to gwarantuje dobrą prace , ja u siebie mam na płaskim mocowaniu i widzę różnicę .
Gdyby ktoś chciał to w Wawie przy ul.Bokserskiej jest spawacz któremu mniej więcej pokazałem o co chodzi i on podejmie się takich prac.