LPG w passacie B5
-
Witam,
Jestem posiadaczem passata B5 1.6 102KM silnik ALZ.
Zastanawiam się nad założeniem instalacji LPG, oczywiście tylko i wyłącznie pełna sekwencja.. Byłem w kilku warsztatach i najniższa cena 1950 za sekwencje na elektronice Stag400, reduktor tomasetto i butla wkole 55L.Czy to dobry pomysł?
Może ktoś miał doświadczenia z passatem i orientuje się jak zachowuje sie komputer - chodzi o średnie spalanie i chwilowe czy jest pokazywane, coś kiedyś słyszałem że wskazówka paliwa opada mimo że nie jeździ się na benzynie czy to prawda?
Z góry dziękuję za pomoc -
Witam,
Jestem posiadaczem
passata B5 1.6 102KM silnik ALZ.
Zastanawiam się nad
założeniem instalacji LPG, oczywiście tylko i wyłącznie pełna sekwencja.. Byłem w
kilku warsztatach i najniższa cena 1950 za sekwencje na elektronice Stag400,
reduktor tomasetto i butla wkole 55L.
Czy to dobry
pomysł?
Może ktoś miał
doświadczenia z passatem i orientuje się jak zachowuje sie komputer - chodzi o
średnie spalanie i chwilowe czy jest pokazywane, coś kiedyś słyszałem że wskazówka
paliwa opada mimo że nie jeździ się na benzynie czy to prawda?
Z góry dziękuję za
pomocTo czy wskazówka opada od paliwa nawet jak jeździ się na benzynie - to wina tylko i wyłącznie instalacji gazowej i jej regulacji. Miałem taki sam problem w Vectrze B tuż po kupnie. Po regulacji u zaufanych fachowców problem zniknął.
Natomiast reduktor, który proponują to przypadkiem nie jest Tomasetto Alaska? (najtańszy i ładowany gdzie się da). Jeśli tak - to on jest do 100KM a reduktor powinien być kupowany "nadwymiarowy" czyli w Twoim przypadku optymalnie do 130KM, tak aby ciągle nie pracował na 100% swoich możliwości. Na tym "Alaska" poczujesz różnicę na gazie na minus w osiągach.