Zakładał ktoś diody led do Swifta?
-
zestaw z homologacją to
wydatek około 200pln i musi mieć plastikowy klosz na którym będzie homologacja, więc takie
giętkie listwy nie będą ich miały... -
Z pewnością takie diody świetnie będą się prezentować w galerii wiejskiego tuningu
-
Przymieżam sie do montarzu
diodek led do mojej Suzi
moje pytanko , zakładał ktoś
? W jakie miejsce ? Ja zamierzam dać w miejsce gdzie mam halogeny , tzn pod halogeny na
zderzaczku
link dla tych co nie wiedzą o
co mi chodzi :
http://moto.allegro.pl/item878015731_elastyczna_listwa_24_led_biala_swiatla_dzienne.html
pozdrawiam :):)Dramat, wiocha i tyle. Czemu mają służyć te listwy led w zderzaku ? Co widzę na mieście auta z tymi ledami to mi się płakać chce ;/
-
450pln za zestaw
Dziwi mnie ta "moda" czasem... Ładnie to to może wygląda, ale w nowym audi
Coś jak z ringami i BMW -
Jak dla mnie to diody tylko na postojówki w lampy tak jak w swifcie można wsadzić żarówke z 9-ciu ledów i jest fajny efekt a te listwy ledowe to szkoda słów
-
450pln za zestaw
wiesz, zawsze to tę parę litrów beny zwrotu, jak ktoś dużo jeździ, dodatkowo aku się nie obciąża bo takie led-y mało co zużywają, a jak się ma szereg opcji w aucie i Altek z cyklu 50A, to każdy odbiornik mniej jest traktowany jako zbawienie
-
A takie? Bo w sumie zacząłem się przez Was zastanawiać nad światłami do jazdy dziennej. Jak pisałem w wątku o wymianie paska klinowego - trochę kilometrów robię, więc byłby sens ich montażu.
W którym miejscu radzilibyście je montować?
-
wiesz, zawsze to tę parę
litrów beny zwrotu, jak ktoś dużo jeździ, dodatkowo aku się nie obciąża bo takie led-y mało co
zużywają, a jak się ma szereg opcji w aucie i Altek z cyklu 50A, to każdy odbiornik mniej jest
traktowany jako zbawienieTe lampy do których dałeś link są spoko - podobne montował kiedyś ten facet w programie "TOOLBOX" na TVN TURBO w starej Golfinie II i nawet to nieźle wyszło. Zapalają się automatycznie, montaż prosty i zawsze trochę tego paliwka się przyoszczędzi. Do tego auto z takimi lampami jest w dzień dużo lepiej widoczne niż na standardowych światłach mijania
-
A
takie? Bo w sumie zacząłem się przez Was zastanawiać nad światłami do jazdy dziennej.szczerze to nie słyszałem nic o normie R87, co innego przepisie ... znak homologacji RL to co innego.
Jak pisałem w wątku o wymianie paska klinowego - trochę kilometrów robię, więc byłby sens ich
montażu.
W którym miejscu
radzilibyście je montować?musisz sobie pomierzyć, bo przepisy jasno określają jakie odstępy i itp.
Dobry artykuł o dziwo o tym jest na wiki : linkZapalają się automatycznie, montaż prosty i zawsze
trochę tego paliwka się przyoszczędzi.są plusy i minusy, tu nie ma sztukowania, ma się pewną gwarancję, oraz wiesz co mniej więcej kupujesz
-
Czemu dziwi mnie 450zł? Bo można kupić takie z homologacją za około 200zł. Żarówki Philipsa jak najbardziej, natomiast ledy nie mają oświetlać nam drogi, tylko z założenia oślepiać innych, więc 450pln to spory wydatek i bez wątpienia dzięki takim diodom można dzięki temu trochę oszczędzić akumulator, alternator i oczywiście benzynę, ale można o połowę taniej i legalnie
W podanym linku:
"(uwaga inni sprzedają coś podobnego z tylko Homologacją E), ta homologacja nie zezwala używanie tych świateł jako światło dzienne. Tylko R87 zezwala na dopuszczenie do ruchu jako światło dzienne."
A kilka linijek niżej zdjęcie i strzałka z napisem "Homologacja" do napisu "E4"
Cyfra po E oznacza w jakim kraju były homologowane a światła to jazdy dziennej muszą mieć homologację RL z tego co pamiętam jak się kiedyś tym interesowałem. -
W którym miejscu
radzilibyście je montować?Zmierzyłem na szybko i wychodzi, że jedynym miejscem są zagłębienia na halogeny (przynajmniej w MK4)
-
Najczęściej właśnie tak jest, więc jeśli nie masz halogenów to montuj śmiało