[1.0 geo]Wtrysk paliwa
-
Witam serdecznie:)
Jestem nowym użytkownikiem:)Posiadam SS 1.0 93r (geo metro)autko sprawuje sie super mam je 4 lata i śmiga że aż się kurzy ostatnio zamontowałem strumienice bo katalizator przerdzewiał( był od nowości). W końcu przyszła pora na wtrysk przejechał swoje i autko czasami się dławiło. Zakupiłem używany który miał ok 50tys km. Wczoraj go przełożyłem z nadzieją że wszystko będzie ładnie chodziło, niestety ku mojemu zdziwieniu nie!:(
Teraz mam taki problem że jak opalam to silnik podchodzi do ok 4 tys obr i spada do 1500tys i gazuje sam od 1500 do 2000tys. Próbowałem to ustawić tym małym czarnym "czymś" co steruje dyszą ale nic to nie dało. Mam pytanie, czy spotkał się już ktoś z takim problemem przy wymianie tego całego urządzenia zapłonowego, i jak ustawić znowu normalne obroty silnika. Proszę o pomoc.Pozdrawiam:)
-
[color:"blue"] Ja spotkałem sie z takimi (podobnymi objawami) po swapie silnika u jednego z forumowiczów.
Obroty chodziły od 1000 do 2500 rpm. Mi pomogło zwarcie styków kostki która jest na podszybiu (koło bezpiecznika wentylatora). Pamiętam że zworkę zrobiłem jakoś po skosie ale to była 4 nad ranem a ja wówczas nie spałem ponad 20h. -
Ja spotkałem sie z takimi (podobnymi objawami) po
swapie silnika u jednego z forumowiczów.
Obroty chodziły od 1000 do 2500 rpm. Mi pomogło zwarcie
styków kostki która jest na podszybiu (koło
bezpiecznika wentylatora). Pamiętam że zworkę
zrobiłem jakoś po skosie ale to była 4 nad ranem a
ja wówczas nie spałem ponad 20h.zwarcie po skosie powoduje wyłączenie zmian w mieszance i stosowane jest przy ustawianiu zapłonu ...